Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut
Kommentit (144)
Nainen sanoi bussipysäkillä: "painu vi**uun rumilus" ennen kuin Mikko ehti edes sanoa mitään.
HAHAHHA, yearight bro.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi bussipysäkillä: "painu vi**uun rumilus" ennen kuin Mikko ehti edes sanoa mitään.
HAHAHHA, yearight bro.
Onhan se mahdollista jos Mikko toiminnanmiehenä säästi puheet muille ja tarrasi suoraan hanuriin kiinni :D
Mä olen Mikkoa melkein kymmenen vuotta vanhempi ja olen suudellut kerran. Olenko nyt jotenkin parempi ja kokeneempi mies?
Itse hengannut himassa parhaat vuotensa? Itsepä on soppansa keittänyt. Olis valinnut paremmin.
"Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa."
Niin, onko ihme?
Ei muakaan naisena kiinnostanut pätkääkään yökerhot ja muut humputtelut, mutta pakko niihin oli mennä jos meinasi saada poikaystävän. Jos olisin vaan istunut kotona kissoja silittämässä ja kukkia kastelemassa, ei olisi löytynyt ketään. Mutta minäkin heräsin tähän hieman myöhään, olin jo parikymppinen kun tajusin, että nyt on jotain tapahduttava ja itse mentävä ulos ihmisiä tapaamaan. Olin kyllä varsin lukossa alussa, mutta viinaa naamariin niin sillä päästiin jännityksestä ja johan alkoi tapahtua.
Täähän on ollut täällä. Käyttäkää hakua 🙄
Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.
Tuo on tavallista alle 180cm, alle 50 000€ vuodessa tienaavan miehen elämää. Itse tajusin siirtyä maksullisiin tsekkiläisiin jo vuosia sitten.
Kilttis M31
"näkee vaivaa ostoksia pakatessa sekä vaatteita viikatessa"
Tästä on jo puhuttu palstalla. Mikko on mitä ilmeisimmin "erilainen oppija". Ei normaali 30+ mies saa palautetta noin yksinkertaisista asioista.
Kumma juttu että kukaan ei tullut tätä prinssiä kotoa hakemaan! Ja nyt kehtaa itkeä asiaa oikein lehdessä?? Pitäiskö nyt kuitenkin aikuisen miehenkin ottaa vastuu ihan omista valinnoistaan?
Vierailija kirjoitti:
"Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa."
Niin, onko ihme?
Ei muakaan naisena kiinnostanut pätkääkään yökerhot ja muut humputtelut, mutta pakko niihin oli mennä jos meinasi saada poikaystävän. Jos olisin vaan istunut kotona kissoja silittämässä ja kukkia kastelemassa, ei olisi löytynyt ketään. Mutta minäkin heräsin tähän hieman myöhään, olin jo parikymppinen kun tajusin, että nyt on jotain tapahduttava ja itse mentävä ulos ihmisiä tapaamaan. Olin kyllä varsin lukossa alussa, mutta viinaa naamariin niin sillä päästiin jännityksestä ja johan alkoi tapahtua.
En minäkään mitenkään tykännyt siitä biletyksestä. Mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa. Nuorena on mentävä niin kuin muutkin nuoret menee. Ei kannata odottaa että ne alkaa vakiintua ja perheellistyä koska sitten sitä jää ihmettelemään mitä oikein tapahtui ja missä kaikki ikätoverit on?
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ollut täällä. Käyttäkää hakua 🙄
Tää on ollut Iltiksessäkin jo vuosi sitten. Selatkaa artikkeli loppuun.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHHA, yearight bro.
Ihan hyvin kun tarina menee näin: Eräänä päivänä Mikko 33 päätti tehdä jotain uskaliasta. Lähestyä naista. Hätinä täysi-ikäistä naista.
Voisi olla oma elämä, naisena, jos olisin vaan jäänyt kotiin pelaamaan pleikkaa.
Ööh, ei katso telkkaria, ei lue lehtiä, ei kuuntele musiikkia eikä kai käy missään. Eli mitä tämä tyyppi tekee, pelaa? Tämän lisäksi vielä itsekin tiedostaa olevansa introvertti eikä saa sanaa suustaan niin eipä tuo nyt ihme ole ettei naisia ole jonossa.
Olen itse kiltti nainen, yksi ainoa parisuhde takana sen jälkeen ei mitään, olen 30,,jos yrittäisin Mikkoa lähestyä niin luultavasti Mikko yökkäilis ja sanois hyi stna
Ei ole olemassakaan kilttejä miehiä,, Mikkokin on samanlainen kuin muutkin miehet, vaan mallin näköiset ja kokoiset naiset kelpaa
Tästä oli jo täällä aikoinaan keskustelu. Todetaan nyt taas, että hänellä on aika huono asenne. En katso telkkaria, en lue, en kuuntele musaa, en tiedä mistä pitää puhua. En käytä whatsappia, facea, instaa jne.
Lisäksi hän sanoi, että teini-iässä ei kiinnostanut kaverit vaan pelit. Teininä opitaan niitä tärkeitä sosiaalisia taitoja, mutta hän on vain pelannut 10v kotona tietokoneella. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.
Niin. Ainoa asia mitä tässä kohtaa voi enää tehdä on myöntää itse tehneensä virheen, kun istui parhaat nuoruusvuotensa koneella pelaamassa. Siitä sitten terapiaan juttelemaan, jossa mahdollisesti tehtäisi jotain suunnitelmia miten onnistuisi sosiaalistumaan. Tuossa on aika paljon kiinni ottamista sosiaalisessa kehityksessä ikätovereihin nähden.
Tuo lienee aika yleinenkin ongelma nykyaikana, joten terapeuteilla on varmasti tiedossa tämä ongelma, etkä ole suinkaan ainoa joka siitä tulee avautumaan.
Jos on keskivertoa tai alempi ulkonäöltä, niin voi olla ihan hyvä jos on jäänyt yökerhot väliin. Yöelämä houkuttelee huonoimmat puolet esiin ihmisistä ja jätesäkkiporukka kokee sen sellaiseksi ympäristöksi, jossa saa elää peruskoulun kiusaajarooliaan uudelleen.
Kiinnostaisi tietää paljonko yöelämä aiheuttaa nuorten miesten kuolemia ja vammautumisia vuosittain. Jos jätetään alkoholistien ja nistien välienselvittelyt sekä monikulttuurit väliin, veikkaisin yöelämän aiheuttavan aika ison osan ns.tavallisten nuorten miesten kuolemista ja vammoista.
Yöelämä huijaa ihan hyviä tyyppejä pitämään itseään turhina, koska jäävät kaveriporukoiden jalkoihin ja näkymättömäksi sekä joutuvat vastaamaan järjestyksenvalvojien typeriin kysymyksiin. Tavallisten ja varsinkin erikoisten miesten pitäisi mahdollisimman nuoresta asti panostaa laadukkaisiin sosiaalisiin piireihin, mikä on tietysti helpommin sanottu kuin tehty.
Minulla ei itse siihen ollut mahdollisuutta silloin parikymppisenä ja olin näköalaton, mutta nyt tarpeeksi elämää nähneenä voisin hyvin olla tukihenkilö jollekin ajokortti-ikäiselle, joka pohdiskelee näitä asioita ja jossain mielessä tulen varmaan sellainen olemaankin, vaikka kaikki ei vastaisikaan niitä elokuvamaisia fantasioita, mitä minulla siitä on.
Tyyppi ei osaa keskustella mistään, ei harrasta mitään eikä lue uutisia. Aika tabula rasa, en voisi ikinä kiinnostua. Ulkonäöllä ei tässä mitään tekemistä.