Mä vihaan vakuutusyhtiöitä!
Lähes 3kk sitten sattunu työtapaturma, eikä vakuutuksesta vieläkään mitään. Tässä on loppu jo omat kuin miehenkin rahat. Aina kun sinne soittaa ja kysyy missä mennään käsittelyn kanssa, niin joka kerta sieltä keksitään sanoa, että kun ei ole kaikkia liitteitä, niin asiaa ei voi käsitellä ja joka kerta lähetän sinne uusia papereita.
Tänään taas soitan ja kysyn, että mikä kestää ja tänään taas varmaan kuulen että joku paperi uupuu.
Työnantajani on lähetellyt nipun papereita sinne, entinen työnantajani on lähetellyt liitteitä sinne, minä olen lähetellyt, mutta mikään ei riitä.
Niillä on kohta koko mun elämäni siellä paperiversiona.
Tuli sieltä yksi päätös postissa jo pian tapaturman jälkeen. Siinä oli tiedot mitä he maksoi lääkärille. Eli lekurit saa nopeasti palkkionsa, mut itse onnettomuuden kärsijät saa vielä henkiset pahoinpitelyt osaksensa.
Miksi niitä kaikkia mahdollisia liitteitä ei voitu pyyttää heti kerralla? Miksi ne kiusaa ihmisiä näin?
13 vuotta sitten jouduin viimeksi taistelemaan oikeuksistani vakuutusyhtiötä vastaan oikein lakimiehen kera ja se käsittely kesti kaksi vuotta ennen kun sain minulle kuuluvat korvaukset.
Onko olemassa rehellisrä vakuutusyhtiötä vai voiko noita kahta sanaa edes sisällyttää samaan lauseeseen?
Kommentit (4)
Mun miehelle sattui 4v sitten tapaturma kotona ja siihen liittyvä korvaus tuli tilille viikon kuluttua hakemuksen jättämisestä. Mandatum life.
Sehän niillä on tarkoituksena että asiakas väsytetään paperisodalla ja muulla turhanpäiväisellä ja asiakas luovuttaa. Yhtä kusetusta kaikki!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 07:05"]
Sehän niillä on tarkoituksena että asiakas väsytetään paperisodalla ja muulla turhanpäiväisellä ja asiakas luovuttaa. Yhtä kusetusta kaikki!
[/quote]No kyllä mä väsynyt olenkin, ihan helvetin väsynyt ja kyllästynyt. En ole vieläkään työkykyinen, mutta on käynyt mielessä että pakko se on töihin palata, että saa leipää pöytään.
AP
No soititko?