Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta pois: oletko pöllinyt / kärähtänyt?

Vierailija
30.01.2014 |

Itse pöllin vakavasti masentuneena ja rahapulaisena (kelan kuntoutustuki, päätökset myöhässä jne) jotain pientä sälää jota koin tarvitsevani (shampoota jne) ja jäin kiinni ja poliisithan siinä soitettiin. Itkin koko matkan kyttikselle ja siellä otettiin kuva ja sormenjäljet ja annettiin sakko. Maksoin pois, mutta harmittaa edelleen kun tuollainen tuli tehtyä :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:22"]

Lääkkeet pikemminkin. Esim ahdistuksen hoitoon käytettävät bebntsodiatsepiinit kyllä voi aiheuttaa.

[/quote]

Tuskinpa vaan. Tuo menee jo selittelyksi jos syytää masennusta tai lääkitystä ITSE tehdystä rikoksesta. 

Vierailija
22/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:07"]Varastin vanhemmilta rahaa kun asuin kotona. Mutta vain koska he eivät ostaneet vaatteita/antaneet rahaa siihen. En saanut edes vko/kuukausirahaa. Koskaan. Toisin kuin sisareni. En jäänyt kiinni, eivät ihmetelleet mitään.

[/quote]olet sairas

[/quote]sairas? Millä tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttikö joku? Ap harmitteli ITSE tekemäänsä.

Fakta on että bentsot saattaa aiheuttaa mm. tuollaista ja muuta sekavaa. Googlaa jos et usko äläkä mutu-viisastele.

Vierailija
24/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:07"]Varastin vanhemmilta rahaa kun asuin kotona. Mutta vain koska he eivät ostaneet vaatteita/antaneet rahaa siihen. En saanut edes vko/kuukausirahaa. Koskaan. Toisin kuin sisareni. En jäänyt kiinni, eivät ihmetelleet mitään.

[/quote]olet sairas

[/quote]sairas? Millä tavalla?

[/quote]et sitten kertonut millä tavalla olen sairas, en siis ole

Vierailija
25/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nuorempana varastellut, mutta nykyään mä saatan varastaa otollisen hetken tullen jotain pientä. Mistä mitäkin milloin. En kuitenkaan koskaan ruokakaupoista/vaatekaupoista yms. Siis tilanne pitää olla sellainen, etten mitenkään voisi jäädä siitä kiinni. En ole rahapulassa, vaan jokin jännityksen tunne siinä ajaa niihin tekoihin. Monesti mukanani saattaa olla ystävä tai vaikka äiti, eivätkä he koskaan hoksaa mitään. Sitten hetken päästä saatan näyttää kaverille, mitä vein ja he vain hämmästelevät silmät pyöreinä. :D

Olin lomalla Thaimaassa ja varastelin sielläkin kaikenlaista, vaikka tiesin, että jos jään kiinni, niin joudun vankilaan jopa vuodeksi. Huh huh, onneksi en jäänyt kiinni. =D

Vierailija
26/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärähtänyt mutta satunnaisesti jatkanut pöllimistä vaikka tuloni ovat ok. Vien meikkejä yms. Se on yllättävän helppoa.

Useampi vuosi sitten pöllin melkein satasen kengät ..

Vierailija
27/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:06"]Olen kärähtänyt mutta satunnaisesti jatkanut pöllimistä vaikka tuloni ovat ok. Vien meikkejä yms. Se on yllättävän helppoa.

[/quote]

Ja moni ei varmaan edes usko että onnistuin siinä mutta tilanne teki varkaan. Hälytystarra vaan pois :D

Vierailija
28/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:06"]Olen kärähtänyt mutta satunnaisesti jatkanut pöllimistä vaikka tuloni ovat ok. Vien meikkejä yms. Se on yllättävän helppoa.

[/quote]

Ja moni ei varmaan edes usko että onnistuin siinä mutta tilanne teki varkaan. Hälytystarra vaan pois :D

Vierailija
29/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin vanhustentalossa työskennellessäni rahaa, jäin kiinni. Potkut, petossyytte ja sakot.