Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puolustanut minua väkivaltaisesti ravintolassa, kun minua ahdisteltiin.

Vierailija
31.01.2014 |

Hän jäi neuvottelemaan öykkäreiden kanssa ja lopulta tarjosi juomat heille että rauhottuvat. Toinen öykkäreistä tirvaisi miestäni nyrkillä vatsaan. Kun portsari tuli paikalle niin mies kertoi että asiat on ok. Iltaa vietetään ja pidetään hauskaa.

Odotin että mieheni pitäisi puoliani... Nyt mökötän.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]

Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.

[/quote] Karate on suurimmaksi osaksi robottimaisia ilmalyöntejä ja ennalta sovittuja pariharjoituksia. Nyrkkeily, judo, BJJ, thainyrkkeily jne. ovat lajeja, joissa opitaan oikeasti kamppailemaan kilpailun ja oikean sparrin kautta. Niitä liikkeitä myös harjoitellaan oikeasti täydellä voimalla. "Munille" potkua ei harjoitella täysillä vastustavaa vastustajaa vastaan millään salilla, joten sitä ei myöskään osata kunnolla. Toki voi raukkamaisesti potkaista horjuvaa humalaista, joka pitelee hellästi ranteesta. Oikeassa tappelussa mies on ulottuvampi, nopeampi ja vahvempi ja osuu lähes aina ensimmäisenä. Yksikin miehen osuma lähes mihin tahansa kehonosaan hidastaa tai pysäyttää naisen, joten naisen mahdollisuudet ovat aika surkeat. Tämä vaan tahtoo unohtua näiltä leffoja nähneiltä machonaisilta.

-Mies 28v-

[/quote]

Karatessa tehdään ilmaan tuttuja samoja liikkeitä, kuin nyrkkeilyssä tai krav magassa (joka on uudelleen keksitty karate).

Ilmaan tehtyä liikettä  tutkitaan murskatessa uudestaan poistamalla pelko iskeytyessä kohteeseen.

Krav magassa käytetään suojia. Karatessa murskataan ja isketään ilmaan. Syystä.

Karaten liikkeet ovat hyviä siviili-itsepuolustuksessa. Aivan kuten krav magankin. Karate on vain halvempaa ja antaa parempaa, kuntoa + muun tarkoituksen jatkaa harrastusta, kuin itsepuolustus. Pelkkä elämän jatkuva liikuntaharrastus on parasta itsepuolustusta keholle sanoi edesmenny Taijin opettajani. Hän oli kova tupakoitsija ja menehtyi 93-vuotiaana. Jatkan hänen oppiensa opettamista edelleen.

N43

[/quote] Ei tuo ole mitenkään ristiriidassa sanomisieni kanssa. Joillakin karatesaleilla treenataan yhtä realistisesti ja aidosti kuin nyrkkeilysaleilla ja jälki on sitten sen mukaista, että voi osallistua lyöntilajien kisoihin tasavertaisesti. Ongelmana on vain se liian lepsu harjoittelumuoto ja mahdollisesti myös se, että osa opeista ei ole kovin tieteellisiä ja niitä joudutaan sopeuttamaan todellisuuteen, jolloin se alkaa muistuttaa enemmän potkunyrkkeilyä. Aasialaiseen kulttuuriin kuuluu tietty auktoriteettiuskovaisuus ja se on voinut hidastaa kehitystä.

-Mies 28v-

Vierailija
42/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka haluavat helposti nyrkkeihin turvautuvan miehen tunteakseen olonsa turvalliseksi, niin kannattaa muistaa että on melko todennäköistä että saatte joskus itsekin maistaa sitä nyrkkiä. Kyllä sen hermo palaa yhtä helposti myös teihin, kun tarpeeksi suu käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:21"]

Minä olen kokenut vastaavia tilanteita ja vaikka miestäni on pidetty "fiksuna" käytöksen vuoksi, minulle on naisena jäänyt siitä turvaton olo. Vaikea selittää, ehkä ap tajuaa.

[/quote]

Oletin että miehein 1.dan judossa voisi näyttää öykkäreille oman paikkansa, mutta toisin kävi. Hän alkoi näiden ääliöiden kaveriksi silmieni edessä. Käsittämätöntä paskaa!

T: ap

[/quote]

Ei judo ole katutaistelua. Judossa ei edes lyödä. Karate tai nyrkkeily on se juttu.

[/quote]

Judo ja paini vasta katutaistelua onkin. Suurin osa kuolemista tappelussa tulee kun lyödään pää asfalttiin ja mitäkähän tapahtuu heiton jälkeen muualla kuin tatamilla?

