mies tulee kohta töistä, mitä haluatte että teen?
Ensimmäisenä kun hän tulee sisään? Äkkiä ehdotuksia, valitsen yhden ja teen sen. Raportin myöhemmin illalla :D widdu et on tylsää :D
Kommentit (36)
Voi että, mun pitäisi mennä nukkumaan, mutta en malta, kun pitää seurata ap:n kepponen loppuun...
Jus joo. Tärkeysjärjestys! Pitäähän se nyt syödä ensin, vaimon nyt ehtii löytää myöhemminkin.. no nyt se juttelee itsekseen :D luulee vissiin että olen ulkona.. - ap
Kolme puhelua tullut.. ovi kävi.. pahus en ole varma onko se nyt sisällä vai ulkona :o
Jos miea tekis minulle vastaavan kepposen, sais kyllä nukkua sohvalla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:04"]Jos miea tekis minulle vastaavan kepposen, sais kyllä nukkua sohvalla.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:04"]Jos miea tekis minulle vastaavan kepposen, sais kyllä nukkua sohvalla.
[/quote]
:D
Odota siel kaapis. Kyllä se kohta takas tulee. :D
Loiki kuin sammakko ulos kaapista kun löytää sinut ja kurnuta
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:05"]Loiki kuin sammakko ulos kaapista kun löytää sinut ja kurnuta
[/quote]
Repesin :D
Joo, miehestä varmasti TOOOOOOOSI hassu kepponen. Tilaa sulle vielä valkotakkiset, kun sullouduit jonnekin kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:03"]Kolme puhelua tullut.. ovi kävi.. pahus en ole varma onko se nyt sisällä vai ulkona :o
[/quote]
No joo, eiköhän nyt oo aika tulla kaapista ulos ettei raukka huolestu liiaksi.
Yksi puhelu tullut.. syö vielä.. njähähäääää! -ap