Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin käsittämättömän pahaa olla. Ei mikään terapia eikä asia ole auttanut. En vain kestä tätä nykyaikaa.

Vierailija
24.10.2020 |

Olen täysin tavallinen ihminen paitsi etten enää kykene olla mukana tässä maailmassa. Inhoan tätä nykyaika aivan valtavasti. Uskokaa pois! Olen 10 vuotta yrittänyt parantaa tilannettani vaikka miten.

Minua surettaa kun kaikilla on pahaa olla, ainoastaan ahneus kukoistaa. En löydä paikkani tästä maailmasta. Tuntuu että herkkä ja ajattelevainen ihminen ei enää sovi joukkoon.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kun hyväksyt tunteesi ja kaiken muunkin sellaisena kun ne on. Mitään ei tarvitse muuttaa, pelkästään hyväksyä.

Vierailija
122/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tässä normaalilla ja tasapainoisellakin ihmisellä kestämistä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samaa,samaistun ap:hen. Toivoisin eläväni vaikka kasaria. Tai vaikka Keskiaikaa  mieluummin kuin nykyaikaa. En kestä vaan tätä nykyaikaa. 

Vierailija
124/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan teitä kaikkia.

Vierailija
125/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse kanssa tuollainen helposti ahdistuva. Eikä ole auttanut masennuslääkkeet ja juttelut ammattiauttajan kanssa. Ainoa mikä auttoi, oli että poistin kaikki sometilini, lopetin Iltalehtien lukemisen, annoin telkkarin pois ja vietin monta vuotta ihan erakoituneena, mitä nyt töissä kävin.

Sinä aikana tutkin paljon henkisiä asioita ja tulin uskoon. Oloni on nykyään parempi, olen kuin luonut uuden suojakuoren itselleni kun aiemmin tuntui että olin aivan vereslihalla henkisesti.

Uskalsin jopa hankkia taas telkkarin, mutta hyvin vähän sitä katson. Ja jos se alkaa mua ottamaan aivoon, laitan sen taas pois.

Kyllä meille tuputetaan uskomatonta myrkkyä joka tuutista, pitää vain itse osata suojella itseään. Älkää menkö klikkaamaan joka otsikkoa. Ei maailma ole herkkien ihmisten paikka, itsekkäät ja ahneet nauttii ja porskuttaa. Mutt

Kursori ei toimi mut vastaan sille joka sanoi että uskonto on heikoille. Uskonto on eri asia kuin henkilökohtainen usko. Ateistit kuten tämäkin peittää pahaa oloaan aggressiolla, evoluutioteorialla,setapride hömpällä jne. Toivoisin itsekin tulevani "uskoon" jos se minut pahalta mieleltä ja ololta pelastaa.

Vierailija
126/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on muuttunut ja digitalisoitunut ja somettunut niin paljon lyhyessä ajassa, että tuntuu ettei siinä pysy mukana. Tuskin olet ainut jota ahdistaa. Kohta ei varmaan p*skallakaan voi käydä ilman että täytyy ensin kirjautua johonkin ja muistaa siihen liittyvä salasana. Somen joukkovoima on antanut tyhmyydelle vallan ja vienyt meitä satoja vuosia taaksepäin, jolloin mölyävä kyläjoukko asetti tuomiot mielensä mukaan. Käytöstavoilla ei ole nykyään enää samaa arvoa kuin ennen, kun nykyään kaikki kasvaa aukoen päätään netissä ja vääntäen kaiken meemeiksi tykkäyksiä kerjäten ja omaa viiden minuutin julkisuutta hamuten.

Todennäköisesti tulee tuo p*skalle käynnin edellytyksenä vahva tunnistautuminen. Asuntoihin ei saa rakentaa enää normaaleja vessoja, vaan sellaisia joissa on ulostettasi analysoivat ja mittaavat pöntöt. Jos kakkasi on vääränlaista, niin saat terveysministeriön sankitoita ja menetät ihmisyyspisteitäsi määräajaksi, kunnes olet parantanut syömistottumuksesi.

Jos unohdat tunnuslukusi tai järjestelmä ei tunnista sormenjälkeäsi, niin saat p*skantaa housuusi, ja olla onnellinen.

Vierailija
127/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan samaa,samaistun ap:hen. Toivoisin eläväni vaikka kasaria. Tai vaikka Keskiaikaa  mieluummin kuin nykyaikaa. En kestä vaan tätä nykyaikaa. 

Minä en haluaisi elää mitään aikaa ihmisten kanssa, vaan tahtoisin uudelleen syntyä ihan eri planeetalle ihan eri olennoksi.

Vierailija
128/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse kanssa tuollainen helposti ahdistuva. Eikä ole auttanut masennuslääkkeet ja juttelut ammattiauttajan kanssa. Ainoa mikä auttoi, oli että poistin kaikki sometilini, lopetin Iltalehtien lukemisen, annoin telkkarin pois ja vietin monta vuotta ihan erakoituneena, mitä nyt töissä kävin.

Sinä aikana tutkin paljon henkisiä asioita ja tulin uskoon. Oloni on nykyään parempi, olen kuin luonut uuden suojakuoren itselleni kun aiemmin tuntui että olin aivan vereslihalla henkisesti.

Uskalsin jopa hankkia taas telkkarin, mutta hyvin vähän sitä katson. Ja jos se alkaa mua ottamaan aivoon, laitan sen taas pois.

Kyllä meille tuputetaan uskomatonta myrkkyä joka tuutista, pitää vain itse osata suojella itseään. Älkää menkö klikkaamaan joka otsikkoa. Ei maailma ole herkkien ihmisten pai

Suurin osa näistä itseään ateisteiksi kutsuvista, ei oikeastaan edes ymmärrä ateismin ideologista pohjaa millään tavalla. Nää on vaan ihmisiä, jotka on apinoineet toisiltaan ateismin ajatuksen pohjaamatta sitä päättelyyn oikeastaan millään tavalla. Siis vaan huutavat, että Jumalaa ei ole olemassa miettimättä sitä sen enempää. Näiltä ateisteilta yleensä puuttuu täysin oma argumenttinsa Jumalan olemassaoloa vastaan. Kuin väittäisi, uskovalle, että Jumalaa ei ole olemassa, mutta kysyisi perusteluita, niin ne olis vaan sillee "ööö ei vaan ole, koska minua fiksumpi ja muodikkaampi idiootti sanoi niin mulle ja onhan se tosi coolia". Tyhmiä ihmisiä, tai jos ei nyt ihan tyhmiä, niin ei niillä ainakaan kovin kummoisia ajatuksia ole. Itse olen agnostikko, se on. Jumala joko on tai ei ole. Oikeastaan en välitä siitä niinkään, kuin ateistien fanaattiseen tyhjänpäiväiseen mölyämiseen vastaamisesta perustellulla logiikalla, johon he eivät kykene. Kunnia tehtävä oikeastaan. Perheessäni on menestynyt lestadiolaisperheestä ateistiksi kääntynyt erittäin ideologinen henkilö, jolta kyllä olen saanut kuulla kaikkein perustelluimmat argumentit Jumalan olemassaoloa vastaan, nää leluateistit on todella helppo laittaa kohtaamaan oma ideologinen epäpuhtautensa. Ne ei oo mitään. :D

Vierailija
129/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tässä normaalilla ja tasapainoisellakin ihmisellä kestämistä kyllä.

Kerro itsestäsi tarkemmin. Olisi mielenkiintoista tietää millainen ihminen julistaa olevansa normaali ja tasapainoinen.

En ole koskaan aikaisemmin kenekään kuullut itse itsestään noin kehuvan. Laita vaikka ranskalaisin viivoin.

Vierailija
130/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi elää mitään aikaa ihmisten kanssa, vaan tahtoisin uudelleen syntyä ihan eri planeetalle ihan eri olennoksi.

https://sekasin.fi

Vierailija
131/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kuvittelisi olevasi joku eläin, vaikka karhu. Kaltaisiasi sekopäitä on haastateltu jopa mediaan!

Vierailija
132/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalainen elämäntyyli pitää haukkua? Ruoka on paskaa, kulttuuri on paskaa ja ihmiset on paskoja. Tuolla tekstilläsi vaikutat kyllä ihan suomalaiselta, koska olet niin negatiivinen.

Kannattaa käydä vilkaisemassa miltä Aasiassa näyttää, koska uskaltaisin sanoa, että siellä on kyllä paljon kilpailuhenkisempää, ahneenpaa ja kaupallisempaa porukkaa kuin täällä.

Miksi sinun piti noin itseesi ottaa tuosta?

Minä olen suomalainen ja en loukkaantunut tuosta yhtään, koska tunnistin kaiken tuon mitä hän kirjoitti, ja olen tuosta ilmapiiristä kärsinyt.

Miksi suomalaista elämäntyyliä ei saisi yhtään kritisoida? Miksi?

Miksi sitä ainoastaan saisi kehua? Mikä järki siinä olisi, koska on tässä suomalaisessa ankeudessa, julmuudessa, umpimielisyydessä ja raakudessa paljonkin kritisoitavaa.

Oletko kenties itse sellainen ihminen, joka on syyllistynyt tuohon mitä kritisoitiin ja sinuun kalikka kalahti?

Vierailija
133/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://sekasin.fi

Oletpa tyhmä ihminen sinäkin linkkeinesi.

Vierailija
134/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän alapeukutatte, mutta on vissiin uusi normaali, että ukot menee keskenään naimisiin ja akatkin. Jos saan elää vielä parikin kymmentä vuotta niin olen ihan valmis luopumaan tästä maailmasta ja mitenköhän sekopäistä se sitten jo on.

Olen puhunut.

Ai olet joku aivopestu uskovainen, joka ei tiedä että ei ole mitään satuolentoa joka vihaisi h*moja ja l*sboja.

Tuo "olen puhunut" loppukaneetti vaan vahvistaa mikä yksinkertainen tollero siellä pahoinvointiaan ja tuskaansa marisee.

Kyllä olet tyhmä ihminen, jos ongelmasi on toisten ihmisten seksuaalisuus.

T:hetero nainen (eikä edes mikään vihervasemmistolainen sellainen)

Vierailija
135/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän alapeukutatte, mutta on vissiin uusi normaali, että ukot menee keskenään naimisiin ja akatkin. Jos saan elää vielä parikin kymmentä vuotta niin olen ihan valmis luopumaan tästä maailmasta ja mitenköhän sekopäistä se sitten jo on.

Olen puhunut.

Ai olet joku aivopestu uskovainen, joka ei tiedä että ei ole mitään satuolentoa joka vihaisi h*moja ja l*sboja.

Tuo "olen puhunut" loppukaneetti vaan vahvistaa mikä yksinkertainen tollero siellä pahoinvointiaan ja tuskaansa marisee.

Miksi hän ei saisi sanoa noin? Hänhän julkitoi vain ajatuksensa siitä, ettei pidä tälläisen homoideologisen kehityksen suunnasta, johon hänellä on oikeus, vieläpä kun ilmaisi asian minun mielestäni kohtalaisen hienovaraisesti, toisin kuin sinä. Ennenkuin oletuksia teet, tai alat sylkemään ilkeyksiäsi, niin minulle on aivan sama mitä homot tekevät. Se ei liikuta yhtään. Sulla taas on voimakas mielipide asiaan, jostain syystä. En tiedä pitäiskö sun avata sitä hieman?

Vierailija
136/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja tuntemuksia. Kaikki nykyajassa tuntuu lyhytnäköiseltä ja kertakäyttöiseltä, juuria ja (hyviä) perinteitä on heikosti, kaikki tuntuu fragmentoituneelta ja merkityksettömältä. Tuntuu, että sitä "omaa paikkaa maailmassa" ei edes ole. Opiskelu on tehostettu ilottomaksi puurtamiseksi, työelämä on latteaa, harrastukset teennäisiä. Aitoutta ja merkitystä on vaikea löytää arjesta. Käyn kyllä metsässä paljain jaloin, mutta yksilöllinen lohtu on laiha kun muu maailman hullunmylly jatkuu yhtä ahdistavana.

Jos se vika onkin siinä, että koko ajan etsitään sitä omaa paikkaa. Halutaan olla niin yksilöllisiä ja uniikkeja. Tosi asiassa elämä on aika tavallista puurtamista ollut aina. Opiskelu on ennen ollut vaativampaa sisällöltään. Tehtiin töitä opiskelujen ohessa, varsinkin ennen kuin opintotukea ei  vielä ollut. Töihin mentiin, mistä paikan sai ja siinä pysyttiin helposti koko elämä. Ei ne työpaikat mitään lomakoteja olleet. Fyysistä työtä tehteen paljon ja tahti oli kova. Se oli latteaa, jos mikä. Harrastuksien määrä ei ollut kovin suurta, yleensä vielä ilmaisia. Kotona meni kotitöihin enemmän aikaa kuin nykyään. No ennen kyllä kulkettiin enemmän paljain jaloin, joten oltiinko sen takia onnellisempia? Maailma on aina ollut hullunmyllyä, nykyään vain tiedetään kaikesta reaaliajassa. Haikailet jotain mitä ei ole olemassakaan. Puunhalailulla ja paljasjalkakävelyllä voit uskoa parempi, vai onko se vaan sitä että työn tekeminen ja vaivannäkö elämässä ei kiinnosta? Elämä on niin kurjaa kuin siitä itse tekee, tuolla asenteella. 

Vierailija
137/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mennään viidakkoon siellä voimme palata aikaan ennen.... muka sivistystä,siellä olisi onnenpäivät,sinä minä Tarzan ja Jane ja ne kaikki eläinystävät.

Vierailija
138/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kuvittelisi olevasi joku eläin, vaikka karhu. Kaltaisiasi sekopäitä on haastateltu jopa mediaan!

Oletpa tyhmä ihminen sinäkin. Siinä ei ole mitään sekopäistä, jos ei jaksa ihmisiä. Sinä olet juuri hyvä esimerkki ihmisestä, kenenlaisten takia fiksummat haluaisivat olla mieluumin vaikka limaörkkejä jossain vieraassa galaxissa.

Sinä et ymmärrä meitä fiksumpia ihmisiä, kun olet joku maakuopassa sähisevä uskovainen, kenelle eläimet ovat jotain mitä vihata, ja edes järkytytte jos joku teoreettisella tasolla edes puhuu vieraista planeetoista tai mistään abstraktista.

Syytätte ja haukutte hulluksi, vaikka itse olette vain tyhmiä ihmisiä kenellä ahdas ja tympeä uskovaisen maailmankuva.

Vierailija
139/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja tuntemuksia. Kaikki nykyajassa tuntuu lyhytnäköiseltä ja kertakäyttöiseltä, juuria ja (hyviä) perinteitä on heikosti, kaikki tuntuu fragmentoituneelta ja merkityksettömältä. Tuntuu, että sitä "omaa paikkaa maailmassa" ei edes ole. Opiskelu on tehostettu ilottomaksi puurtamiseksi, työelämä on latteaa, harrastukset teennäisiä. Aitoutta ja merkitystä on vaikea löytää arjesta. Käyn kyllä metsässä paljain jaloin, mutta yksilöllinen lohtu on laiha kun muu maailman hullunmylly jatkuu yhtä ahdistavana.

Jos se vika onkin siinä, että koko ajan etsitään sitä omaa paikkaa. Halutaan olla niin yksilöllisiä ja uniikkeja. Tosi asiassa elämä on aika tavallista puurtamista ollut aina. Opiskelu on ennen ollut vaativampaa sisällöltään. Tehtiin töitä opiskelujen ohessa, varsinkin ennen kuin opintotukea ei  vielä ollut. Töihin mentiin, mistä paikan sai ja siinä pysyttiin

Mene sinä vanha typerä ylimielinen tympiö hittoon siitä opettamasta ja viisastelemasta.

Ylennät itseäsi ja puhut kuin olisit joku muita parempi, ahkerampi, viisaampi, mutta vatut olet. K-pää sinä olet.

Vierailija
140/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut.

Miksi hän ei saisi sanoa noin? Hänhän julkitoi vain ajatuksensa siitä, ettei pidä tälläisen homoideologi

HÄNHÄN SAI SANOA, MUTTA MIKSI HÄNELLE EI SAISI SANOA VASTAAN?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän