Onko teillä sielunkumppania?
Luulen itse törmänneeni sellaiseen.
Kommentit (24)
Heh heh, vai oikein sielunkumppaneita. Kas kun ei henkisiä kaksosia? Tai renkaattomia tandempyöriä?
Luulen, että minulla on. Emme edes tunne vielä kovin hyvin, mutta minulle käy koko ajan kumman osuvasti ajoittuvia yhteensattumia ja telepatiaan verrattavia juttuja juuri hänen kanssaan.
On puolisoni. Tosin vanhinta poikaanikin ymmärrän puolesta sanasta ja toisinpäin.
11, jos vielä luet, kertoisitko tarkemmin.Minkälaisia yhteensattumat on olleet? ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:53"]
Luulen, että minulla on. Emme edes tunne vielä kovin hyvin, mutta minulle käy koko ajan kumman osuvasti ajoittuvia yhteensattumia ja telepatiaan verrattavia juttuja juuri hänen kanssaan.
[/quote]
Oletko sen pyyhe-ketjun ap? :)
On kyllä. Toisemme tavattiin noin viisi vuotta sitten, kun kumpikin oli parisuhteessa. Edelleen olemme tahoillamme varattuja, joten mitään ei varsinaisesti ole välillämme tapahtunut fyysisellä tasolla. Mutta välillämme vallitsee sanaton yhteys. Tämä on todettu yhdessäkin. Olemme sielunkumppaneita, mutta sitoutuneita muualle. Välillä raastaa.
Ei ole, olen niin sulkeutunut, etten pysty kertomaan tunne-elämästäni rehellisesti, joten sielunkumppani lienee mahdotonta löytää.
Tekstiviestin tulemista ennen tuleva lämmin tunne, että tulee viesti häneltä, sydämenmuotoisen kiven löytyminen polulta juuri kun ajattelen hänen mieltymystään shamaaneihin on kaksi esimerkkiä. On niitä muitakin, mutta niitä on vaikea selittää selittämättä kokonaisuutta tarkemmin.
Viimeisin on sellainen, että olin häneen viimeksi yhteydessä marraskuun lopulla. Silloin näytti sille, että emme enää ehkä tapaa syistä, joita en selitä tässä. Kävin sellaisen henkioppaiden viestejä välittävän ihmisen luona 25.1. Hän kertoi minulle syyn, miksi mies ei voi tavata, tai olin sen tavallaan tiennytkin, mutta syy kirkastui siinä.
27.1 eli kaksi päivää myöhemmin minulle tuli voimakas tunne, että mies ajattelee minua. Se tuntui siltä, kuin olisin ollut hänen seurassaan, hän ei vain ollut siinä. Ajattelin, että kivaa, pidämme yhteyttä edes näin, kun emme muuten voi tavata.
Tunnin päästä mies soittikin minulle ja tapaaminen sopi. Tuntui ihan ihmeelliselle, että hän tiesi, että "tiedän" hänen syynsä ja sekö helpotti häntä ottamaan yhteyttä.
Tapaaminen on vasta tulossa.
11
On. Kyllä sen tunnistaa kun kohdalle osuu.