Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mummo on pakottanut lapsena syömään

Vierailija
25.10.2020 |

Ja suuttui kun en syönyt. Hän alkoi puhe lakkoon ja vihoitteli aina kun ei ruoka kelvannut en pystynyt syömään koska ahdisti se sairaalloinen kyttäys onko lautanen tyhjä ja miks ei ota lisää.

Vielä aikuisenakin ahdistaa jos joudun samalle mummolle kahville niin pala nousee kurkkuun ja tuntuu että pyörryn. Ei ehkä kuulosta kauheelta mutta silloin lapsena se oli kamalaa.

Ja on kyllä edelleen. Eli kiitti vaan kun aiheutti traumoja syömisestä. Inhoan ruokaa ja saan jotenkuten syötyä kunhan olen yksin.

Sitten mua pidetään masentuneena kun en halua syödä muiden seurassa se on vaan niin että oksettaa nielaista mitään kun muut katsoo.

Jostain lapsuudesta nämä tunteet edelleen tulee. Ja mummon puoliso oli mukana pakottamisessa ja sitten he molemmat vihoittelivat kun ei pieni lapsi syö.

Huhhuh ei enää ikinä mummolaan syömään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosiko mummonlihapullia?

Vierailija
2/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen pahoillani puolestasi! Koita päästä asian yli. Viimeistään kun kuolevat asia jää taakse menneisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kaikkea muuta ku lihapullia. Ei saa heittää roskiin jos ei jaksanu vaan väkisin piti syödä niin että meinaa oksennus lentää. Mua ei kukaan enää pompottele tuolla tyylillä tästä lähtien saavat muuten kärsiä jos välit menee. En ole mikään tossu jota saa pompotella ja uhkailla jollain hiton ruualla. Se on sairasta.

Vierailija
4/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pidä puolesi vanhuksilla viiraa päässä usein eivät he tajua mistään mitään. Tai ovat tyhmiä ku saappaat.

Vierailija
5/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on ehkä elänyt pula-aikana? Sen ajan kokeneilla on vähän eri suhde ruokaan kuin muilla.

Vierailija
6/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti heitäkin on painostettu samoin, ja ovat saaneet tukkapöllyäkin.

Vierailija
7/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi ja kysy taustoja, sano miltä tuntui ja kysy ovatko ehkä muuttaneet mieltään asian suhteen. Eivät kai enää toimi samoin?