Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chanel 2.55

Vierailija
31.01.2014 |

En keksinyt muutakaan paikkaa mistä kysyä joten kokeilen täällä. Vaimo on toivonut lahjaksi Chanel 2.55 laukkua, medium kokoisena, caviar nahalla ja hopeisilla yksityiskohdilla.

Mistä voin lähteä tätä laukkua etsimään vai pitääkö suunnata ulkomaille Chanelin liikkeeseen?

Auttakaahan miestä hädässä

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku urpo tosiaan 4000+ egen laukun lahjaksi jollekin tarkistamatta sitä ensin??? Se lambskin naarmuuntuu helvetin nopeasti, ja maksaa silti enemmän. Toisaalta ei sitten ihme että jos niitä on jäänyt liikkeeseen kun kukaan ei huoli, laukun epäkäytännöllisyyden takia.

Vierailija
42/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:01"]

Kyllä mä ainenkin uskon ihan täysin tämän tarinan ja kyllä tälläisiä mirhiä löytyy, ehkä ei paljoa, mutta todellakin löytyy. Oma mieheni voisi tehdä aivan vastaavasti.

[/quote]

Kysyy av-palstalla neuvoa mammoilta NELJÄN TONNIN arvoisen laukun puhelintilaukseen? Älä nyt unta nää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sen laukun lopullinen hinta kokoineen ja nahka-variaatioineen? Googleta nyt äkkiä ja kerro! ;) Jos et muista niin katso luottokorttisi katevaraussumma. Kiitos etukäteen.

Vierailija
44/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kumma paikka, kun ensin miettii että jättää kommentit omaan arvoon mutta tulee kuitenkin lukemaan.

En puhunut mitään iltariennoista, näin miehen näkökulmasta isompi laukku on käytännöllisempi. FedEx -toimituksesta soviitiin, soitapa vaikka itse sinne Frankfurtiin ja tarkista asia. Ensin sanottiin ettei toimita ollenkaan, nyt vaan ei toimita FedExillä? 

En edelleen ymmärrä laukusta mitään, mutten myöskään ole tyhmä joka ei ymmärrä puhetta. Myyjä kertoi minulle vaihtoehdot ja tämä lampaannahkainen oli vapaa. Muista nahkavaihtoehdoista en tiedä, tämä minulle myytiin.

Kiitos auttajille ja mukavaa viikonloppua.

Vierailija
45/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortin käyttö puhelimitse on turvallisempaa kuin netin kautta, ennen luottokorttia ei muuten saanut käyttääkään, nykyään on noita suojattuja maksutapoja netissäkin.

Ja eiköhän se nyt ole suht turvallinen ostos. Kateellisten panettelusta kuulostaa tuo vikinä nahan laadusta.

Pikkaisen koomista muuten tuo ajatus, että laukkujen myyjiä pitäisi muuten jotenkin mielistellä saadakseen haluamansa. Minä olen ihan tavisjuntin näköinen ylipainoinen mamma, ja ihan hyvää palvelua olen saanut esim Hermesin myyjiltä. Eiköhän se raha Suomessakin kelpaa.

Vierailija
46/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nyt sen laukun tarkka hinta, vai katositko jo?

Vierailija
47/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:13"]

Kerropa nyt sen laukun tarkka hinta, vai katositko jo?

[/quote]

Ne 2014 Chanel hinnat löytyy vain dollareissa netistä, ja niitä ei pysty kääntämään suoraan eurohinnoiksi koska Jenkeissä ja Aasiassa myös hieman kalliimmat hinnat kuin Euroopassa, joten tuli pieni "este" vastaan ja siksi hyvän viikonlopun toivotukset.

Vierailija
48/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Porvoosta oli koko juttu, ja turha tänne enää mitään kirjoitella ;))

Vierailija
49/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo ostamasi Jumbo-kokoinen se double flap vai single flap -mallinen?

Vierailija
50/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta PurseForumin sivulle ilmestyy ketju joka kuuluu että Paljonko lammasnahkainen Jumbo-Chanel maksaa euroissa Saksassa juuri nyt, katsotaan vaan, menen sinne tarkkailemaan ( ; 

Vierailija
51/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:01"]

Kyllä mä ainenkin uskon ihan täysin tämän tarinan ja kyllä tälläisiä mirhiä löytyy, ehkä ei paljoa, mutta todellakin löytyy. Oma mieheni voisi tehdä aivan vastaavasti.

[/quote]

Kysyy av-palstalla neuvoa mammoilta NELJÄN TONNIN arvoisen laukun puhelintilaukseen? Älä nyt unta nää :D

[/quote]

Onhan maailmassa hullumpiakin tapahtunut :) Mä ainenkin haluan uskoa tähän tarinaan, oli sitten totta tai ei :)

Vierailija
52/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:21"]

Onhan maailmassa hullumpiakin tapahtunut :) Mä ainenkin haluan uskoa tähän tarinaan, oli sitten totta tai ei :)

[/quote]

Ollaan me vähän tyhmiä sillä niin mäkin hyväuskoisena tosiaan uskoin kunnes sanoi hyvästit heti kun kysyttiin tuotteen tarkkaa hintaa, sitä kun ei netistä olevista Kanelihinnastoista löydy kuin amerikan dollareissa joten se pitää kysellä jostain muualta ja siinä voi mennä aikaa....

Vierailija
53/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]

Kiitos auttajille ja mukavaa viikonloppua.

[/quote]

Eihän täällä kukaan mitään auttanut, ehdottivat Della Margaa eikä mitään Frankfurstia :D

Vierailija
54/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]

Minä olen ihan tavisjuntin näköinen ylipainoinen mamma, ja ihan hyvää palvelua olen saanut esim Hermesin myyjiltä. Eiköhän se raha Suomessakin kelpaa.

[/quote]

Porvoosta tekin, rouva.....?

Vierailija
55/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa nyt vielä hintakyselyyn. Maksoin 3549€ laukusta kuljetuskustannuksineen.

Oliko siinä kaikki?

Vierailija
56/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoaja ei vaan hoksannut että täällä on oikeita laukkutietäjiä paikalla (kiitos heille!) kun yritti tehdä "köyhiä wt-mammoja kateelliseksi", eli meni yritys vähän metsään, mutta näitä nyt ilmestyy tänne vähän väliä.

Minä sattumoisin hoksasin myös että provoaja tuli tänne puhumaan juuri tästä kyseisestä laukkumallista yksityiskohtineen koska nimenomaan siitä oli juttua muutamassa muussa aiemmassa tämän päiväisessä ketjussa joita luin. Sattumaako? Tuskin.

Vierailija
57/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:12"]

Minä olen ihan tavisjuntin näköinen ylipainoinen mamma, ja ihan hyvää palvelua olen saanut esim Hermesin myyjiltä. Eiköhän se raha Suomessakin kelpaa.

[/quote]

Porvoosta tekin, rouva.....?

[/quote]

Se voi itseään trendikkäänä pitävälle olla kova isku, että näitä tuotteita on muillakin.

Oikeasti en kyllä enää Hermeksen tuotteita ostaisi, näistä merkkijutuista on tullut muotia. Nyt se olisi liian pissismäistä aikuiselle naiselle. Viimeisestä ostoksesta on jo kolme vuotta. Mutta sulassa sovussa ovat kyllä käytössä marimekkovaatteiden ym kanssa tädillä :)

Vierailija
58/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:30"]

Provoaja ei vaan hoksannut että täällä on oikeita laukkutietäjiä paikalla (kiitos heille!) kun yritti tehdä "köyhiä wt-mammoja kateelliseksi", eli meni yritys vähän metsään, mutta näitä nyt ilmestyy tänne vähän väliä.

Minä sattumoisin hoksasin myös että provoaja tuli tänne puhumaan juuri tästä kyseisestä laukkumallista yksityiskohtineen koska nimenomaan siitä oli juttua muutamassa muussa aiemmassa tämän päiväisessä ketjussa joita luin. Sattumaako? Tuskin.

[/quote]

Siinä taas yksi vitun kateellinen mamma. Ei ole apn vaimon vika, että hänellä on hyväsydäminen hyvää ajatteleca mies, jolla nähtävästi vielä rahaa. Tuliko mieleen, että tämä paikka ei ehkä ole ollut ainut josta asioita selvitellyt? Ehkäpä ollut samaan aikaan monta rautaa tulessa? 

Miksi 2.55? Koska se on klassikko. Kyllä minullekin kelpaisi.

Vierailija
59/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on olemassa koko, joka on pelkkä medium nimeltään, googlailkaapa vähän.

sitten on large jota myös medium/largeksi kutsutaan.

Vierailija
60/93 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:26"]

Vastaanpa nyt vielä hintakyselyyn. Maksoin 3549€ laukusta kuljetuskustannuksineen

[/quote]

Löysit siis googlettamalla viimevuotisen hinnan netistä ja päätit lisätä joitakin euroja varoiksi? Tosin se hinta koskee vuoden 2013 caviar-laukkua, lambskin on nimittäin ainakin pari sataa euroa kalliimpi ja lisää siihen vielä päälle tämä vuoden melko tuntuva 2014 hinnankorotus. Chanel ei tosiaankaan myy mitään alennuksella eikä viime vuoden hinnoilla enää nyt. Uskallan väittää että Jumbo lambskiniä ei saa alle 3900 eurolla jos ostat tänään tai huomenna. Chanelin hinnoittelumallin ja -muodon perustella uskon laukun tarkan hinnan olevan 3990.

Tuo n. 3500 lienee itse asiassa sen pienemmän eli Mediumi-largen hinta tällä hetkellä. Pitääpä kysyä kaverilta, hän osti sellaisen Amsterdamista viikko uuden vuoden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä