Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariisin matkailusta

Vierailija
31.01.2014 |

Luin vanhaa matkakeskustelua ja iso osa haukkui Pariisiin. Töykeitä ihmisiä, ei puhuta englantia yms. Mutta kyllähän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. 

kaikki tietää ettei ranskalaiset puhu englantia niin pitääkö matkustaa maahan jos ei osaa kieltä?

töykeyteen sama, jos jankkaatte sitä englantia heille naama mutrulla ja suututte, niin ei ihme jos teitä kohtaan ollaan hieman töykeitä.

maassa maan tavalla. Eikös? 

Itse olen käynyt Ranskassa monia kertoja ja aina saanut erinomaista palvelua. Jopa silloinkin kun kielitaitoa ei juuri ollut. Hymyllä pääsee pitkälle. 

Ensi kerralla kun haukutte jonkun maan tai kaupunkin, miettikää omaa käyttäytymistä. 

Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta voisi olla vähemmän negatiivinen. Voi kertoa mitä siellä oli ja sanoa kauniisti ettei ollut ihan oma paikka. Mutta se että käydään haukkumaan, parjaamaan....ei ole aikuisten touhua. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:25"]

Vitsi, miten kypsä kommentti! Eikös teillä siellä yläkoulussa ole älykännykän käyttö tunnilla kielletty? Yritäs nyt keskittyä opetukseen välillä.

[/quote]

Eikä ole taas totta!!!! Tuo tuossa on se sama kommentoija joka ottaa aina nokkiinsa jostain ketjun kommentista ja takertuu siihen, alkaa haukkumaan tyhmäksi ja kouluttamattomaksi, sitten epäilee teiniksi ja lopulta haukkuu wt-mammaksi jolta pitäisi ottaa lapset pois! Tunnistitte tekin varmaan tyylin! Miten se löysi taas uuteen ketjuun ja keksi tännekin sivuaiheen jonka tekosyyllä pääsee taas purkamaan pahaa oloaan????!

[/quote]

:( joo, nyt kannattaa jättää jälleen ketju taakseen, ja mennä jonnekin muualle, jätetään se tappelemaan tänne itsekseen

[/quote]

On muuten aika surullista kommentoida omia kommenttejaan ikäänkuin olisi joku toinen, joka niitä kommentoi.

Vierailija
62/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:53"]

Haloo! Eikö sekin kerro jotain Pariisista ja pariisilaisista että kaikki muualla päin Ranskassa asuvat ihmiset inhoavat heitä? =D

[/quote]

No jaa, ihan samanlainen ilmiö on olemassa melkein joka maassa, pääkaupunkiseutu vs. muu maa. Ovatko helsinkiläiset oikeasti siis niin kauheita kuin muualla Suomessa joskus väitetään? ;)

[/quote]

voin kertoa että ranskalaisten ei-pariisilaisten pariisi-inho on pahempaa kuin suomalaisten ei-helsinkiläisten hesa-inho :-) olen asunut molemmissa.

[/quote]

Mikä ihmeen Helsinki-inho? Olen turkulainen enkä minä inhoa Helsinkiä. Helsingissä on mahtava käydä, teatterissa, oopperassa, shoppailemassa, näyttelyissä, jne. Joka kuukausi käyn kerran vähintään.

Mutta en mä siellä pääkaupunkiseudulla haluaisi arkeani viettää. Mulle riittää, että kotioven läheltä starttaava bussi vie mut sinne n. 2 tunnissa, kun niin haluan. Julkisilla parilla pk-seudulla asuvalla tuttavalla menee saman verran aikaa päästä työpaikalleen.

[/quote]

Näin helsinkiläisenä haluaisin tietää.... Miksi tätä on noin paljon alapeukutettu?

[/quote]

No esim siksi, että kyllä se Helsinki-inho on ihan olemassa oleva ilmiö, vaikka juuri tuo lainattu turkulainen itse ei Helsinkiä inhoaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pilasi ketjun haukkumalla tyhmiksi. Vaikka tämä oli aika typerä ketju muutenkin.. .. ...

Vierailija
64/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:42"]

Taas joku pilasi ketjun haukkumalla tyhmiksi. Vaikka tämä oli aika typerä ketju muutenkin.. .. ...

[/quote]

Joo, meinasin juuri kommentoida, että livahtipa tämäkin ketju taas jollekin metatasolle. :D

Vierailija
65/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:39"]

On muuten aika surullista kommentoida omia kommenttejaan ikäänkuin olisi joku toinen, joka niitä kommentoi.

[/quote]

Onko sinulla siellä joku ip-kyttäysohjelma jolla kyttäät keskustelupalstojen kommenttien ip-osotteita ??

Vierailija
66/66 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Onko sinulla siellä joku ip-kyttäysohjelma jolla kyttäät keskustelupalstojen kommenttien ip-osotteita ??

[/quote]

Jaa kenellä?