Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maneerit epäammattimaista käytöstä?

Vierailija
30.01.2014 |

Mitä mieltä olette, voiko ihmisen käytöstä sanoa epäammattimaiseksi jos ko. henkilöllä on itselleen tiedostamattomia maneereita? Esimerkiksi hiusten ja korujen koskettelu ja silmälasien nostaminen.

Mielestäni palaute oli esimieheltä puhdasta vittuilua mutta mitä mieltä te olette? Esimies ei osannut perustella tuota epäammattimaisuutta. Näyttäähän se tyhmältä mutta jos sitä ei itse tiedosta...

Tarkennetaan, että en tee asiakaspalvelutyötä eli vammaiset elehtimiseni eivät näy kuin lähimmille työtovereille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole, kuulostaa todellakin pelkältä vittuilulta tuollainen palaute. 

Jos asiasta olisi pakko huomauttaa, mitä ei olisi pakko tehdä kun kyse ei ole asiakastyöstä, niin sen voisi todellakin tehdä rakentavammin kuin kutsua maneereja epäammattimaiseksi käytökseksi. Voisi vaikka ihan ystävällisesti alkaa jutella siitä, että sinua taitaa jonkin verran jännittää nämä esiintymiset.

Vierailija
2/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tuon halusinkin kuulla. Olen edelleen huuli pyöreänä koko keskustelutuokiosta. Kysyin vielä onko itse työn jäljestä jotain sanottavaa niin kuulemma ei ole. Hoidan työni hyvin eikä negatiivista palautetta ole aihetta antaa. Ilmeisesti pitää sitten keksimällä keksiä jotain sanottavaa.

Musta tuo oli vaan niin henkilökohtainen heitto että varmaan pitää sitoa jatkossa kädet kun työpaikalle menee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vaikuttaa törkeältä. Itse esimiehenä en ikinä huomauttaisi tuollaisesta. Enkä kyllä muutenkaan. Ehkä silloin, jos kyseinen henkilö joutuisi osallistumaan esimerkiksi neuvotteluihin tai muihin tilanteisiin joissa on tärkeää tehdä vastapuoleen vaikutus. Silloinkin ottaisin asian esiin jollain muulla tavalla. Etsisin ehkä syytä maneereille vaikka jännityksestä tmv. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan