Lättäperse, kysyttävää
Vastaan 10 ensimmäiseen kysymykseen.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:21"]
Tässä äsken otetut, koko vartalo niin näet mittasuhteet; http://aijaa.com/xm1Ipn
Olen vielä laihduttamassa, sitten voisi yrittää lisätä massaa perään, montako kiloa sinusta (28) pitäisi saada lihamassaa siihen että edes vähän paremmalta näyttäisi?
[/quote]
En kyllä osaa sanoa, en ole ammattilainen näissä asioissa. Älä enää laihduta, sen osaan sanoa. Pidä kiinni proteiinipitoisesta ruokavaliosta, ja tee niitä kyykkyjä ja eteneviä askelkyykkyjä ja sellaisia askelkyykkyjä josta ponnistetaan takaisin taaksepäin ja noita muita liikkeitä mitä tässä on mainittu..
Jos sulla on mahdollista juosta maastossa pururadalla missä on mäkiä, niin sillä pitäisi saada myös kauniit muodot kun niitä mäkiä loikkii ylös.
Sulla on kaunis vartalo omaani verrattuna, mutta minä olenkin jo mummoikäinen :D
[/quote] Kiitos analysoinnista. Painan 71-72 kg ja olen 172 cm pitkä eli minusta olisi vara laihduttaa. Mielestäni jaloista saisi lähteä rasvaa huomattavasti, mutta eipä se sieltä lähde. Ongelma noissa liikkeissä on paljolti se että se ottaa tosi paljon etureisiin (huomaatko ne ovat ihan OK:t? ja jos jännittäisin näyttäisivät vielä isommilta). Lisään mäkiloikkia kesällä (olen niitä jo siis tehnyt)
ap
Mikäs perä se on, joka näyttää takaapäin siltä, että perseen alaosa on pienempi kuin yläosa? Kun on sellaiset lommot tuossa sivussa.
Sivusta päin katsottuna näyttää ihan ok:lta, pieneltä kyllä mutta ihan napakalta.
Saako tuohon sivuun oikeasti täytettä millään?
Onko missään olemassa luotettavia kuvia siitä, miten joku lattaperse on saanut muokattua treenillä itselleen pyöreän perseen? Olen nimittäin erittäin skeptinen sen suhteen, että treenillä lopulta voisi hirveästi vaikuttaa perseen muotoon. Jos se on tuosta sivuista lommolla niin saako jollakin treenillä ne lommot täytettyä?
Niin sitähän mää meinasin että elä enää laihduta siis laihduttamalla. Tietysti voit pienentää rasvaprosenttiasi ja rasvamassaa, mutta hyvin hiljaa että saat lihasmassan säilytettyä ja kasvatettua. Minusta sinä olet hyvin sopusuhtainen kaunis.
Tuo etureisi juttu on tuttua kaikille treenaajille. Etureidet ottaa aluksi kaiken siitä treenistä ja vie todella aikaa kunnes ne tottuu työhön ja treeni alkaa puremaan myös takasiin. Suositukseni on että tee välillä liikkeitä jotka säästelevät etureisiä ja kohdistuvat enemmän / pelkästää takaosiin, joita ovat esim aasinpotku laitteessa, leg curl, maastavedot- normi ja suorinjaloin.
Oma suosikkini on ehdottomasti etenevä askelkyykky kahvakuulat käsissä ja taakseponnistus. Tykkään myös hackikyykystä, oikein syvälle tehtynä ja jalkaprässistä. Selkävikaisena teen vähemmän normikyykkyä. Mutta mavea teen kans niin paljon kuin pystyn.
Odotan että menee varmaan vuosi ennenkuin tulosta näkyy, kun mulla on se ylhäältä lättä ja alhaalta roikkuva vanhusten vaippaperse :)
Keväällä tekee kylä mieli vähentää salia ja lisätä lenkkeilyä. Pitkät hölkkälenkit mukavasti sulattaa rasvaa, mutta mulla ei tarvis yläosista sulata.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:38"]
Mikäs perä se on, joka näyttää takaapäin siltä, että perseen alaosa on pienempi kuin yläosa? Kun on sellaiset lommot tuossa sivussa.
Sivusta päin katsottuna näyttää ihan ok:lta, pieneltä kyllä mutta ihan napakalta.
Onko missään olemassa luotettavia kuvia siitä, miten joku lattaperse on saanut muokattua treenillä itselleen pyöreän perseen? Olen nimittäin erittäin skeptinen sen suhteen, että treenillä lopulta voisi hirveästi vaikuttaa perseen muotoon. Jos se on tuosta sivuista lommolla niin saako jollakin treenillä ne lommot täytettyä?
[/quote]
Sulla on se lihavan naisen kaksoisperä, mutta ilman lihavuutta. Vaikea työstettävä.
28
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:38"]
[/quote]
Sulla on se lihavan naisen kaksoisperä, mutta ilman lihavuutta. Vaikea työstettävä.
28
[/quote]
Mitä tuo kaksoisperä siis tuossa tarkoittaa?
Siis sitä että näyttää että olis kaksi pyllyä päällekkäin, yläpylly ja alapylly tai isopylly ja pikkupylly. Näitä näkee reilusti ylipainoisilla joilla myös hoikahkot jalat. Rasva kerääntyy tuohon pakaran yläosaan ja pakaran alaosat sitten pienet ja pyöreät pompulat.Tai jotain.
Ihan ok kroppa, mutta lättänähän se minusta on. Mä tykkään muhkummasta (vaikkei mun tykkääminen ole tärkeä asia!:))
Näen ongelmaksi sulla ryhdin. Lantio työntyy eteen ja vähän lättänä näyttää enemmän lättänältä. Ryhtejäkin on monenlaisia: lantio eteenpäin, suoria, ja persepystyssä kulkevia, ja suoranaisia notkoselkäisiä ankkaperseitä. Kaksi viimeistä on toki seksikkäitä, mutta terveyden kannalta on se persepysty tai suora asento hyvä juttu. Eli notkoselkäisiä ankkaperseitä alkaa selkäongelmat joskus rasittaa.
Terkuin perseitä kyttäävä (ja muutakin) mies :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:36"]
Miksi yleensäkään ihmiset välittää mistään ulkonäköön liittyvästä asiasta yhtään minuuttiakaan?
Minusta tuo oli melko outo ajatellen että eletään 2014 vuotta. Mutta tietysti joku puunhalaaja rasvaletti voi noin ajatellakin. Tai sitten kaikinpuolin täydellinen.
Jos oma peppuni olisi täydellinen liin kävisin salilla silti. Treenaisin todennäköisesti siihen kuluvan ajan käsivarsia tai keskivartaloa enemmän. Eihän se pepun miettiminen aiheuta muuta kuin suunnittelua vähäsen ja saliliikkeiden painottamista siihen missä kokee olevan ongelmaa. Vaikka siitä tässä pohditaankin aikuisten fiksusti niin ei kenellään kulu siihen niin paljon aikaa kuin kärpäsellä joka pyörii paskan ympärillä.Onhan elämässä muutakin.Aikuisella ihmisellä jolla oikeasyi on muutakin elämää. Toisin on niilä joilla oikeasti on aikaa asua salilla, niinkuin fitness typypykät ja kehonrakentajat jotka tekevät sitä vartalon muokkausta 5-6 tuntia päivässä.
En minä sitä sano että se olis mitenkään väärin mutta työssäkäyvällä äidilä harvoin on siihen aikaa, tai kokopäiväisesti opiskelevalla lapsettomallakaan...
28
[/quote]
et sä ainakaan sivistyneimmästä päästä ole. Median luomien mielikuvien perässä juoksija kuin pässi narussa.
Ihme selityksiä löytyy aina sata sille miksei voi treenata ja pitää kroppaansa kuosissa.
Työ ja äitiys. Niin, ja synnytys. Kiire on.
Äsken treenasin samalla kun työnsin kärryissä kolmatta lastani. Askelkyykkyä mars. Kun lapsi nukkuu tai ruoka on uunissa, voi taas treenata. Ei siihen saleja tarvita. Tahtoa vaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:55"]
Siis sitä että näyttää että olis kaksi pyllyä päällekkäin, yläpylly ja alapylly tai isopylly ja pikkupylly. Näitä näkee reilusti ylipainoisilla joilla myös hoikahkot jalat. Rasva kerääntyy tuohon pakaran yläosaan ja pakaran alaosat sitten pienet ja pyöreät pompulat.Tai jotain.
[/quote]
Aa niin semmoinen. Ei mulla ihan semmoista oo, tuon suuntainen kyllä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:43"]Täällä hyviä vinkkejä: http://a-rou.fitfashion.fi/2013/02/07/treeni-vinkkeja-muotoa-pakaroihin/
[/quote]
kiitos paljon, mainio viesti, todella hyviä neuvoja linkissäsi, kiitos!!!
Miksi välität perseesi muodosta noin paljon? Mitä sellaista tekisit, mitä et nyt voi, jos se olisi mielestäsi täydellinen?
Miksi yleensäkään ihmiset välittää mistään ulkonäköön liittyvästä asiasta yhtään minuuttiakaan?
Minusta tuo oli melko outo ajatellen että eletään 2014 vuotta. Mutta tietysti joku puunhalaaja rasvaletti voi noin ajatellakin. Tai sitten kaikinpuolin täydellinen.
Jos oma peppuni olisi täydellinen liin kävisin salilla silti. Treenaisin todennäköisesti siihen kuluvan ajan käsivarsia tai keskivartaloa enemmän. Eihän se pepun miettiminen aiheuta muuta kuin suunnittelua vähäsen ja saliliikkeiden painottamista siihen missä kokee olevan ongelmaa. Vaikka siitä tässä pohditaankin aikuisten fiksusti niin ei kenellään kulu siihen niin paljon aikaa kuin kärpäsellä joka pyörii paskan ympärillä.Onhan elämässä muutakin.Aikuisella ihmisellä jolla oikeasyi on muutakin elämää. Toisin on niilä joilla oikeasti on aikaa asua salilla, niinkuin fitness typypykät ja kehonrakentajat jotka tekevät sitä vartalon muokkausta 5-6 tuntia päivässä.
En minä sitä sano että se olis mitenkään väärin mutta työssäkäyvällä äidilä harvoin on siihen aikaa, tai kokopäiväisesti opiskelevalla lapsettomallakaan...
28
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:36"]
[/quote]
1. Koska arvelevat saavansa sillä etua sosiaalisessa kanssakäymisessä.
2. Turhamaisuudesta.
Jos on kyse noin hyvävartaloisesta nuoresta naisesta, niin se etu sosiaalisessa kanssakäymisessä on naurettavan pieni. Puhutaan promillen murto-osista. Jäljelle jää...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:21"]
Tässä äsken otetut, koko vartalo niin näet mittasuhteet; http://aijaa.com/xm1Ipn
http://aijaa.com/XRcalM
Olen vielä laihduttamassa, sitten voisi yrittää lisätä massaa perään, montako kiloa sinusta (28) pitäisi saada lihamassaa siihen että edes vähän paremmalta näyttäisi?
[/quote]
En kyllä osaa sanoa, en ole ammattilainen näissä asioissa. Älä enää laihduta, sen osaan sanoa. Pidä kiinni proteiinipitoisesta ruokavaliosta, ja tee niitä kyykkyjä ja eteneviä askelkyykkyjä ja sellaisia askelkyykkyjä josta ponnistetaan takaisin taaksepäin ja noita muita liikkeitä mitä tässä on mainittu..
Jos sulla on mahdollista juosta maastossa pururadalla missä on mäkiä, niin sillä pitäisi saada myös kauniit muodot kun niitä mäkiä loikkii ylös.
Sulla on kaunis vartalo omaani verrattuna, mutta minä olenkin jo mummoikäinen :D