Vierailija
44/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/paris-hilton-river-viiperi-on-paras/2012/10/1628675

River Viiperkin osaa sentään puolustaa rakastaan vaikka on malli ;D

Vierailija
45/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]

Mitä fiksua. Osa miehistä ei kykene puolustamaan,vaikka naisen kimppuun käytäisiin.Itse annan napakan potkun munille, tai pari. Mies ei kyennyt. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Ai, niin harrastan myös karatea,sitä käytän tosihädässä. Lennätän asfalttiin,nainen olen.

[/quote] Ettet olisi katsonut liikaa leffoja. Karate on suurimmaksi osaksi vitsi ja "munille" ei voi potkaista noin vain, ellei toinen tyrkytä. Toki kuka tahansa voi suorittaa raukkamaisen yllätysiskun löysää vastustajaa vastaan mutta oikea tappelu on eri juttu.

-Mies 28v-

[/quote]

Karate on suurimmaksi osaksi  hätävarjelua. Eli kuolo korjaa, jos karatea taitava käyttää taitojaan viimeisenä oljenkortenaan.

[/quote] Karateen luottaminen on sama kuin lottovoittoon luottaminen työnteon sijaan. Lottovoitto voi tapahtua mutta työstä saa todennäköisemmin rahaa. Karateliikkeet ovat teoriassa tehokkaita, mutta a) niitä tappoliikkeitä ei voi edes harjoitella kunnolla, eikä ikinä harjoitella realistisesti ja b) muitakaan liikkeitä ei harjoitella kunnolla ja realistisesti. Tästä syystä esim.nyrkkeilijä tai painija voittaa lähes aina, koska taitoja harjoitellaan realistisesti vastustavaa vastustajaa vastaan.

-Mies 28v-

[/quote]

Elikä jos harjoittelen ydintunhon jäkeistä maailmaa varten niin karate on se juttu eikä paini tai judo? Saati nyrkkeily? Siis Mad Max 2 on mielessäni. Karate ja savikiekkoammunta on se juttu siis?

Vierailija
46/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on fiksu mies, puolustaa tilanteessa kuin tilanteessa, ei ole vielä tarvinnut ketään lyödä, mutta ei kyllä todellakaan rupea mitään juomia tarjoamaan tai muuta paskaa. Ja tiedän että on valmis myös lyömään jos tilanne vaatii.

Vierailija
47/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:18"]

Siis ahdistelivatko he sinua väkivaltaisesti?

[/quote]

Yksi kouri ja toinen varasti minulta suudelman.  Tanssilattialla.

[/quote]

Olisin onnellinen jos minun öykkäriukko käyttäyisi noin kun omasi! Vaihdetaan! Ole onnellinen että olet löytänyt noin pitkähermoisen miehen!

Vierailija
48/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:37"]

[/quote]

AP, mistä se kouri sua? Tisseistä, pepusta vai pillusta? Mietin, että oliko sama kourija kuin mun kimpussa viime viikonloppuna.

Vierailija
49/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:07"]

Hän jäi neuvottelemaan öykkäreiden kanssa ja lopulta tarjosi juomat heille että rauhottuvat. Toinen öykkäreistä tirvaisi miestäni nyrkillä vatsaan. Kun portsari tuli paikalle niin mies kertoi että asiat on ok. Iltaa vietetään ja pidetään hauskaa.

Odotin että mieheni pitäisi puoliani... Nyt mökötän.

[/quote]Viärin teki. Olisi pitänyt vaan turpaan vetää. Ei kai sitten rakasta sua.

Vierailija
50/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset hoida puolia baarin itsepuolustustöistä??? Ei naisilla nykypäivänä ole muitakaan tehtäviä joten sen taakse ei voi mennä :)

Vierailija
51/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:18"]

Siis ahdistelivatko he sinua väkivaltaisesti?

[/quote]

[/quote]Jaahas, kuulostaa siltä että lähiökapakan Kassi-Almalla on ollut vientiä perjantain päivätansseissa. Jäikö miehesi sinne istuskelemaan juomaveikkojen kanssa, kun sinä kiirehdit raportoimaan tapausta av:lle? 

Vierailija
52/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tämä itsepuolustus on vähän hankalaa, koska se on tehtävä joko kunnolla vahingoittaen tai ei ollenkaan. Nyrkeillä lyöminen ei mieheen tehoa, joten olisi otettava avuksi kättä pitempää, iskettävä silmiin tai potkaistava niin kovaa, että polvi hajoaa mieheltä. Kaikki muu saattaa vain tehdä vastustajasta vihaisemman, eikä pysäyttää sitä. Siksi onkin yksinkertaisinta pysytellä kaukana baareista.

Vierailija
53/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo jälleen perjantai-illaksi, mutta kommentoijia on pakko kommentoida.

