kyllä Lidlin paistopisteen korvapuustit
Kommentit (27)
Suomalaiset leipomot ovat ahtaalla, kun mammat ostavat ulkomaisia pakastetuotteita.
Leivon mieluumin itse pullani, että saan tuoretta. Ne lidlin paistopisteiden tuotteet kun ovat maanneet aika pitkään pakkasessa, ja taikina tehty ties missä. Niistä on tuoreus aika kaukana. Lukekaas ihan huviksenne tuoteselosteet joskus.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:07"]
Suomalaiset leipomot ovat ahtaalla, kun mammat ostavat ulkomaisia pakastetuotteita.
[/quote]
Sietääkin olla, jos Lidlin paistopiste pystyy tarjoamaan parempaa sämpylää ja leivonnaista, kuin paikalliset leipomot! Puhumattakaan normi S-Marketien ja Prismojen paistohyllyistä, joissa on aina sitä samaa Elosen ja Vaasan kuivaa känttyä. Olisi Suomi-leipomoilla tasonnosto paikallaan, jos Lidlin pakastepaistotuotteet ovat paremman makuisia kuin suomalaisten leipomoinen tusinatuotteet.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]
Leivon mieluumin itse pullani, että saan tuoretta. Ne lidlin paistopisteiden tuotteet kun ovat maanneet aika pitkään pakkasessa, ja taikina tehty ties missä. Niistä on tuoreus aika kaukana. Lukekaas ihan huviksenne tuoteselosteet joskus.
[/quote]
Kyllä ne kotonaleivotut korvapuustit ovat ihan eri maata kuin paistopistepullat, puhumattakaan siitä pullantuoksuisesta kodista! Mutta kyllä minäkin Lidlistä niitä ostan ja hyvällä halulla syön, harvoin tulee kuitenkaan itse leivottua, ehkä kerran kuukaudessa jotain, viimeksi pari viikkoa sitten leivoin juurikin korvapuusteja.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:13"]
Syökää vaan porsat noita lisäainemoskia. Nauran sitten kun makaatte sairaalassa.
[/quote]
Kertoisitko mitä vaarallisia lisäaineita es. sämpylöissä on?
[/quote]lisäaineita ja vehnää ja sokeria
Varmaan kivasti jäämiä saksalaisessa viljassa
Minä en pitänyt, liian suuria, kovakuorisia ja kuivakoita.