Tapailemani mies jättää usein vastaamatta puhelimeen
Meillä on tosi hauskas ja tiedän olevani hyvännäköinen ja muutenkin hyvä "saalis" ikäisekseni, mutta onhan tuo ärsyttävää, kun yritän soittaa ja hän usein jättää vastaamatta. Etenkin viikonloppuisin, jolloin ei ole edes töissä. Kiireinen mies kyseessä, mutta silti alkaa hermot mennä. Yleensä kyllä heti laittaa viestin, että soitan 10min kuluttua ja sitten soittaa.
Kommentit (51)
En oikein usko, että on varattu, koska vietämme usein aikaa hänen kaksiossa ja olen joskus jäänyt sinne yksinkin, kun hänellä on ollut kiire töihin.
Joko se on varattu, sillä on muita hoitoja tai sitten se vaan osaa ihmissuhdepelien säännöt. Aina tavoitettavissa oleva ihminen on harvoin niin kiinnostava, että pitäisi kenenkään mielenkiintoa yllä.
Ei kukaan pysty vastaamaan aina puhelimeen juuri silloin kun sinä satut soittamaan. Itse katson pari kertaa päivässä vastaamattomien puheluiden listan ja soitan sitten sen läpi.
Ei kukaan pysty vastaamaan aina puhelimeen juuri silloin kun sinä satut soittamaan. Itse katson pari kertaa päivässä vastaamattomien puheluiden listan ja soitan sitten sen läpi.
Se on varattu ja se kaksio missä vietätte aikaa on hankittu salaa vaimolta. Nimim. Kokenut
Olet yksi monesta hoidosta. Joko hyväksyt asian tai lähdet pois suhteesta
Se on avoidant tyyppiä. Jätä se sika ennen kuin jäät koukkuun toksiseen suhteeseen.
Onko olemassa ihmisiä, jotka vastaavat yleensä, kun niille soittaa? Roikkuvatko ne jatkuvasti puhelimessaan?
Viettää aikaa sellaisten henkilöiden kanssa, joiden aikana ei vastaa sinulle. Voi olla, että tapailee useita ja on kohteliasta sitä kohtaan, jonka kanssa on sillä hetkellä, että menee muualle puhumaan. Tällaisella henkilöllä usein puhelin äänettömällä.
Miehet ei halua lörpötellä puhelimessa. Ne haluaa tehdä juttuja rauhassa. Tuohan kuitenkin itsekin ottaa yhteyttä.
Mun mielestä puhelut on vähän "last season" juttu. Ehkä oon erikoinen, mutta mä haluan pitää yksityisyyden ja päätöksen omasta ajankäytöstäni. Jos haluan vastata, niin vastaan puheluun heti. Jos en halua, niin soitan myöhemmin takaisin. Ei kenelläkään ole oikeutta yhtakkiä vaatia, että nyt sinä puhut kanssani juuri tällä sekunnilla. Harvoin mikään asia on niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi soittelet hänelle?
Koska tykkään hänestä, haluan kuulla miten päivä mennyt ja kuulla hänen seksyn äänen, haluan sanoaa hänelle joskus jotain hellää tai tuhmaa :D
Kuka muka pystyy vastaamaan puhelimeen aina kun se soi?
On paljon tilanteita jolloin vastaaminen on mahdotonta, sitä ei tyhmä ja ajattelematon soittaja käsitä.
Ihmisillä on harrastuksia ja tapaamisia, joilloin ei yksinkertaisesti voi vastata ainakaan henkilökohtaisiin puheluihin.
Vai onko jollakulla puhelin uimahallissa altaassa mukana, entäs tennispelissä tms.
Joillakin kun on muutakin tekemistä kuin istua kotona puhelinta näpläämässä ja somea selaamassa.
Myöskään henkilökohtaisia puheluja ei ole kiva puhua muiden kuullen.
Ja töissä soi kyllä niin tiheään oma työpuhelin, ettei henkilökohtaista puhelinta ehdi katsoa kuin pari kertaa päivässä, jos sitäkään.
Ei niin kiireinen ole ettei voi vastata ja sanoa että soittaa myöhemmin. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ei se tee noin. Eriasia sitten jos itselle riittää tuollainen asema hänen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi soittelet hänelle?
Koska tykkään hänestä, haluan kuulla miten päivä mennyt ja kuulla hänen seksyn äänen, haluan sanoaa hänelle joskus jotain hellää tai tuhmaa :D
Ja miehen pitää sitten hyppiä sinun halujesi mukaan kuin joku sätkyknukke? Ei pysty päättämään enää omista asioistaan, vaan joutuu jatkuvasti olemaan varuillaan, mitä sinä haluat, koska olet saalis ja sinua pitää palvoa?
Jos on vaikka töissä palaverissa tai muussa tilanteessa, missä ei halua tiedottaa muille läsnäolijoille, että siellä se kultamussukka taas soittaa, on parempi jättää vastaamatta ja soittaa takaisin, kun on sopiva hetki.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin kiireinen ole ettei voi vastata ja sanoa että soittaa myöhemmin. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ei se tee noin. Eriasia sitten jos itselle riittää tuollainen asema hänen elämässään.
Jos vastaa ja snoo heti, ettei voi puhua ja soittaa myöhemmin, niin mikä ero tässä on ettei vastaa ollenkaan ja lähettää viestin? Lisäksi usein jos vastaa puhelimeen, niin sen tietää, että se puhelu sitten saattaa kestää, eikä sitä noin vain heti lopeteta. Kaikki ei nyt van halua aina puhua puhelimessa, eikä sillä ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa.
Se on varattu.