Mulla on niin käsittämättömän pahaa olla. Ei mikään terapia eikä asia ole auttanut. En vain kestä tätä nykyaikaa.
Olen täysin tavallinen ihminen paitsi etten enää kykene olla mukana tässä maailmassa. Inhoan tätä nykyaika aivan valtavasti. Uskokaa pois! Olen 10 vuotta yrittänyt parantaa tilannettani vaikka miten.
Minua surettaa kun kaikilla on pahaa olla, ainoastaan ahneus kukoistaa. En löydä paikkani tästä maailmasta. Tuntuu että herkkä ja ajattelevainen ihminen ei enää sovi joukkoon.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen puhui omasta puolestaan neutraalisti ja sinä sen sijaan vaikutat mesoamisinesi siltä, kuin yrittäisit väkisin tyrkyttää omia mielipiteitäsi. Ei tuo ole vastaan sanomista, tai kriittistä arvosteluakaan. Tuo on jotain ihan omaa puritanismiasi, jolla hyökkäät toisten mielipiteitä vastaan.
Hitto kun et tyhmä edes tiedä mitä puritanismi tarkoittaa.
Homouden paheksuminen on ihan idiootin hommaa, ja turha teidän on uhriutua mitään "kun emme saa sanoa" skeidaanne, kun olette saaneet sanoa.
Teille saa myös sanoa miten tyhmiä olette, ja että nykyään ei suurin osa ihmisistä ajattele noin ummehtuneesti ja typerästi mitä te aivopestyt hihhulit.
Ei homot kiinnosta minua edelleenkään, kuten aiemmin sanoin. Minua kiinnostaa miksi olet noin sensitiivinen aihee
Mikä homoideologia? Homous on tavanomainen ilmiö ja seksuaalinen suuntautuminen, ei mikään ideologia, jonka voi vaihtaa uuteen koska vaan sille päälle sattuessaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen puhui omasta puolestaan neutraalisti ja sinä sen sijaan vaikutat mesoamisinesi siltä, kuin yrittäisit väkisin tyrkyttää omia mielipiteitäsi. Ei tuo ole vastaan sanomista, tai kriittistä arvosteluakaan. Tuo on jotain ihan omaa puritanismiasi, jolla hyökkäät toisten mielipiteitä vastaan.
Hitto kun et tyhmä edes tiedä mitä puritanismi tarkoittaa.
Homouden paheksuminen on ihan idiootin hommaa, ja turha teidän on uhriutua mitään "kun emme saa sanoa" skeidaanne, kun olette saaneet sanoa.
Teille saa myös sanoa miten tyhmiä olette, ja että nykyään ei suurin osa ihmisistä ajattele noin ummehtuneesti ja typerästi mitä te aivopestyt hihhulit.
Ei homot kiinnosta minua edelleenkään, kuten aiemmin sanoin.
Toki homous ja homo ideologia ovat eri asia, homouden liittyessä seksuaalisuuteen ja sen ideologisoimisen olevan enemmänkin radikaaliliikehdinnän keino aiheuttaa vastakkainasettelu, joku tähtää seksuaalisuuden liittämiseksi osaksi ideologista päämäärää.
Mikä homoideologia? Homous on tavanomainen ilmiö ja seksuaalinen suuntautuminen, ei mikään ideologia, jonka voi vaihtaa uuteen koska vaan sille päälle sattuessaan.
-eri
No uskovaisten umpikallojen mielestä kyseessä on ideologia, eikä mikään ominaisuus kuten vasenkätisyys. Kun raamamtussakin sanotaan ja lahkon viisaat tietävät, niin silloin se on pahasta.
Ei pitäisi oikeasti edes kommentoida ihmiselle, kenen ongelma on toisten ihmisten jalkoväli tai makuuhuone asiat. Pitäisi jotenkin vaan osata purra hammasta ja ohittaa tuollaiset ääliöt.
He sitten uhriutuvat ja marttyyroivat, kun "eivät saa asiallisesti tuomita homoja".
Ei homot kiinnosta minua edelleenkään, kuten aiemmin sanoin. Minua kiinnostaa miksi olet noin sensitiivinen aiheesta, kun toinen ilmoittaa ainoastaan omasta puolestaan, ettei pidä homoideologiasta. Joka on neutraalisti sanottu, sillä kaikesta ei tarvitse pitää tai kohdallaan sitä hyväksyä ja jostain kumman syystä sinä sitten koet tätä tarvetta muuttaa näitä mielipiteitä, tuolla sinun rähjäämiselläsi. Oletko ajatellut, millaisen kuvan aiheesta sä annat ulkopuoliselle edustamalla näitä vahvoja homo-mielipiteitäsi tuollaisella aggressiivisuudella. Kuten uskon, että sinä et ole homo, saati edes heidän puolestapuhujansa, tai ainakaan minä en haluaisi, että sinä puhut puolestani tuollaiseen sävyyn, sillä sinä haet konfliktia, etkä mitään varsinaista oikeutusta kenenkään ajatuksille. Sinä olet riidanhaastaja ja tämän sinä haluat oikeuttaa jollain ideologialla.
