Kannatatteko baarien ja klubien sulkemista jo kahdelta?
?
Kommentit (56)
Kannatan. Loppuu se yömyöhään örveltäminen kadulla.
Naurattaa muuten toi "hiljainen minuutti" tempaus, joka on tekaistu tähän aiheeseen liittyen. Käykää lukemassa noita perusteluja facebookissa, aivan naurettavan lapsellisia kommentoijia ja pointteja noilla.
Minulle henkilökohtaisesti on ihan se ja sama, en käy koskaan baareissa tai yökerhoissa, mutta en ymmärrä mikseivät baarit saisi olla halutessaan auki vaikka ympäri vuorokauden. Luulisi anniskeluikäisten ihmisten itse tajuavan milloin juopotella ja milloin mennä nukkumaan.
En. Valtaosa baareista menee kuitenkin kahdelta kiinni, miksei myöhempään juhliville muka saisi olla tarjontaa. Ei palata tylsään Kekkoslovakiaan.
KYLLÄ! Muistan sen ajan oikein hyvin kun ne kapakat meni ihan oikeesti kiinni klo 02. Jotkut hotellien yökerhot saattoi olla pe-la auki POIKKEUSluvalla klo 3 asti...
Jos baarit menis kiinni jo klo 02 niin sitten voi olla mahkuja jopa keskellä viikkoa mennä katsomaan bändejä tms. Nythän ne bänditkin aloittaa vasta puolenyön aikaan ja lopettaa n. 2 yöllä. ei siinä aamulla kauheasti työt maita :/
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:21"]
[/quote]
Parasta olisi, jos ravintolat saisivat olla auki juuri niin pitkään kuin haluavat. Suurimmat kahakat syntyvät aina neljältä ovien sulkeuduttua, kun koko porukka on yhtäaikaa nakkikioskilla ja taksijonoissa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:24"]
En. Valtaosa baareista menee kuitenkin kahdelta kiinni, miksei myöhempään juhliville muka saisi olla tarjontaa. Ei palata tylsään Kekkoslovakiaan.
[/quote]
miksi pitää juhlia aamuyöhön? Menetkö sinne baariin jo klo 20, eikö kuuden tunnin baarissa olo riittäisi?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:21"]
[/quote]
Parasta olisi, jos ravintolat saisivat olla auki juuri niin pitkään kuin haluavat. Suurimmat kahakat syntyvät aina neljältä ovien sulkeuduttua, kun koko porukka on yhtäaikaa nakkikioskilla ja taksijonoissa.
[/quote]
ravintolatyöntekijä kiittää =( voi luoja teitä
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:26"]
[/quote]
miksi pitää juhlia aamuyöhön? Menetkö sinne baariin jo klo 20, eikö kuuden tunnin baarissa olo riittäisi?
[/quote]
Miksei? Ihmiset nyt menee baareihin ihan eri aikoihin, miksi tätä pitää rajoittaa lailla? Ryypätä voi kuka vaan kotonakin ja häiritä siinä samalla naapureita.
Mä oon viimeksi "mennyt" baariin toissakesänä, ja aamuyöhön oon tainnut edellisen kerran juhlia ehkä vuonna 2006 tai 2007. Ei kaikki ole aina omakohtaista.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei? Jos haluat rajoittaa ja kieltää ihmisiä, niin kyllä se on sinun velvollisuutesi esittää ensin hyvät perusteet.
Mutta kun se ihana nainen ei halua/jaksa valvoa aamuun ja käy niin, että kaunis nainen lähtee himppeen klo 12 ja tuolloin komea mies vasta saapuu baariin...nyyh. He eivät koskaan kohtaa!!
En kannata. Me lähdetään usein vasta klo 23 aikoihin baariin, joten eipä siinä paljoa kerkeäisi juhlia.
Jos näistä saisi valita: ihmiset viihtyvät baarissa klo 20-02 tai klo 22-04.
Niin tietysti valitsisin tuon 20-02. Jäisi hyvä yö jäljelle nukkua kun baarista konkoilisi kotiin. Mutta kuten tiedämme, emme ole Strömsöööööössä.