Vaikka karatessa pääsääntöisesti harjoitellaan iskuja ja potkuja ilman vastustajaa, niin ei se tee asiasta silti mitenkään epärealistista. Luuletteko ihan tosissanne, että hyvä karateka ei osaisi potkaista tai lyödä osumaa kohteeseen? Saleilla harjoitellaan myös tekniikoita potku ja lyontimitseihin, jos olisitte joskus treenanneet, niin tämänkin tietäisitte. Osaahan tiak heittäjäkin heittää tarvittaessa tikan hyökkääjään vaikka ei olisi koskaan edes asiaa ajatellut ja harjoitellut!

Nainen 43 vai mikä lie, onko lääkärin määräämät ottamatta? Todellisuudesta et tunnu sinäkään tajuavan mitään, heitä katuun, vai miten se meni?

Karatessa, tyylisuunnasta riippumatta, ei ole kuin muutama kaato ja niiden osuus kaiken kaikkiaan on lähes 0 % karatetekniikoista ;)

Joku tuntui olevan hieman perillä todellisuudesta, mainitessaan thainyrkkeilyn ym. Tähän lisäisin vielä, ainakin Hokutoryu jujutsun, sillä se on monipuolinen, suoraviivainen, tehokas ja toimiva jujutsutyyli! Siinä harjoitellaan täyskontaktiotteluja ilman suojia, siis lähes katutappelunomaista, mies miestä vastaan tai nainen naista vastaan.

Karatetyyleistä kovin on Kyukushin karate, täyskontaktia, toimivaa mutta pääasiassa sitä lyöntiä ja potkua, toisin kuin jujutsu, jossa heitot, kaadot, nivel-lukot, kuristukset, erilaiset aseet (puukot, pamput jne.), suosittelen jos haluaa oppia puolustamaan itseään!

Ap:n kuvaama miestyyppi on älykäs ja hallitsee tilanteen muutekin kuin fyysisellä voimalla.

Vierailija
54/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on ihan paska. Ei sen nyt ehkä olisi tarvinnut hakata niitä tyyppejä mutta tuollainen alentuva kaveeraaminen on ihan perseestä. Jätä se.

Vierailija
55/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pystyy lennättämään asfalttiin, potku niin että tasapaino menee,ranteesta kiinni ja heitto. Ellei tokene päätä asfalttiin,johan uskoo.

Vierailija
56/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:25"]

Mun miehen kanssa ei voi mennä julkisiin paikkoihin viettämään iltaa. Hän tappelee aina humalassa. Sitten saa hävetä. Nykyään vietetäänkin ihan erikseen iltoja, koska minä aiheutan aina tappeluita. Hän on niin mustasukkainen humalassa.

[/quote]

Hei beibe. Mä rikon ravintolan pöydän ton takia ja isken tuolin röökipaikan lasien läpi tollasest. Kiljun ja riehun..

Vierailija
57/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]

Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.

[/quote] Karate on suurimmaksi osaksi robottimaisia ilmalyöntejä ja ennalta sovittuja pariharjoituksia. Nyrkkeily, judo, BJJ, thainyrkkeily jne. ovat lajeja, joissa opitaan oikeasti kamppailemaan kilpailun ja oikean sparrin kautta. Niitä liikkeitä myös harjoitellaan oikeasti täydellä voimalla. "Munille" potkua ei harjoitella täysillä vastustavaa vastustajaa vastaan millään salilla, joten sitä ei myöskään osata kunnolla. Toki voi raukkamaisesti potkaista horjuvaa humalaista, joka pitelee hellästi ranteesta. Oikeassa tappelussa mies on ulottuvampi, nopeampi ja vahvempi ja osuu lähes aina ensimmäisenä. Yksikin miehen osuma lähes mihin tahansa kehonosaan hidastaa tai pysäyttää naisen, joten naisen mahdollisuudet ovat aika surkeat. Tämä vaan tahtoo unohtua näiltä leffoja nähneiltä machonaisilta.

-Mies 28v-

[/quote]

Mä olen treenannut monia lajeja sekä myös kilpaillut. Mun tyylisuunnassa karatessa oteltiin täyskontaktilla, ja ottelu oli rajumpaa kuin monessa muussa lajissa. Ottelutekniikka ei ole karaten tekniikkaa puhtaimmillaan, vaan sovellettua. Potkunyrkkeilyn potkutekniikka on alunperin karatesta, etkä varmaankaan lähde väittämään että se olisi varsinaisesti tehotonta.

Älä puhu jos et tiedä, etkä aio kysyä. Sen opin karatesta.

Vierailija
58/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään tietoa, pelkkää mutua tuolla Mies 28v:llä. Naisena käytän tarvittaessa karaten potkuja itsepuolustukseen. Vapaudun myös otteesta ja kaadan toisen maahan.

Nyrkkeilijän tytär

Vierailija
59/59 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä potkaisen aina kengällä munille. Viimeksi potkaisin hai-saappaalla, ja se oli siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi