Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chanel 2.55

Vierailija
31.01.2014 |

En keksinyt muutakaan paikkaa mistä kysyä joten kokeilen täällä. Vaimo on toivonut lahjaksi Chanel 2.55 laukkua, medium kokoisena, caviar nahalla ja hopeisilla yksityiskohdilla.

Mistä voin lähteä tätä laukkua etsimään vai pitääkö suunnata ulkomaille Chanelin liikkeeseen?

Auttakaahan miestä hädässä

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:40"]

Todellakin on olemassa koko, joka on pelkkä medium nimeltään, googlailkaapa vähän.

sitten on large jota myös medium/largeksi kutsutaan.

[/quote]

Medium oli olemassa ennen, ei ole enää. Oli myös erikseen Large. Toisesta tuli Medium/Large ja toisesta Jumbo jokunen vuosi sitten.

Nyt on Extra Mini, Mini, Small (jotkut väittävät että tämä Small-malli on katoamassa ja Mini korvaisi sen), Medium/Large, Jumbo ja Maxi.

Vierailija
62/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:34"]

Della Marga on tosiaan ainoa paikka Suomessa, joka Chanelin laukkuja myy. Klassikkoja siellä on huonosti eivätkä tilaa asiakkaan pyynnöstä. Itsellä oli samanlainen huomenlahjatoive, mutta sain juuri Della Margasta ostetun pienen lompakkolaukun, on kyllä vähintään yhtä ihana <3

Varmasti ihana yllätys vaimolle kun palaa kotiin!

[/quote]Miten sait ostettua lompakkolaukun? Onko klassikko vai kausilompakkolaukku?Koska minulle sanottiin, että klassikoihin on pitkä jono ja lähes mahdoton saada heidän kautta:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:38"]

ap, soita della margaan ja kysy, tilaisko ne laukun sinne

[/quote]Mö tiedän vastauksen:eivät tilaa ja tule katsomaan valikoimaa liikkeeseemme, henkilökuntamme auttaa teitä.

Vierailija
65/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:46"]

Miten sait ostettua lompakkolaukun? Onko klassikko vai kausilompakkolaukku?Koska minulle sanottiin, että klassikoihin on pitkä jono ja lähes mahdoton saada heidän kautta:/

[/quote]

Eikö nuo kaikki WOC-lompakkolaukut ole klassikkoja esimerkiksi perusvärissä kuten mustana? Camelia, Timeless, Half Moon ja Classic Quilt? Ainoastaan niiden eri nahkaversiot kuten kiiltonahat ja eri värit ovat kausina.

Vierailija
66/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla Euroopassa nuo WOC:t maksavat jotain 1100-1350 euroa, paljonkohan ne maksaa DM:ssa?

Vierailija
67/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta kuvasta, 56. Jaaha. Tuommoinen veska.. Onnea äidille sitten vaan!

Vierailija
68/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:55"]

Miten sait ostettua lompakkolaukun? Onko klassikko vai kausilompakkolaukku?Koska minulle sanottiin, että klassikoihin on pitkä jono ja lähes mahdoton saada heidän kautta:/

[/quote]

Eikö nuo kaikki WOC-lompakkolaukut ole klassikkoja esimerkiksi perusvärissä kuten mustana? Camelia, Timeless, Half Moon ja Classic Quilt? Ainoastaan niiden eri nahkaversiot kuten kiiltonahat ja eri värit ovat kausina.

[/quote]Tätä juuri tarkoitin, eli miten on saanut ostettua klassikko wocin dm:sta, kun minulla on ollut käsitys, että heidän kauttaan on lähinnä mahdollisuus ostaa kiiltonahkaisia ym. kausivärejä?!

Vierailija
69/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:50"]

Tämä on nykyinen Jumbo:

http://www3.images.coolspotters.com/photos/205864/chanel-and-chanel-vintage-jumbo-flap-bag-gallery.jpg

Tämä on nykyinen Medium/Large:

https://s3.amazonaws.com/lollipuff/media/blog/8/medium_large_2.55_chanel_classic.jpg

[/quote] Ensimmäisessä kuvassa peppu on parempi kuin laukku, toisessa kuvassa laukun kanssa voisi olla muukin vaatetus paremmin valittu. Miksi tuon laukun pitää järjettömän kokoinen?

Vierailija
70/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP maksoiko laukun lähetys jotain ekstraa? ja siis mihin se tulee, tulliin vai postiin vai?

Vierailija
71/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Della Marga. Naamaraja määrittää saatko ostettua laukun.

Vierailija
72/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lukea jostain muualta, että Della Margasta saisi vain ns. kausituotteita eikä noita klassikoita? Onko kellään varmaa tietoa asiasta? Toivottavasti naamani kelpaa sinne.

Vierailija
73/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:04"]

Muualla Euroopassa nuo WOC:t maksavat jotain 1100-1350 euroa, paljonkohan ne maksaa DM:ssa?

[/quote]Siellä hinnat ovat 1400 eurosta ylöspäin....

Vierailija
74/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]Tätä juuri tarkoitin, eli miten on saanut ostettua klassikko wocin dm:sta, kun minulla on ollut käsitys, että heidän kauttaan on lähinnä mahdollisuus ostaa kiiltonahkaisia ym. kausivärejä?!

[/quote]

satunnaisesti on jotain klassikoita, muutama kpl, muuten just jotain kamalaa kiiltonahkaista minttua, raidallista cruisea tjsp. No thanks. Yllättävän paljon boyta ollut, nutta se nyt ei vielä ainakaan ole klassikko.

Vierailija
75/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä ihme vääntäjiä mielipiteineen. Minulla on Maxi ja ihan iltamenoissakin käytän, koska muuten ei mahdu kaikki tarvittavat silmälasikotelosta lähtien mukaan. En yhtään muista tarkemmin, mikä malli on kyseessä, nahan laadun sentään tiedän. En muista enää ostohintaakaan, mutta onneksi alkoi kakkosella. Hinnat ovat nousseet viimeisen parin, kolmen vuoden aikana hirvittävästi.

Yritän nyt vain selittää, ettei kaikille ole niin kauhean tärkeää nuo friikkien mainitsemat yksityiskohdat, vaikka ihana veska onkin. Ja ihana mies tämä kyselijä, kun haluaa vaimolleen antaa juuri sitä, mitä vaimo toivoo. Lisää näitä miehiä!

Vierailija
76/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:39"]

AP maksoiko laukun lähetys jotain ekstraa? ja siis mihin se tulee, tulliin vai postiin vai?

[/quote]Frankfurtista tilattu ei ole tulkitavaraa ja kuriirilähetykset tulevat yleensä kotiovelle saakka. Mutta Chanel ei laita mistään liikkeesä mitään tällä tavalla. Muutama vuosi sitten se oli mahdollista, mutta tänä päivänä täysin kielletty Chanelin liikkeissä, eli täysin keksitty tarina eikö muutenkaan uskottava, yleensä miehet vain ostavat eivätkä leuhki vauva.fi-palstalla.

Vierailija
77/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:33"]

Siinä taas yksi vitun kateellinen mamma.

[/quote]

Tuo kirjoituksesti tuossa kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään maailman mammasta. Onneksi Chanelin tuotteet eivät sentään sovi tyyliltään millekään veetä huutelevalle alemmalle sosiaaliluokalle.

Vierailija
78/93 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mistä tietää että aloittaja ei ensinnäkään ole mies?

Jos olisi mies niin olisi kirjoittanut aiheeksi että: Mistä Chanelin laukku vaimolle? tai Mistä Chanelin laukku kannattaisi ostaa?

Tuo laukun mallitäsmennys 2.55 otsikossa viittaa siihen että naispuolinen on lukenut vähän liikaa blogeja ja päättänyt tulla tänne katsomaan että onko täällä vielä kateellisempaa porukkaa kuin hän itse ;-)

Vierailija
79/93 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:28"]

Kyllä muuten Chanelin liikkeet lähettävät, ainakin vielä viime kesänä.

[/quote]

Eivät lähetä vaikka maksaisit sen jo paikan päällä. Olisin maksanut erään laukun Cannesin liikkeessä etukäteen elokuun lopulla, koska he sanoivat että saavat sitä varastoon seuraavalla viikolla jolloin olisin jo palannut Suomeen, ja pyysin että olisivat lähettäneet sen minulle ja maksan kulut, mutta sanoivat että lähetykset eivät (enää) kuulu heidän policyyn, ja ehkä sitten aletaan taas lähettämään jos saavat nettikaupan pystyyn sivustolleen, ja sen kautta.

Vierailija
80/93 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:32"]

Mä olen vuosia lukenut näitä suomalaisbloggaajien juttuja laukuista, Chaneleista sun muista. On mun mielestä tosi noloa kertoa "miten asiat ovat" jos kokemukset on sitä luokkaa että mennään liikkeeseen ja kysytään onko sitä ja tätä mallia ja myyjä sanoo että "on kovat jonot". Se tarkoittaa selvällä suomenkielellä sitä että sun tyyppiselle ostajalle emme myy varastossa olevia kappaleita vaan saat nöyrtyä ja odottaa aikasi jos suostumme sellaisen sulle myymään. 

[/quote]Sepäs kiva. Minua ei haittaa ollenkaan vaikka venakko ei Chanelia minulle myy, koska samalla rahalla sain lentoliput, kivan matkan ja loistavan palvelun ja mallien esittelyn Chanelin liikkeessä. Mitä ulkonäköäni ja statukseeni tulee, niin se on ihan asiallinen ja ihmettelen, jos joku myyjä ei ulkonäön takia minulle myisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan