Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte työkaverimiehiä, jotka yrittää vokotella teitä

Vierailija
24.10.2020 |

sänkyyn?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kestän, miten niin? Annan kaikille kohteliaasti kysyville.

2/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo ajat on jo takana. Mä sanoin niin hirveän rumasti ja törkeästi, että vokottelu loppui siihen. Välit viileni moneksi viikoksi, mutta sen jälkeen miehet käyttäytyivät kuten normaalit ihmiset.

Jos päävika on niin paha, että rumasti sanominenkaan ei auta, ei auta kuin kertoa häirinnästä esimiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut onneksi semmoisesta kokemusta, mutta kaiken flirtin olen antanut vain mennä läpi toisesta korvasta ja ollut mahdollisimman neutraali, jos on näyttänyt siltä että joku mies on häiritsevällä tavalla kiinnostunut. Kannattaa olla vain mahdollisimman asiallinen eikä ainakaan vastata flirttiin tai muutenkaan olla tekemisissä työajan ulkopuolella. Jos menee häirinnäksi, niin sit otat asian puheeksi.

Vierailija
4/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Es usko että edes yrittävät. Suurin osa mieristä on nykyään  M G T O W. Luette vain väärin tilanteet, jotta pääsisitte tekemään ahdistelusyytteen!

Vierailija
5/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on helppo sietää, jotka lopettaa kun sanoo ettei kiinnosta. Ja yleensä näin käykin. Ne on vaikeampia, joilta tulee tämän jälkeen puolen tunnin katkera monologi siitä kuinka vaikea on olla mies nykyään. Näitä välttelen jatkossa kaikin tavoin, myös heidän kanssaan tehtäviä töitä.

Niitä en edes ysitä sietää, jotka jatkaa yrittämistö sen ein jälkeen, esittävät jotain uhkauksia. Ne eivät jatka meillä töissä, ei johdossa eikä kolleegoina tai alaisina.

Vierailija
6/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole koskaan tapahtunut

Vierailija
7/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän raskasta on

mies52v

Vierailija
8/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen työkaveri, joka aina jaksaa ehdotella ja se on rasittavaa. Jonain päivänä vielä räjähdän.

Vierailija
9/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on poikkeuksetta varattuja miehiä. Mulla on tarvittaessa aika laaja sanavarasto, joten ongelmia ei pääse syntymään.

Vierailija
10/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan kestäisi. Onneksi aika lailla kaikki työkaverit ovat enemmän tai vähemmän asseja.

Vierailija
11/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut koskaan tuollaista ongelmaa, vaikka kauniiksikin on sanottu. Olen tosin ollut koko aikuisikäni varattu, joten ehkä tajuavat, ettei ole saumoja.

Vierailija
12/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Miksi tuollaista pitäisi kestää. 

Vierailija
13/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tuollaista ongelmaa. Varmaan koska olen ruma. Saan olla ihan rauhassa kaikkialla.

Vierailija
14/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille annan tietenkin jotka on hotteja.

Vierailija
15/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut fiksuja miehiä työkavereina. Tulevat puhumaan kaikenlaista, mutta sänkyyn ei ole pyydetty. Treffeille leffaan ja syömään. Ai miten reagoisin. Sanoisin, että katso por noo ja vedä tump puus! Minä en arvosta tuollasia häntäheikkejä yhtään.

Vierailija
16/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä muistaa olla lähestymättä työkaverinaisia. Linkatkaa tää keskustelu aina sinne missä ihmetellään miksei kiinnostuneet miehet tee mitään.

Vierailija
17/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä vuosien varrella ollut, mutta on loppunut kun on vain ystävällinen eikä työajan ulkopuolella ole missään tekemisissä.

Mutta nyt on reilun vuoden ajan yksi tapaus, josta ei pääse eroon vaikka on hieman rumastikin sanonut ettei kiinnosta ja antaisi minun olla.

Minä en tunne häntä kohtaan kuin ärsytystä, osaisi nyt lopettaa.  

Olen lukemattomat kerrat sanonut, ettei kiinnosta ja etten halua hänen yhteydenottojaan tms. Silti laittaa sähköpostia ja tekstiviestejä (meillä pitää olla työpaikalla henkilökhtaiset puh.numerot esillä)

Viesteissä vinkuu miten on miehisiä tarpeita (nämä viestit etenkin viikonloppuisin kun ottanut viinaa)

Arkena sitten kyselee kuulumiset ja miten perhe voi jne.

Minun on kohta vaihdettava varmaan työpaikkaa ja sen jälkeen puhelinnumeroa.  Lisäksi olen miettinyt pitäisikö puolisolle näyttää nuo viestit ja hän ois tuohon uunoon yhteydessä... mutta en halua loukata ketään.

Vierailija
18/26 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden heistä poikaystäväksi ;) ei enää muut työkaverimiehet uskalla yrittää mitään

Vierailija
19/26 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks oli, jota oli melko vaikea vastustaa. En kuitenkaan tehnyt mitään. Nyt ei ole enää samassa työpaikassa ja vähän ehkä kaduttaa, etten tehnyt mitään.

Vierailija
20/26 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu hyvin. Asiallisesti torjun heidät koska olen hetero mies. Peppuani naisetkin kehuneet aina, en vain innostu miehistä vaikka usein yrittävätkin päästä kimppuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi