Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puolustanut minua väkivaltaisesti ravintolassa, kun minua ahdisteltiin.

Vierailija
31.01.2014 |

Hän jäi neuvottelemaan öykkäreiden kanssa ja lopulta tarjosi juomat heille että rauhottuvat. Toinen öykkäreistä tirvaisi miestäni nyrkillä vatsaan. Kun portsari tuli paikalle niin mies kertoi että asiat on ok. Iltaa vietetään ja pidetään hauskaa.

Odotin että mieheni pitäisi puoliani... Nyt mökötän.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:07"] 

Hän jäi neuvottelemaan öykkäreiden kanssa ja lopulta tarjosi juomat heille että rauhottuvat. Toinen öykkäreistä tirvaisi miestäni nyrkillä vatsaan. Kun portsari tuli paikalle niin mies kertoi että asiat on ok. Iltaa vietetään ja pidetään hauskaa.

[/quote]

Etkö sä osaa itse pitää puoliasi?

Vierailija
2/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään hyvin, miten nainen edelleenkin tosipaikan tullen haluaa miehen olevan sittenkin se luolassa asuva väkivaltainen ja territoriaalinen puolieläin. Tekopyhät puheet väkivallattomuudesta karsiutuvat nopeasti, sivistyksen kuorrutus on ohut ja helposti särkyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]

Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.

[/quote] Karate on suurimmaksi osaksi robottimaisia ilmalyöntejä ja ennalta sovittuja pariharjoituksia. Nyrkkeily, judo, BJJ, thainyrkkeily jne. ovat lajeja, joissa opitaan oikeasti kamppailemaan kilpailun ja oikean sparrin kautta. Niitä liikkeitä myös harjoitellaan oikeasti täydellä voimalla. "Munille" potkua ei harjoitella täysillä vastustavaa vastustajaa vastaan millään salilla, joten sitä ei myöskään osata kunnolla. Toki voi raukkamaisesti potkaista horjuvaa humalaista, joka pitelee hellästi ranteesta. Oikeassa tappelussa mies on ulottuvampi, nopeampi ja vahvempi ja osuu lähes aina ensimmäisenä. Yksikin miehen osuma lähes mihin tahansa kehonosaan hidastaa tai pysäyttää naisen, joten naisen mahdollisuudet ovat aika surkeat. Tämä vaan tahtoo unohtua näiltä leffoja nähneiltä machonaisilta.

-Mies 28v-

[/quote]

Osittain totta. Tosin kaikki machomiehetkään eivät osaa tapella, juurikin nämä liikaa leffoja tms. katselleet. Väkivaltainen eksäni perinteisen lyömisen lisäksi kokeili välillä muhun wwe-liikkeitä. Ne oli pääasiassa noloja. Näyttelin tosin että olisi sattunut, en nyt tyhmä ole.

Opin tosin siinä parin vuoden aikana myös itsekin jotenkuten tappelemaan, mutta pääasiassa kestämään kipua, eli ei "yksi osuma lähes mihin tahansa" pysäyttäisi. Itseasiassa mies kerran mursi kätensä päähäni. Suhde loppui sitten lopulta siihen, että minulta paloi lopullisesti käämit ja sain tuomion törkeästä pahoinpitelystä puolustettuani itseäni.

En tosin kertaakaan "munille" tainnut potkaista.

En koe olevani machonainen, eikä onneksi ole melkein kymmeneen vuoteen tarvinnut käyttää minkäänlaista väkivaltaa. Mieheni kimppuun jotkut ovat joskus baarissa meinanneet käydä, mutta olen ennemminkin ylpeä miehestäni joka selviää niistä juttelemalla. Väkivalta on raukkamaista ja luuserin ratkaisu. Niin naiselta kuin mieheltäkin. Ainoastaan silloin hyväksyttävää jos kyse on itsepuolustuksesta tasolla jolloin muuten lähtisi henki.

Vierailija
4/59 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kanssa ei voi mennä julkisiin paikkoihin viettämään iltaa. Hän tappelee aina humalassa. Sitten saa hävetä. Nykyään vietetäänkin ihan erikseen iltoja, koska minä aiheutan aina tappeluita. Hän on niin mustasukkainen humalassa.

Vierailija
5/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
6/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:07"]

[/quote]

No ilmeisesti piti, jos sua ei sattunut ollenkaan.

Vierailija
7/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tuttu perjantai provo...hyvää viikonloppua!

Vierailija
8/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä fiksua. Osa miehistä ei kykene puolustamaan,vaikka naisen kimppuun käytäisiin.Itse annan napakan potkun munille, tai pari. Mies ei kyennyt. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Ai, niin harrastan myös karatea,sitä käytän tosihädässä. Lennätän asfalttiin,nainen olen.

Vierailija
9/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku tuollaisesta miehestä menee. On ihan järkevää sovitella jos ei ole mitään kunnollista tehnyt, mutta jos hakkaa naisystävää joku niin sitten vaaan kättäpäälle huh. Kenkää tuollaiselle.

Vierailija
10/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]

Mitä fiksua. Osa miehistä ei kykene puolustamaan,vaikka naisen kimppuun käytäisiin.Itse annan napakan potkun munille, tai pari. Mies ei kyennyt. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Ai, niin harrastan myös karatea,sitä käytän tosihädässä. Lennätän asfalttiin,nainen olen.

[/quote] Ettet olisi katsonut liikaa leffoja. Karate on suurimmaksi osaksi vitsi ja "munille" ei voi potkaista noin vain, ellei toinen tyrkytä. Toki kuka tahansa voi suorittaa raukkamaisen yllätysiskun löysää vastustajaa vastaan mutta oikea tappelu on eri juttu.

-Mies 28v-

Vierailija
11/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ahdistelivatko he sinua väkivaltaisesti?

Vierailija
12/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck you asshole and grow up!

Vierailija
13/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, karate on tehokas laji. Munille on helppo tähdätä, napakka potku. Olen ylpeä että osaan puolustautua. Eipä ole alanikaan tyypillinen naistenala.Halveksin nössöjä miehiä.

Vierailija
14/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut vastaavia tilanteita ja vaikka miestäni on pidetty "fiksuna" käytöksen vuoksi, minulle on naisena jäänyt siitä turvaton olo. Vaikea selittää, ehkä ap tajuaa.

Vierailija
15/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munille potku on vaikea suorittaa, kun kohde liikkuu. Yhtä helppo on vastapuolen osua päähäsi nyrkillä siinä tilanteessa.

Ei munille potku ole mikään oikotie onneen. Moni myös raivostuu munille potkaisusta ja voi viedä hengen tai raivostuksissaan raiskata...

Vierailija
16/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jää turvaton.Opetelkaa puolustautumaan. Tosi mies ei puhu vaan tekee.

Vierailija
17/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:20"]

[/quote] Karate on suurimmaksi osaksi robottimaisia ilmalyöntejä ja ennalta sovittuja pariharjoituksia. Nyrkkeily, judo, BJJ, thainyrkkeily jne. ovat lajeja, joissa opitaan oikeasti kamppailemaan kilpailun ja oikean sparrin kautta. Niitä liikkeitä myös harjoitellaan oikeasti täydellä voimalla. "Munille" potkua ei harjoitella täysillä vastustavaa vastustajaa vastaan millään salilla, joten sitä ei myöskään osata kunnolla. Toki voi raukkamaisesti potkaista horjuvaa humalaista, joka pitelee hellästi ranteesta. Oikeassa tappelussa mies on ulottuvampi, nopeampi ja vahvempi ja osuu lähes aina ensimmäisenä. Yksikin miehen osuma lähes mihin tahansa kehonosaan hidastaa tai pysäyttää naisen, joten naisen mahdollisuudet ovat aika surkeat. Tämä vaan tahtoo unohtua näiltä leffoja nähneiltä machonaisilta.

-Mies 28v-

Vierailija
18/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se meni! Ahdistelu loppui miehen toimesta! Nykyään on niin helvetin vaarallista alkaa tappelemaan baareissa. Puukkoja heiluu ja tyypit voi olla vaikka missä kamoissa. Jatkuvasti luemme uutisia kuin ihmisiä kuolee baareihin tappeluissa. Mielestäni mies oli järkevä ja toimi juuri oikein! Ei tullut vaaraa kenellekkään. Nokka pystyyn nyt, väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Terkkuja miehellesi!

Vierailija
19/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:24"]

Munille potku on vaikea suorittaa, kun kohde liikkuu. Yhtä helppo on vastapuolen osua päähäsi nyrkillä siinä tilanteessa.

Ei munille potku ole mikään oikotie onneen. Moni myös raivostuu munille potkaisusta ja voi viedä hengen tai raivostuksissaan raiskata...

[/quote]

Ei raiskaa,kun ulvoo kivusta kaksinkerroin. Isäni oli nyrkkeilijä,hyvin on tytöt opettanut puolustautumaan. Tiedän kaikki arat kohdat.

Vierailija
20/59 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas vituttaa kun mies käy aina kimppuun. Tilanteen voisi hoitaa tyylikkäämmin ja turvallisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme