Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä amerikkalaista tapaa sinä olet ihmetellyt?

Vierailija
24.10.2020 |

Minulla ei ole kokemusta muusta kuin telkkarista, mutta oletan että nämä asiat ovat hyvin tavallisia Amerikassa.
-kokolattiamatot
-kengät jalassa sisällä
-kertakäyttöastiat

Kommentit (9006)

Vierailija
5881/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieden käyttökytkimet takareunassa.

Ei paase taaperot niihin kasiksi aiheuttamaan tulipaloa.

Vierailija
5882/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku uusjenkki vetänyt herneitä nenään, kun ei kestä hölmöjen tapojen ihmettelyä/kritisointia :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuuden kauhistelu. On ihan järkyttävää jos näkee vaikka ystävän ilman paitaa tai jonkun paljaan takapuolen. Huhhuh.

Paksut pannupizzat. Mun mielestä pizzan kuuluu olla ohut.

Starbucks joka kulmassa ja ihmiset juo niitä ylihintaisia sokerilitkuja, jotka ei ole kahvia nähneetkään.

Omituinen patriotismi. Vähempikin riittäisi.

Isot, saastuttavat autot.

Edelleen ulkokengät sisällä ja ne on jalassa myös sohvalla ja sängyllä ollessa. HYI!

Uskovaisuus ja se että heillä on paljon valtaa: jopa tv-sarjoja pyritään tekemään niin että uskovaiset ei suuttuisi. Minusta sen rinnalla woke (joka on ohimenevä ilmiö kaiken lisäksi) on pieni murhe.

Puhumattakaan siitä mikä meteli nousi siitä kun näkivät Janet Jacksonin tissin.

Suomessa olisi ollut pikkujuttu.

Mina taas varoitan Suomeen matkustavia (kovin on ollut seminaaria ja muuta) etta jos saavat kutsun paivalliselle niin ei sitten ihmetella kun isanta pyytaa ensin riisumaan ja kaymaan saunassa hikoilemassa ja pesulla.

Yksi meinasi perua Pohjolan paakaupunkiristeilyn. :D

Vierailija
5884/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku uusjenkki vetänyt herneitä nenään, kun ei kestä hölmöjen tapojen ihmettelyä/kritisointia :D.

Ei tassa kukaan ole hermostunut, yritetaan vaan selittaa miksi joku asia on erilailla kuin Suomessa. Syy ja seuraus.

Mika muuten olisi "uusjenkki"?

Vierailija
5885/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tassa kukaan ole hermostunut, yritetaan vaan selittaa miksi joku asia on erilailla kuin Suomessa. Syy ja seuraus.

On tainnut kuitenkin kusi nousta päähän siellä rapakon takana oleskellessa kun pitää noin ylimieliseen sävyyn kommentoida ja vähätellä muita.

Minäkään en asu Suomessa ja täällä oli jossain vaiheessa vastaavanlainen ketju minun asuinmaastani. Siinäkin ketjussa esiin tulleet huomiot ja luulot otin vain huumorilla.

Vierailija
5886/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden tapaa viedä demokratiaa kehitysmaihin aloittamalla sotia ja kaappaamalla kehitysmaiden luononvarat. sitä olen ihmetellyt.

Vierailija
5887/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut kuitenkin kusi nousta päähän siellä rapakon takana oleskellessa kun pitää noin ylimieliseen sävyyn kommentoida ja vähätellä muita.

Minäkään en asu Suomessa ja täällä oli jossain vaiheessa vastaavanlainen ketju minun asuinmaastani. Siinäkin ketjussa esiin tulleet huomiot ja luulot otin vain huumorilla.

Mika on vahattelya ja ylimielista ovenavaussuunnan selittamisessa? Taidat nyt jotenkin ottaa naita juttuja itseesi.

Vierailija
5888/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for Mika.

Vierailija
5889/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HowAre you how you doing sitten toinen ei vastaa mitään

Vierailija
5890/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt sitä miksi amerikkalaiset hyökkäilevat muihin maihin ja miksi amerikkalaiset on niin sotaisaa kansaa, siellä ihmiset kantaa aseita kaduilla, sotajuttuja on kaikkialla jne.

Vierailija
5891/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkut, näyttää olevan katonrajassa jota ei voi ottaa käteensä. Aina amerikkalaiset naiset haluavat ammeen joko talon osto ohjelmassa, sielläkö sitten lillutaan kuukautis tuotteiden seassa ja pestään hiukset kipolla kauhoen, vai miten?

Alapesusuihkua ei näköjään tunneta.

Vierailija
5892/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk on outo tapa. Ei hississä kuulu muitten kanssa jutella.

Vierailija
5893/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammasraudat ihan virheettömissä hampaissa ja niitä pitää irvistyshymyllä kokajan esitellä !

Enpa ole hammasrautoja nahnyt pitkaan aikaan. Lapinakyvalla Invisalignilla nykyaan oikaistaan, sinun tietosi ovat vanhoja.

Suomessa raudat ovat häpeän aihe ja yhteiskunta maksaa ne, ämericassa ne maksetaan itse ja ovat statusta, siksi niitä irvistellään ja esitellään !

https://www.invisalign.com/how-invisalign-works/invisalign-before-and-a…+-

Ei rautoja ole nakynyt taalla vuosiin, menneen talven lunta.

No sepä hyvä. Ei tunnu mukavalta, että henkilö näyttää hirviöitä saadakseen kauniit hampaat.

Ihan muutama vuosi sitten meillä laitettiin lapselle ihan perinteiset raudat. Ja olen nähnyt muillakin lapsilla/nuorilla.

Vierailija
5894/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osavaltiokohtaista, mutta abortinvastaista lakia en todellakaan ymmärrä.

Vierailija
5895/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammasraudat ihan virheettömissä hampaissa ja niitä pitää irvistyshymyllä kokajan esitellä !

Enpa ole hammasrautoja nahnyt pitkaan aikaan. Lapinakyvalla Invisalignilla nykyaan oikaistaan, sinun tietosi ovat vanhoja.

Suomessa raudat ovat häpeän aihe ja yhteiskunta maksaa ne, ämericassa ne maksetaan itse ja ovat statusta, siksi niitä irvistellään ja esitellään !

No sepä hyvä. Ei tunnu mukavalta, että henkilö näyttää hirviöitä saadakseen kauniit hampaat.

Ihan muutama vuosi sitten meillä laitettiin lapselle ihan perinteiset raudat. Ja olen nähnyt muillakin lapsilla/nuorilla.

Raudat on yleensa vahan halvemmat.

… and invisalign are comparable in terms of cost where metal braces typically cost around $1,800 to $5,500 while Invisalign varies between $3,000 and $5,000

Vierailija
5896/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastomuuden kauhistelu. On ihan järkyttävää jos näkee vaikka ystävän ilman paitaa tai jonkun paljaan takapuolen. Huhhuh.

Paksut pannupizzat. Mun mielestä pizzan kuuluu olla ohut.

Starbucks joka kulmassa ja ihmiset juo niitä ylihintaisia sokerilitkuja, jotka ei ole kahvia nähneetkään.

Omituinen patriotismi. Vähempikin riittäisi.

Isot, saastuttavat autot.

Edelleen ulkokengät sisällä ja ne on jalassa myös sohvalla ja sängyllä ollessa. HYI!

Uskovaisuus ja se että heillä on paljon valtaa: jopa tv-sarjoja pyritään tekemään niin että uskovaiset ei suuttuisi. Minusta sen rinnalla woke (joka on ohimenevä ilmiö kaiken lisäksi) on pieni murhe.

sisällä ulkokengät, toki Suomessakin kun juhlatilaisuus niin ainakin miehet tulöee ulkokengillä sisälle, itsellä aina sisäkengät mukana jos juhlatilaisuus. 

Vierailija
5897/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Small talk on outo tapa. Ei hississä kuulu muitten kanssa jutella.

minä oon monesti jutellutv hisseissä, bussipysäkillä, metrossa jne. Asun Hgissä. 

Vierailija
5898/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osavaltiokohtaista, mutta abortinvastaista lakia en todellakaan ymmärrä.

Konservatiivisissa osavaltioissa on vedetty naiset niin tiukalle etta eivat saa hoitoa oikein mihinkaan naisten vaivoihin. Joutuvat matkustamaan toiseen osavaltioon laakariin. Nyt DeSantis ja muut samanmieliset haluavat saada tietaa rekkarinlukijakoneista onko heidan valtiostaan kayty demokraattivaltiossa hoidossa. Ja sitten nama yahoot viela pyrkivat koko maata hallitsemaan. Ei ainakaan minun aanellani.

Vierailija
5899/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika on vahattelya ja ylimielista ovenavaussuunnan selittamisessa? Taidat nyt jotenkin ottaa naita juttuja itseesi.

Yrität muka tosissasi väittää, että tuo on ollut ainoa kommenttisi tänne? Yeah, right...

Vierailija
5900/9006 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raudat on yleensa vahan halvemmat.

… and invisalign are comparable in terms of cost where metal braces typically cost around $1,800 to $5,500 while Invisalign varies between $3,000 and $5,000

Meillä maksoi raudat $5000.