Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies jättää usein vastaamatta puhelimeen

Vierailija
24.10.2020 |

Meillä on tosi hauskas ja tiedän olevani hyvännäköinen ja muutenkin hyvä "saalis" ikäisekseni, mutta onhan tuo ärsyttävää, kun yritän soittaa ja hän usein jättää vastaamatta. Etenkin viikonloppuisin, jolloin ei ole edes töissä. Kiireinen mies kyseessä, mutta silti alkaa hermot mennä. Yleensä kyllä heti laittaa viestin, että soitan 10min kuluttua ja sitten soittaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi soittelet hänelle?

Koska tykkään hänestä, haluan kuulla miten päivä mennyt ja kuulla hänen seksyn äänen, haluan sanoaa hänelle joskus jotain hellää tai tuhmaa :D

Tämä on ehkä se syy, miksi puheluusi ei voi vastata muiden läsnäollessa.

Vierailija
22/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako hän heti puhelimeensa sen soidessa, silloin kun te olette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi soittelet hänelle?

Koska tykkään hänestä, haluan kuulla miten päivä mennyt ja kuulla hänen seksyn äänen, haluan sanoaa hänelle joskus jotain hellää tai tuhmaa :D

Ja miehen pitää sitten hyppiä sinun halujesi mukaan kuin joku sätkyknukke? Ei pysty päättämään enää omista asioistaan, vaan joutuu jatkuvasti olemaan varuillaan, mitä sinä haluat, koska olet saalis ja sinua pitää palvoa?

Mitä ihmettä? Soitan kerran päivässä, niin se tarkoittaa, että haluan pitää häntä sätkynukkenani?!

Vierailija
24/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi soittelet hänelle?

Ja miehen pitää sitten hyppiä sinun halujesi mukaan kuin joku sätkyknukke? Ei pysty päättämään enää omista asioistaan, vaan joutuu jatkuvasti olemaan varuillaan, mitä sinä haluat, koska olet saalis ja sinua pitää palvoa?

Mitä ihmettä? Soitan kerran päivässä, niin se tarkoittaa, että haluan pitää häntä sätkynukkenani?!

No näköjään haluat, kun olet menettämässä hermosi, jos hän ei toimi kuten sinä haluat. Vaikka hän kuitenkin toimii ihan normaalisti. Koita nyt vähän joustaa.

Vierailija
25/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti arki vie miestä. Hän ei halua olla jatkuvasti puhelimen päässä. Kysy miten /milloin mies haluaisi itse viestiä tai tavata, ettet häiritse häntä.

Vierailija
26/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa mitään viestejä näpytellä, joten soitan kun on asiaa tai haluan olla yhteydessä johonkin ihmiseen, kuten myös tähän mieheen. Olen hämmästynyt, että niin monen mielestä on häiritsevää soittaa ihmiselle, josta pitää.

Vierailija
27/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa mitään viestejä näpytellä, joten soitan kun on asiaa tai haluan olla yhteydessä johonkin ihmiseen, kuten myös tähän mieheen. Olen hämmästynyt, että niin monen mielestä on häiritsevää soittaa ihmiselle, josta pitää.

Minä jaksan, ja niin jaksaa todella moni muukin nykyaikana. Valitan, kaikki eivät toimi kuten sinä.

Vierailija
28/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aina kulje känny kädessä. Ihminen voi olla vaikka vessassa, suihkussa, tehdä ruokaa, lukee kirjaa yms. Harrastuksessa tai kaverin kaa jossain ja ei silloin halua/pysty vastamaan. Sitten soittaa takaisin, kun itselle sopii. Mä ainakin ahdistuisin ihmisestä, joka jatkuvasti soittelis ja kyselis missä oon/mitä teet/kenen kaa...

Vierailija
29/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi soittelet hänelle?

Kerran päivässä muiden viestintävälineiden ollessa trendi on aidosti aika paljon ja jopa kuumottavaa jos ei kyseessä oli vakiintunut parisuhde. 

Vierailija
30/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta. Kun olete kahden. Saako puheluja, viestejä. Jättääkö vastaamatta. Miten silloin toimii?

Vierailija
31/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä ääniä päällä puhelimessa kuin muutaman tunnin päivässä. Enkä pidä puhelinta kiinni itsessäni tai vilkuile sitä jatkuvasti. Useinkin menee puhelut ohi jos joku sattuu soittamaan. En ole koskaan ollut puheluista pitävä ihminen, inhoan puhelimessa roikkumista.

Vierailija
32/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako näkyvästä numerosta? Oletko nähnyt hänen sometilejään? Käyneet kaveriporukoilla jossain?

Mieti hetki.

Vierailija
33/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se sellaisena kelpaa niin mitäs roikut siellä. Ei ole kenenkään velvollisuus elää niinkuin sinä haluaisit muiden elävän. Sitten tulla vielä tänne valittamaan ja hakemaan jotain psykoterapiaa kun joku ei pompi just sun pillin mukaan.

Jätä se sika, hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
34/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikamies kirjoitti:

Jos ei se sellaisena kelpaa niin mitäs roikut siellä. Ei ole kenenkään velvollisuus elää niinkuin sinä haluaisit muiden elävän. Sitten tulla vielä tänne valittamaan ja hakemaan jotain psykoterapiaa kun joku ei pompi just sun pillin mukaan.

Jätä se sika, hän ansaitsee parempaa.

Et nähtävästi ole kuullut sivusuhteista. Nykyään niitä osataan peitellä paljon taitavammin.

Vierailija
35/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Player

Vierailija
36/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko introvertti? Introvertit toimivat usein näin.

Vierailija
37/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi epäjumalankuva mitä mt-sakkia.

Itse pidän kotona kännykän äänettömällä ja jossain nurkassa, jotta saan olla rauhassa.  En todellakaan halua olla mikään kännykän orja!

Vierailija
38/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko introvertti? Introvertit toimivat usein näin.

Nimenomaan. Olen introvertti, toimin juuri noin, enkä ole koskaan harrastanut mitään sivusuhteita. Joillekin tuntuu olevan vaikea hyväksyä introvertin luonne. Ja ei-introverttikin voi kyllä toimiä näin ihan hyvin.

Vierailija
39/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei suhteita nykyään synny tai ne päättyvät hyvin lyhyeen. Omista haluista ja toimintatavoista ei jousteta yhtään. Eihän tällaisella kompromisseihin kykenemättömyydellä vaan voi syntyä mitään kestävää. Tai voi silloin, jos toinen joustaa kaikessa ja toinen ei missään.

Vierailija
40/51 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai pelaa hard to get -peliä.

Mikset kysy? Jos ei vastaa kysymykseen, niin pelaa peliä, jolla haluaa varmistaa, että olet kiinnostunut. Kerro hänelle, että olet kiinnostunut ja katso mitä tapahtuu. Itse kyllä jatkaisin silti pelaamista, koska naiset haluavat haasteita, vaikka toisin sanoisivat. Näyttää ainakin sinun tapauksessasi toimivan hyvin :)