Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clas Ohlson myyjien palkat

Vierailija
31.01.2014 |

Mikä on myyjän palkka Clas Ohlsonilla pk-seudulla? Meneekö palkkaus suoraan kaupan alan tes:n mukaan vai maksavatko enemmän?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pääkaupunkiseudulla tavallisen myyjän palkka oli noin 3000 e/kk eli reippaasti enemmän, kuin normaalisti kaupan alalla maksetaan. Ihan hyvä kuukausipalkka ottaen huomioon, että mitään kouluja ei tarvitse käydä.

Vierailija
2/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä kakkonen höpöttää omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1700-1800/kk

Vierailija
4/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3000 euron kuukausipalkkaan saat tehdä aika paljon ylityötunteja joka viikko.

Vierailija
5/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on harjoittelija tai tet-jaksolla. Tet-jaksolaisille maksetaan tuo 3000 kuussa. Olen itse Ohlsonissa myyjänä ja peruspalkka on 65000 euroa vuodessa. Provikat päälle. Esim viime vuonna 111000 euroa ennen veroja.
Näin siis pk-seudulla. Asun vähän periferiassa mutta pääsen bussilla hyvin töihin. 7:15 lähtee ja 8:30 olen Helsingissä.

Vierailija
6/28 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:26"]

Siis oikeesti? Miten voi olla noin hyvä palkka? Itse kaupassa ma-pe aamut ja netto vain 2200e

[/quote]

Siis jos saat kaupan työntekijänä 2200 nettona noilla vuoroilla niin eihän tuo huono palkka ole?

Vierailija
7/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Clasulla olevan varaa maksaa myyjille hyvin. On verraten hurjan korkeat hinnat, ja vuoden aikana nousseet huimasti entisestään.

Vierailija
8/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2900€/kk peruspalkka täällä. Iltalisiä ei makseta mutta lauantaitunneista 50% ja sunnuntain osilta 50% ekalta kahdelta tunnilta ja sen jälkeen 100%.

Viikonloppulisineen öbaut 3500€/kk.

Ei hääppöistä ei, mutta onneksi asun Kehä-Kolmosen ulkopuolella niin ei asuminen niin kovin maksa ja työpaikka on kävelymatkan etäisyydellä-

Vierailija
9/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Oletteko te clash olsonin myyjät tuntipalkkalaisia? Paljonko on sitten tuntipalkka??

Vierailija
10/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta työstä erinomainen palkka.

t. Ekonomen, Haukilahti

Vierailija
11/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, jos maksavat kunnolla, sillä tuotteista pitää tietää aika lailla. Käyn Clasulla mielelläni, sillä saan aina asiantuntevaa apua. Olen ihan pihalla esim. sähkötarvikkeista:)
T. Rouva Kauniaisista

Vierailija
12/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, kuka täällä oikein provoilee. Siellä on ihan taulukkupalkat eli täysillä tunneillakin alle 2000 e kk brutto.

Vierailija
13/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:34"]

Luulisi Clasulla olevan varaa maksaa myyjille hyvin. On verraten hurjan korkeat hinnat, ja vuoden aikana nousseet huimasti entisestään.

[/quote]

Onko oikeasti korkeat hinnat? Olen aina ajatellut, että siellä on halpaa (markkinoinnin uhri)? Olen ostanut sieltä aina lamput, paristot jne. tarpeet. Mistä kannattaa ostaa mielummin? (Asun Helsingissä, mitään tarjoustaloja ei oikein ole.)

Vaikutan varmaan idiootilta ja uusavuttomalta mutta kysyn tosissani. :D 

Vierailija
14/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:11"]

[/quote]

Onko oikeasti korkeat hinnat? Olen aina ajatellut, että siellä on halpaa (markkinoinnin uhri)? Olen ostanut sieltä aina lamput, paristot jne. tarpeet. Mistä kannattaa ostaa mielummin? (Asun Helsingissä, mitään tarjoustaloja ei oikein ole.)

[/quote]

Täh, täällähän niitä Tarjoustalojahan just on :D kaikista halvimmalla saat kuitenkin Saiturinpörssistä, niilläkin usempi liike Helsingissä.

Vierailija
15/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

Täh, täällähän niitä Tarjoustalojahan just on :D kaikista halvimmalla saat kuitenkin Saiturinpörssistä, niilläkin usempi liike Helsingissä.

[/quote]

Aijaa, en tiedä kuin yhden tarjoustalon täällä, ehkei niitä sitten vaan ole mun kotinurkill. :D Mutta kiitti vinkistä, pitänee etsiä lähin saiturinpörssi!

Vierailija
16/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Oulun Ohlsonilla laiskoja asennevikaisia myyjiä. Jos kysyy jostian tuotteesta, seistään kassan takana vaikka ketään ei olisi tulossa maksamaan tai olisi kaksikin joutilaana, eivät lähde näyttämään mistä tavara löytyy vaan kädellä viittoillaan, että mene sinne ja sinne, siellä se on. VAihtoon tuommoset velttoilijat, Puuilossa Oulussa myyjä lähtee näyttämään ja etsimää missä tuote on. Onneksi ei tarvitse ostaa sieltä enää mitään, noita halpiskauppoja on muitakin, Biltemalla samaa romua myynnissä ja keskustassa ei saa autoa ilmaiseen parkkiin, menee halpakaupasta makun, jos pitää maksaa monta euroa parkkimaksua.

Vierailija
17/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikamoista kituuttamista pk-seudulla eläminen noilla kaupan alan taulukkopalkoilla on. Kaikki rahat menee asumiseen ja ruokaan.

Vierailija
18/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provopalkkoja ketju täynnä! Mieheni saa myyjänä 1400-1600€/kk, siinä on kaikki lisät jo päällä!

Vierailija
19/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:26"]

Siis oikeesti? Miten voi olla noin hyvä palkka? Itse kaupassa ma-pe aamut ja netto vain 2200e

[/quote]

Siis jos saat kaupan työntekijänä 2200 nettona noilla vuoroilla niin eihän tuo huono palkka ole?

[/quote]

Vierailija
20/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat nettona 2200€, silloin sun bruttosumma on juuri tuota 3000€ luokkaa. Onkohan sulla käsitteet hallinnassa?

Sitten muuta: mulla ei ole hallinnassa tänne vastailu, vaan tähän iPadiin ei tahdo millään saada tätä laatikkoa, mihin kirjoittaa. Nytkin sain ensin vain lainattua ja lähetettyä toisten viestejä, joiden kautta sitten sain tämän laatikon. 

Onko muilla tälläistä ongelmaa, tai tiedossa siihen ratkaisua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi