Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä HYVÄÄ olet puhunut viimeksi jonkun selän takana?

Vierailija
31.01.2014 |

Tästä tulee ihan helvetin lyhyt ketju, joka putoaa seiskatasolle noin klo 22:04.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Puhun vain pahaa.

Vierailija
2/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin työkaverin kanssa verrattiin kahta veemäistä työkaveria keskenään, ja kehuin sitä vähemmän pahaa muutaman luonteen piirteensä vuoksi hyväksi.

Päivällä kehuin omaa miestäni hänelle itselleen ihan suoraan kasvotusten <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin äitille mun appea :) ihana mies <3

Vierailija
4/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:19"]

Just kehuin opiskelijoitani, kuinka komea D on ja kuinka kauniita ovat M, H ja H.

[/quote]

Kehuit opiskelijoittesi ulkonäköä?

Vierailija
5/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerron positiivisen palautteen suoraan ihmiselle (perheenjäsen, työtoveri etc), mutta eilen mun työpaikalla kävi NIIN ihana it-asentaja/korjaaja (en tiedä virallista titteliä), joka hoiti homman sujuvasti, oli komea, nuori sekä ystävällinen mies.. uuh.. työkavereille tätä hehkutin. Ihmettelivätkin, miksi missasin kahvitunnin..

Vierailija
6/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin työntekijää tuttavalleni eilen illalla. On oppinut uuden työn johon hänellä ei ole edes koulutusta.

Vierailija
7/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun toistuvasti oppilaita (heidän taitojaan, en ulkonäköä :) ) toisille opettajille, vanhemmille, luokanvalvojalle. Viimeksi eilen.

Vierailija
8/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin erästä jumppaohjaajaa ja naapurin tytön ratsastusvalmentajaa.

Vierailija
9/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin kaverilleni naapurin rotukissaa niin että naapuri ei kuullut.

Vierailija
10/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin kuinka ihana pikkusiskoni on :)

Vierailija
11/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan juoruakka yritti mustamaalata työkaveriani hänen selkänsä takana, tunsin oikeudeksi puolustaa tätä työkaveria. 

Vierailija
12/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin uutta työntekijää työpaikallani.

Vierailija
13/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kehuin opiskelijoitani, kuinka komea D on ja kuinka kauniita ovat M, H ja H.

Vierailija
14/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten olin ihan innoissani yhdestä kanssaopiskelijasta jonka nimee en edes tienny mut jonka kans juttelin pari kertaa ja se sai mut niin hyvälle tuulelle aina että kerroin kaikille kavereilleni siitä tytöstä kaiken minkä tiesin ja miks olin nii ilone aina ku näin sen koululla :)

Vierailija
15/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kehua mun työkavereita joka päivä selän takana, mutta viimeksi tänään kehuin sitten kyllä päin naamaakin. On sen verran fiksua sakkia että on joka päivä aihetta.

Vierailija
16/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys!! En edes muista. En oo ees perheenjäseniä kenellekään ylistänyt tai mitään.. Taidan olla katkeroitumassa :O

Vierailija
17/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa meillä on työtiimi, johon kuuluu useampia samaa työtä tekeviä. Yksi heistä jäi äitiyslomalle, ja tilalle siirrettiin siksi ajaksi mies muista tehtävistä talon sisältä. Kun opetin tälle miehelle hänen uutta työtään, sanoin, että sinä astut nyt suuriin saappaisiin. Että tämä nuori nainen, joka jäi äitiyslomalle, on hoitanut työnsä pikkutarkasti ja niin täydellisesti, että en ole 15 vuoteni aikana tässä firmassa nähnyt kenenkään tekevän tätä työtä niin hyvin. Pyri sinäkin täydellisyyteen.

Vierailija
18/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin omaa ja siskoni lasta.

Vierailija
19/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kehuin mun työkaveria sen selän takana, Se on tosi fiksu ja uskon, että pääsee vielä pitkälle. Se on Sellainen nuori poika(no tällasen nelikymppisen tädin mielestä ainakin), vähän kadehdinkin hänen fiksuuttaan, mutta ihan positiivisella tavalla:)

Vierailija
20/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viimeaikoina maininnut mitään, mutta vasta töissä mietin että onpas meidän harjoittelija nätti tyttö! Tänään, kun katsoin televisiota, ajattelin että onpa haastateltava ihanan positiivinen. ;) Olisin nämä ääneen sanonut, jos joku olisi vieressä juuris silloin ollut.