Jari Aarnio onkin syytön!
Avaintodistaja puhuu nyt.
Youtube: Juha Korhonen haastattelee avaintodistaja " Saaraa" Iina Ahosta.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jari Aarnio paljon parempi huumepoliisi oli kuin Torsti Koskinen.
Kaksi samanlaista valehtelijaa. Koskinen ei sentään itse diilannut kamaa kuten Aarnio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari on hyvä poliisimies. Saanut paljon tulosta aikaa.
Eli tuotti maahan huumeita ja kauppasi niitä, ja sen jälkeen pidätti huumeiden käyttäjiä.
Avaintodistaja Saara kertoo että Aarniolla ei ole mitään tekemistä koko tynnyrijupakan kanssa.
Ks. aloitus.
todistajan on valan velvoittamana kerrottava oikeudessa totuus. Nyt tämä todistaja on esittänyt yhtäkkiä uuden, aivan toisenlaisen "totuuden", jonka mukaan Aarnio on puhdas kuin pulmunen. Aikaisemmin Saara todisti aivan päinvastaista. Ei vahvista hänen uskottavuuttaan mitenkään.
Enkä pidä muutenkaan uskottavana, että huumebisnestä pyörittelevä henkilö kertoisi asioistaan prostituoiduille. Heille ei uskouduta bisneksistä, korkeintaan heitä käytetään tietolähteinä noissa bisneksissä.
Tuo ei kerro hyvää älykkyytesi tasosta. No, tavallinen ihminen olen minäkin.
Ap
Tuli tunne, että nyt Saaraa viedään, joku on uhkaillut tai luvannut jotain todella isoa jos muuttaa kertomustaan.
Minusta Aarnio on syyllinen enkä usko Saaran uutta kertomusta.
Tulee mieleen, että Saara on ns. vilkas persoona, jolle aika todistajansuojelussa kävi liian tylsäksi. Halusi mukaan bilemeininkiin takaisin ja yrittää nyt välttää Aarnion epäsuopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi samanlaista valehtelijaa. Koskinen ei sentään itse diilannut kamaa kuten Aarnio.
Miten väsynyttä jankutusta. Ks. aloitus. Teeskentelet.
aarnio veti rahanhimossaan uransa viemäristä.
"vuoden poliisi" ja "vuoden huumekauppiaspoliisi".
Vierailija kirjoitti:
Tuli tunne, että nyt Saaraa viedään, joku on uhkaillut tai luvannut jotain todella isoa jos muuttaa kertomustaan.
Minusta Aarnio on syyllinen enkä usko Saaran uutta kertomusta.
Tätä se nykyään on. Rikokset ovat uskonasioita. Faktoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Aarnion huumekauppiaskaverit uhkailevat. Aarnio saatiin kiinni, muut jatkavat.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja lööppejä. Uskot väitteisiisi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torsti Koskinenhan oli joku ns. "hihhuli" jolle kannaboostis ja sen käyttäjien jahtaaminen oli pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarnio pilasi hienon uransa ja voi syyttää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuon tiedät, mene ihmeessä todistamaan nuo väitteesi. Oikeudessa pätee vain 1 asia. Totuus. Toivotaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarnio pilasi hienon uransa ja voi syyttää vain itseään.
Mua ei kiinnosta sun totuutesi. Sulla on ajatuksenvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuon tiedät, mene ihmeessä todistamaan nuo väitteesi. Oikeudessa pätee vain 1 asia. Totuus. Toivotaan niin.
totuus on se, että aarnio veti uransa viemäristä kun halusi vähän enemmän rahaa ja teki sitä huumekaupalla.
uhkaillun prostituoidun alati muuttuvat tarinat eivät paljon vakuuta.
Asia tulee tutkia täydessä totuudessa, sitten vasta hutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totuus on se, että aarnio veti uransa viemäristä kun halusi vähän enemmän rahaa ja teki sitä huumekaupalla.
uhkaillun prostituoidun alati muuttuvat tarinat eivät paljon vakuuta.
Yrität hämätä. 1 patologinen huippuälykäs valehtelija livenä riitti ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torsti Koskinenhan oli joku ns. "hihhuli" jolle kannaboostis ja sen käyttäjien jahtaaminen oli pakkomielle.
En tiedä mistä puhut. En seuraa rikosjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa hommissa varmaan varmaan kädet likaantuukin helposti mutta sen verran epämääräisyyttä kätköineen ja seksisuhteineen ilman hyväksyttävää selitystä, että kunnollinen poliisimies ei sotkeentuisi sellaisiin. Vekikaan syyllisyyttä.
Suomen oikeusjärjestelmä ja ihmisten tuomiot lähimmäisistään perustuvat siis veikkauksiin?
Siltähän tämä kyllä näyttäisi.
Veikkauksia yksityisten ihmisten tiedossa olevien seikkojen perusteella.
Oikeus on yhtä kuin totuus. Ilman mitään tunteita puoleen tai toiseen.
Ei mulla muuta.
Ap
Sun kannattaa ehkä osata erottaa asiat toisistaan, l. nähtävä tynnyrijupakka erikseen, kuten myön mur hasyyte. Aarnio syytön kahteen viimeksi mainittuun. Teeskentelet idi oottia.
Muutoin en ole seurannut ko asiaa. Rikosjutut eivät insiproi minua.
Ap