Mitä mieltä nimestä Milko?
Kommentit (26)
No ei kiva, vaikka yhden Milkon kouluajoilta muistan..
Se on pojan nimi, ihan oikeasti :)
tulee mieleen joku jugoslavian sodan sotarikollinen
Milka nimi on ihan nätti tytön nimi, mut toi Milko on aika outo pojan nimi.. Laita vaan suoraan Mikko tai Miro tai Miko.. Eivät ole sellaisia kummallisia 'välimuotonimiä' tai 'sekoitusnimiä'.
Milkohan on kiva nimi. Sopii Suomen kieleen ja on vähän harvinaisempi. Tiedän yhden Milkon.
Ihan HIRVEÄ! Voi sitä lapsiraukkaa jos tuon nimekseen saa... Huh-huh, wanhemmat: JÄRKEÄ niihin nimiin!
Epänimi. Tunnen itsekin yhden Milkon, jota kyllä kutsutaan lempinimellä.
En suosittele tulemaan tänne kysymään tälläsiä juttuja, kysy joltai tutultas kasvokkain.
Täällä saat helposti haukkuja ja muuta sontaa niskaasi. Mutta mun mielestä ihan hyvä nimi :)
Milk-o. Maitotyttöjä. Näköjään myös Ruotsin suurin maitotuotteiden tuottajayritys.
Kuulostaa eteläslaavilaiselta, ihan aidosti. Tulee vahvat fiilikset Serbiasta tai Kroatiasta. Onko näin tarkoituskin?
Tietää ainakin heti että on vähän tyhmät vanhemmat.
Kroatialainen vanha mies tai saksalainen lehmä
Onnea lapsen koulunkäyntiin!
Kun olin itse kauan sitten perhepäivähoidossa, niin muistan, kun siellä oli Milko -niminen poika, joka aina hakkasi mua leluastioilla. Tämä tulee mieleen kyseisestä nimestä. :D
Milko ei sovi kyllä aikuisen miehen nimeksi... ei niin minkään tyyppiselle miehelle. 3-vuotiaalle kylläkin. Muistathan , että poikasi ei pysy taaperona ikuisesti.
Häh?