Luulen, että homot tulevat paremmin toimeen ilman tätä sinun kiihkomielistä mesoamistasi. Heihin ei ole kukaan osoittanut tässä aiheessa mitään suoraa vihaa. Siksi en oletakkaan sinua heidän asiansa puolestapuhujaksi, vaan oletan sinut sivistymättömäksi öykkäriksi, jolla ei ole mitään tekemistä homojen, tai heidän oikeuksiensa kanssa.
Vedä isäsi perärööri päähäsi ja vihellä.
Ymmärrän täysin tuon fiiliksen. Koen samantyylistä ulkopuolisuutta suhteessa ulkomaailmaan, uutisiin, trendeihin ym.
Olen persoonaltani erityisherkkä ja lapsillani myös periytynyt tätä puolta aika paljon. Mieheni on samalla tavoin monella tapaa "ulkona" nykymaailman jutuista. Hankimme aikoinaan kodiksemme vanhan maalaistalon pihapiireineen lasten ollessa vielä pieniä. Se oli paras valinta minkä teimme, sen ansiosta meillä on tilaa "hengittää", kasvattaa omaa ruokaa, kokea luontoa ympärillämme, pitää lemmikkejä, touhuilla kaikenlaista. Asumme kuitenkin lähellä palveluita, koulut on lähellä jne. Tosin välillä kaipaan itse vielä enemmän korpeen asumaan. Mutta tämä on ollut hyvä kompromissi.
Jonkun toisen mielestä elämämme voi näyttää tylsältä. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän kaikki luonnonläheinen ja perinteinen elämäntapa kiehtoo, ja sitä kiitollisenmaksi tunnen itseni, että saan asua ympäristössä missä on hyvä olla.
Käyn somessa välillä, mutta en seuraa aktiivisesti mitään. Voisin olla päiväkausia ilman puhelinta. Meillä ei ole tv:tä joka pauhaa olohuoneen nurkassa, olemme aivan ulkona pinnalla olevista sarjoista tms ohjelmista. En tunne murto-osakaan nykypäivän julkkiksista, koska heidän tekemisensä ja sanomisensa eivät kiinnosta.
Sen olen huomannut, että mitä vähemmän seuraat mitään, sitä vähemmän myös murehdit mitään maailman asioita. Joten paras on olla seuraamatta uutisia, riittää kun kerran päivässä tai viikossa kuuntelet vaikka radiouutiset, niin olet selvillä onko jotain oleellista tapahtunut, mihin sinun pitäisi reakoida.
Kun keskittyy läheisiin ja rakkaimpiin ympärillä ja niihin asioihin mistä itse tykkää, harrastaa ja liikkuu luonnossa, pitää huolta itsestään, puolisostaan, lapsistaan ja lemmikeistä, syö hyvin ja terveellisesti, nukkuu riittävästi, elää omien arvojen mukaista elämää, se tuo mielenrauhaa ja tasapainoa elämään.
Huomaan että jos alkaa ahdistaan, niin silloin kannattaa skannata omaa elämää, että mikä siellä nyt on epätasapainossa. Monesti se on pieni suunnan muutos, ja ahdistus helpottuu ja olo paranee. Pääsääntöisesti tunnen kiitollisuutta elämää kohtaan juuri nyt, vaikka elämäämme on mahtunut todella vaikeitakin ajanjaksoja viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan teitä kaikkia.
Tämä on hyvin kiteytetty. Samalta on alkanut itsestänikin tuntua. Sitä se jatkuva väkivalta saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tätä suomen menoa jaksa enää kukaan. Onneksi nuoret muuttavat ulkomaille
Voi kun olisin itsekin nuori ja terve ja pystyisin muuttamaan ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tulee tuo p*skalle käynnin edellytyksenä vahva tunnistautuminen. Asuntoihin ei saa rakentaa enää normaaleja vessoja, vaan sellaisia joissa on ulostettasi analysoivat ja mittaavat pöntöt. Jos kakkasi on vääränlaista, niin saat terveysm
Kiinassa tuohon on jo menty, ja länsi seurannee jollakin aikavälillä perässä. Valta houkuttaa päättäjiä.
Odotan innolla tuota pisteytys järjestelmää ja sitä miten sitä muka huomaamatta tänne ajetaan. Tiedän että kokkarit ja vihreät ovat muna ja p*llu pystyssä sitä ajamassa ensimmäisten joukossa.
Ja se on kuulema sitten "aivan pakollinen välttämättömyys" ja "ne on tyhmiä kouluttamattomia populisteja, ketkä tätä vastustaa".
En ymmärrä miksi ihmiset eivät vastusta tuota enemmän?
Minun elämäni tuntuu tyhjältä ilman someakin. Koita nyt sitten tässä jaksaa...