Mies ei puolustanut minua väkivaltaisesti ravintolassa, kun minua ahdisteltiin.
Hän jäi neuvottelemaan öykkäreiden kanssa ja lopulta tarjosi juomat heille että rauhottuvat. Toinen öykkäreistä tirvaisi miestäni nyrkillä vatsaan. Kun portsari tuli paikalle niin mies kertoi että asiat on ok. Iltaa vietetään ja pidetään hauskaa.
Odotin että mieheni pitäisi puoliani... Nyt mökötän.
Kommentit (59)
Et sit osaa itse puolustaa itseäsi? Jos ei verbaliikka riittä, niin kai jalat toimii, ettei tarvi jäädä ahdisteltavaks? Mut onhan se ihanaa jos on prinssi rohkea, joka sun puolesta tappaa lohikäärmeet ja kantaa sut kuralätäköiden yli. Ukko sit vaihtoon, jos ei diplomatian keinot saa sua lämpimäksi, vaan haluat nyrkeillä puhujan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:24"]
Munille potku on vaikea suorittaa, kun kohde liikkuu. Yhtä helppo on vastapuolen osua päähäsi nyrkillä siinä tilanteessa.
Ei munille potku ole mikään oikotie onneen. Moni myös raivostuu munille potkaisusta ja voi viedä hengen tai raivostuksissaan raiskata...
[/quote]
Ei raiskaa,kun ulvoo kivusta kaksinkerroin. Isäni oli nyrkkeilijä,hyvin on tytöt opettanut puolustautumaan. Tiedän kaikki arat kohdat.
[/quote] Ei ne isän taidot, pituus, rohkeus, lihasvoima, kipukynnys ja nopeus siirry naispuolisille jälkeläisille. Naisen vartalo on yksi iso arka kohta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:21"]
Minä olen kokenut vastaavia tilanteita ja vaikka miestäni on pidetty "fiksuna" käytöksen vuoksi, minulle on naisena jäänyt siitä turvaton olo. Vaikea selittää, ehkä ap tajuaa.
[/quote]
Oletin että miehein 1.dan judossa voisi näyttää öykkäreille oman paikkansa, mutta toisin kävi. Hän alkoi näiden ääliöiden kaveriksi silmieni edessä. Käsittämätöntä paskaa!
T: ap
Ajattele haluaisitko itse miehenä alkaa riehumaan idiottien kanssa nyrkein, jos ei ole pakko. En itse kyllä ala sellaiseen, jos puhumalla tai tilanteesta poistumalla selviää. Poliisi tai portsari on näitä varten.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]
Mitä fiksua. Osa miehistä ei kykene puolustamaan,vaikka naisen kimppuun käytäisiin.Itse annan napakan potkun munille, tai pari. Mies ei kyennyt. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Ai, niin harrastan myös karatea,sitä käytän tosihädässä. Lennätän asfalttiin,nainen olen.
[/quote] Ettet olisi katsonut liikaa leffoja. Karate on suurimmaksi osaksi vitsi ja "munille" ei voi potkaista noin vain, ellei toinen tyrkytä. Toki kuka tahansa voi suorittaa raukkamaisen yllätysiskun löysää vastustajaa vastaan mutta oikea tappelu on eri juttu.
-Mies 28v-
[/quote]
Karate on suurimmaksi osaksi hätävarjelua. Eli kuolo korjaa, jos karatea taitava käyttää taitojaan viimeisenä oljenkortenaan.
AP kuitenkin tunki tissejään miesten kaljoihin ja tällöin miehet hiukan koskivat rintoja ettei kalja pilaantuisi ja tästä syystä AP mies osti uudet kaljat ja koska ap huusi hakkaa ne marko!! niin miehet löivät miestäsi.
Ja munille potkimisen neuvoja... mies ehtii tappaa sinut ennen kuin kipu tekee liikkumisen vaikeaksi. aluksi se vaan raivostuttaa.
Siis ahdistelivatko he sinua väkivaltaisesti?
[/quote]
Yksi kouri ja toinen varasti minulta suudelman. Tanssilattialla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]
Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.
[/quote]
Karateka vastaa:
Ihminen on täynnä hermopisteitä. Kova potku ihan mihin tahansa satuttaa hermopistitä. Kova potku ihan mihin tahansa murtaa luita, lihasta, ja jänteitä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:37"]
Siis ahdistelivatko he sinua väkivaltaisesti?
[/quote]
Yksi kouri ja toinen varasti minulta suudelman. Tanssilattialla.
[/quote] No johan nyt tuon vuoksi pitäisi nyrkkien heilua ja miehen sylkeä verisiä hampaitaan kahakan jälkeen suustaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:25"]
Tottakai jää turvaton.Opetelkaa puolustautumaan. Tosi mies ei puhu vaan tekee.
[/quote]
Miehenä en ota kantaa oman naiseni riitoihin. Hän selviytyköön niistä itse. En halua ruhjeita naamaani. Portsarin voin toki kutsua paikalle.
T: Herrasmies
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]
Mitä fiksua. Osa miehistä ei kykene puolustamaan,vaikka naisen kimppuun käytäisiin.Itse annan napakan potkun munille, tai pari. Mies ei kyennyt. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Ai, niin harrastan myös karatea,sitä käytän tosihädässä. Lennätän asfalttiin,nainen olen.
[/quote] Ettet olisi katsonut liikaa leffoja. Karate on suurimmaksi osaksi vitsi ja "munille" ei voi potkaista noin vain, ellei toinen tyrkytä. Toki kuka tahansa voi suorittaa raukkamaisen yllätysiskun löysää vastustajaa vastaan mutta oikea tappelu on eri juttu.
-Mies 28v-
[/quote]
Karate on suurimmaksi osaksi hätävarjelua. Eli kuolo korjaa, jos karatea taitava käyttää taitojaan viimeisenä oljenkortenaan.
[/quote] Karateen luottaminen on sama kuin lottovoittoon luottaminen työnteon sijaan. Lottovoitto voi tapahtua mutta työstä saa todennäköisemmin rahaa. Karateliikkeet ovat teoriassa tehokkaita, mutta a) niitä tappoliikkeitä ei voi edes harjoitella kunnolla, eikä ikinä harjoitella realistisesti ja b) muitakaan liikkeitä ei harjoitella kunnolla ja realistisesti. Tästä syystä esim.nyrkkeilijä tai painija voittaa lähes aina, koska taitoja harjoitellaan realistisesti vastustavaa vastustajaa vastaan.
-Mies 28v-
No mun mies olis toiminut varmaan samalla tavalla, tai lähtenyt jopa karkuun. Aika epäseksikästä. No epäseksikäs oli eksänikin, joka kyllä vastaavissa tilanteissa (jopa täysin mitättömistä syistä) hyökkäsi kuin terrieri kimppuun, ja sit jonkun toisen yhtä ääliön kanssa kieriskelivät baarinlattialla, kunnes ovimiesten lauma tuli heittää ulos. Helvetin noloa. Mulla ei ole vastausta miten seksikäs, mutta fiksu mies toimisi tuollaisessa tilanteessa?
Mies löysi mukavampaa juomaseuraa. Akka vaan jaksaa naputtaa. Antaisit ukkos pitää nyt kerrankin hauskaa. Onhan sentään perjantai.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]
Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.
[/quote] Karate on suurimmaksi osaksi robottimaisia ilmalyöntejä ja ennalta sovittuja pariharjoituksia. Nyrkkeily, judo, BJJ, thainyrkkeily jne. ovat lajeja, joissa opitaan oikeasti kamppailemaan kilpailun ja oikean sparrin kautta. Niitä liikkeitä myös harjoitellaan oikeasti täydellä voimalla. "Munille" potkua ei harjoitella täysillä vastustavaa vastustajaa vastaan millään salilla, joten sitä ei myöskään osata kunnolla. Toki voi raukkamaisesti potkaista horjuvaa humalaista, joka pitelee hellästi ranteesta. Oikeassa tappelussa mies on ulottuvampi, nopeampi ja vahvempi ja osuu lähes aina ensimmäisenä. Yksikin miehen osuma lähes mihin tahansa kehonosaan hidastaa tai pysäyttää naisen, joten naisen mahdollisuudet ovat aika surkeat. Tämä vaan tahtoo unohtua näiltä leffoja nähneiltä machonaisilta.
-Mies 28v-
[/quote]
Karatessa tehdään ilmaan tuttuja samoja liikkeitä, kuin nyrkkeilyssä tai krav magassa (joka on uudelleen keksitty karate).
Ilmaan tehtyä liikettä tutkitaan murskatessa uudestaan poistamalla pelko iskeytyessä kohteeseen.
Krav magassa käytetään suojia. Karatessa murskataan ja isketään ilmaan. Syystä.
Karaten liikkeet ovat hyviä siviili-itsepuolustuksessa. Aivan kuten krav magankin. Karate on vain halvempaa ja antaa parempaa, kuntoa + muun tarkoituksen jatkaa harrastusta, kuin itsepuolustus. Pelkkä elämän jatkuva liikuntaharrastus on parasta itsepuolustusta keholle sanoi edesmenny Taijin opettajani. Hän oli kova tupakoitsija ja menehtyi 93-vuotiaana. Jatkan hänen oppiensa opettamista edelleen.
N43
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:24"]
Munille potku on vaikea suorittaa, kun kohde liikkuu. Yhtä helppo on vastapuolen osua päähäsi nyrkillä siinä tilanteessa.
Ei munille potku ole mikään oikotie onneen. Moni myös raivostuu munille potkaisusta ja voi viedä hengen tai raivostuksissaan raiskata...
[/quote]
Ei raiskaa,kun ulvoo kivusta kaksinkerroin. Isäni oli nyrkkeilijä,hyvin on tytöt opettanut puolustautumaan. Tiedän kaikki arat kohdat.
[/quote]
Mies tässä. Opin arat paikat jo 5-vuotiaana. Ne eivät ole mitään salaisuuksia ja lisää opin aina, kun kompuroin. Nyrkkeilyssä ei isketä munille tietääkseni.
Vähivalta ei ratkaise mitään. Silti miehesi käyttäytyi todella omituisesti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:21"]
Minä olen kokenut vastaavia tilanteita ja vaikka miestäni on pidetty "fiksuna" käytöksen vuoksi, minulle on naisena jäänyt siitä turvaton olo. Vaikea selittää, ehkä ap tajuaa.
[/quote]
Oletin että miehein 1.dan judossa voisi näyttää öykkäreille oman paikkansa, mutta toisin kävi. Hän alkoi näiden ääliöiden kaveriksi silmieni edessä. Käsittämätöntä paskaa!
[/quote]
Ei judo ole katutaistelua. Judossa ei edes lyödä. Karate tai nyrkkeily on se juttu.
mies teki fiksusti, todennäköisesti mies, joka olis käynyt niiden ahdistelijoiden kimppuun, olisi opettanut vähän myös aloittajaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:36"]
AP kuitenkin tunki tissejään miesten kaljoihin ja tällöin miehet hiukan koskivat rintoja ettei kalja pilaantuisi ja tästä syystä AP mies osti uudet kaljat ja koska ap huusi hakkaa ne marko!! niin miehet löivät miestäsi.
Ja munille potkimisen neuvoja... mies ehtii tappaa sinut ennen kuin kipu tekee liikkumisen vaikeaksi. aluksi se vaan raivostuttaa.
[/quote]
Haista vittu!
Mun mies sanoi että ei käyttänyt judoaan, koska portsari oli sitä varten eikä halunut pilata nuorten miesten iltaa. Olivat vapaalla olevia varusmiehiä. Mieheni on melkoinen patriootti ja ymmärtää näitä pojuja....
Olisi iskenyt ne seinään.
Varo, ettei miehes tirvaise sua "sillä" jonnekin. Jee jee, vitsi vitsi.