Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on naiste jalkapallossa?

Vierailija
31.01.2014 |

Ketä kiinnostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, koska halusit kirjoittaa siitä tänne.

Vierailija
2/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niitä pelaajia. En minä ainakaan halua harrastaa sellaista, mistä en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen vai ihmetellyt, miksi tuhlata aikaa naisena jalkapallossa, kun ei siinä voi miksikään kuitenkaan tulla. Ja moni vanhempi ei edes anna lapsensa pelata jalkapalloa, kun on vaara joutua lesbolauman piirittämäksi

Vierailija
4/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon järkeä kuin kaikissa muissakin naisten-sarjoissa. Ei ne oikeastaan ketään nappaa, mutta pakko järkätä kun se on sivistyneen yhteiskunnan merkki mukamas.

Vierailija
5/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:59"]

Yhtä paljon järkeä kuin kaikissa muissakin naisten-sarjoissa. Ei ne oikeastaan ketään nappaa, mutta pakko järkätä kun se on sivistyneen yhteiskunnan merkki mukamas.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
6/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on jalkapallossa muutenkaan...

Vierailija
7/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaa. Mitä järkeä on miesten salibandyssä, rugbyssa tai pyörätuolikelauksessa?

Vierailija
8/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se järki, että jotkut naiset haluavat harrastaa jalkapalloa. Eikä siihen mitään muita järkiperäisiä syitä tarvitakaan.

Vierailija
9/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:02"]No mua kiinnostaa. Mitä järkeä on miesten salibandyssä, rugbyssa tai pyörätuolikelauksessa?

[/quote]

Rugby is big isossa maailmassa.

Vierailija
10/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:56"]

Ja moni vanhempi ei edes anna lapsensa pelata jalkapalloa, kun on vaara joutua lesbolauman piirittämäksi

[/quote]

Hui hui. Kielletään samalla kaikki muutkin naisten palloilut niin tytöt säilyvät turvassa.

Ihan hyvin siellä joukkuelajeissa pärjää heteronakin, muuten.

Vaikka turhaanpa minä taas provoon vastailen :-)

Vierailija
11/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:59"]

[/quote]

Mä oon aina luullut, että harrastajat muodostavat seuroja ja ne seurat järjestävät toimintaa. Mutta naisjalkapallossa siis yhteiskunta pyörittää toimintaa vain sen takia ettei naisille tulisi paha mieli. jepjep

Vierailija
12/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:02"]No mua kiinnostaa. Mitä järkeä on miesten salibandyssä, rugbyssa tai pyörätuolikelauksessa?

[/quote]

[/quote]

Suomalaiset kokispullohartiamiehet ei pärjää rugbyssa.

Vierailija
13/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:04"]

[/quote]

[/quote]

NIin mitä sitten? Naisten jalkapallo on aika paljon suurempi laji kuin joku mäkihyppy.

Vierailija
14/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia ja tuhansia kiinnostaa. :)

Mitä järkeä on korttelikiekossa? Mitä järkeä on puolalaisessa miesten jääkiekossa? Mitä järjkeä on tanssia, jos ei ole maailman paras? Didaa, kehitä järkeäsi.

Vierailija
15/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puuma on parempi kuin maailman nopein mies, koska se juoksee nopeammin kuin maailman nopein mies. Muiskis! Vain norsujen on sitä paitsi järkeä kisata painonnostossa, ei miesten, norsut ovat paaaljooon vahvempia.

Vierailija
16/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:06"]

Suomalaiset kokispullohartiamiehet ei pärjää rugbyssa.

[/quote]

Älä jaksa.

Englantilaismiehet ovat kuin nassesetiä verrattuna suomalaisiin.

Vierailija
17/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallossa on se järki, että se kehittää kuntoa ja älyä ja oppimiskykyä. Se parantaa terveyttä, se on viihdyttävää katsottavaa. Siinä koetaan yhteisöllisiä kokemuksia, nautitaan kentällä ja katsomossa. Lasten, naisten ja miesten jalkapallossa on järkeä. :)

Vierailija
18/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]

Tuhansia ja tuhansia kiinnostaa. :)

Mitä järkeä on korttelikiekossa? Mitä järkeä on puolalaisessa miesten jääkiekossa? Mitä järjkeä on tanssia, jos ei ole maailman paras? Didaa, kehitä järkeäsi.

[/quote]

En ole tämän kirjoittaja, mutta jatkan: Mitä järkeä on suomalaisessa jalkapallossa, ihan siinä miestenkin pelaamassa? Eihän sekään mitään maailman huippua ole.

Vierailija
19/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka alkaisitte arvostamaan naisia urheilijoina? Olen kasvanut pienessä kunnassa, jossa tytöille ei ollut urheilumahdollisuuksi. Kovasti oisin jääkiekkoa halunnut pelata, mutta ei. 

Vierailija
20/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:28"]

Mitä jos vaikka alkaisitte arvostamaan naisia urheilijoina? Olen kasvanut pienessä kunnassa, jossa tytöille ei ollut urheilumahdollisuuksi. Kovasti oisin jääkiekkoa halunnut pelata, mutta ei. 

[/quote]

Naisten urheilu vaan on pääsääntöisesti hiukan nolon näköistä katsottavaa. Tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne. En väitä, että suurin osa miehistä pärjäisi huippunaisurheilijoille, mutta kun on tottunut katselemaan telkkarista miesten suorituksia. Naisen vartaloa nyt vaan ei ole tehty liikkumaan ja siksi näyttää hiukan hassulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän