Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä Lidlin paistopisteen korvapuustit

Vierailija
31.01.2014 |

ovat hyviä. söin just äsken yhden. nam.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt, liian suuria, kovakuorisia ja kuivakoita.

Vierailija
22/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset leipomot ovat ahtaalla, kun mammat ostavat ulkomaisia pakastetuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon mieluumin itse pullani, että saan tuoretta. Ne lidlin paistopisteiden tuotteet kun ovat maanneet aika pitkään pakkasessa, ja taikina tehty ties missä. Niistä on tuoreus aika kaukana. Lukekaas ihan huviksenne tuoteselosteet joskus.

Vierailija
24/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:07"]

Suomalaiset leipomot ovat ahtaalla, kun mammat ostavat ulkomaisia pakastetuotteita.

[/quote]

Sietääkin olla, jos Lidlin paistopiste pystyy tarjoamaan parempaa sämpylää ja leivonnaista, kuin paikalliset leipomot! Puhumattakaan normi S-Marketien ja Prismojen paistohyllyistä, joissa on aina sitä samaa Elosen ja Vaasan kuivaa känttyä. Olisi Suomi-leipomoilla tasonnosto paikallaan, jos Lidlin pakastepaistotuotteet ovat paremman makuisia kuin suomalaisten leipomoinen tusinatuotteet.

Vierailija
25/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]

Leivon mieluumin itse pullani, että saan tuoretta. Ne lidlin paistopisteiden tuotteet kun ovat maanneet aika pitkään pakkasessa, ja taikina tehty ties missä. Niistä on tuoreus aika kaukana. Lukekaas ihan huviksenne tuoteselosteet joskus.

[/quote]

Kyllä ne kotonaleivotut korvapuustit ovat ihan eri maata kuin paistopistepullat, puhumattakaan siitä pullantuoksuisesta kodista! Mutta kyllä minäkin Lidlistä niitä ostan ja hyvällä halulla syön, harvoin tulee kuitenkaan itse leivottua, ehkä kerran kuukaudessa jotain, viimeksi pari viikkoa sitten leivoin juurikin korvapuusteja.

Vierailija
26/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:13"]

Syökää vaan porsat noita lisäainemoskia. Nauran sitten kun makaatte sairaalassa.

[/quote]

Kertoisitko mitä vaarallisia lisäaineita es. sämpylöissä on?

[/quote]lisäaineita ja vehnää ja sokeria

Vierailija
27/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kivasti jäämiä saksalaisessa viljassa