Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta pois: oletko pöllinyt / kärähtänyt?

Vierailija
30.01.2014 |

Itse pöllin vakavasti masentuneena ja rahapulaisena (kelan kuntoutustuki, päätökset myöhässä jne) jotain pientä sälää jota koin tarvitsevani (shampoota jne) ja jäin kiinni ja poliisithan siinä soitettiin. Itkin koko matkan kyttikselle ja siellä otettiin kuva ja sormenjäljet ja annettiin sakko. Maksoin pois, mutta harmittaa edelleen kun tuollainen tuli tehtyä :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen pöllinyt kerran noin 6-vuotiaana kaveriltani nuken tukkapannan. Sellaisen ihanan pienen kumilenkin, jossa oli pieni kukka. Kotona huomattiin vieras tavara ja jouduin palauttamaan sen kaverille. Oli niin noloa, että en ole sen jälkeen pöllinyt mitään.

Vierailija
2/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pöllin tavaraa ihan jännityksen takia. Lähinnä meikkejä, vaatteita, levyjä, joskus karkkia. 

Homma loppui siihen, kun olin erittäin vähällä jäädä kiinni. Olin varastanut suklaapatukan, kun kassa pysäytti minut ja pyysi kääntämään taskuni ja näyttämään mitä siellä on. Se varastettu patukka oli siellä, mutta onnistuin jotenkin ujuttamaan sen sisään takinhihnaan samalla kun käänsin taskua kassan nähtäville, joten en jäänyt kiinni. Pelästyin kuitenkin niin kovasti sitä, mitä olisikaan tapahtunut jos olisin jäänyt kiinni, etten uskaltanut koskaan enää varastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä

Vierailija
4/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli joskus 11-12-vuotiaana joku ihmeen pöllimiskausi, jälkeenpäin oon miettinyt, mistä se johtui. Pöllin karkkia ja suklaata koulun jälkeen. Se loppui siihen, kun meinasin kerran jäädä kiinni. Pelästyin sitä niin paljon.

Vierailija
5/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä. Kotona oli tosi tiukat säännöt. Asuin uusperheessä, jossa oli kaikki aivan hullusti. Salaa näpistely tuntui ainoalta keinolta kapinoida edes pikkuisen, saada edes vähän vapautta, jota ei ollut juuri tippaakaan. Kotona sai huudot jos sattui edes katsomaan vanhempia väärällä tavalla. Jäin kiinni ja kaikki huononi entisestään.

Vierailija
6/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varastanut.

Silti minä olen se, jota vartijat seurailevat aina tavarataloissa ja kaupoissa.

Muistan ensimmäisen kerran 6-vuotiaana kun minut vietiin kassoille puhutteluun varastamisepäilyn takia - en siis ollut edes koskenut mihinkään enkä todellakaan varastanut. Siitä jäi jonkinlainen trauma ja joka kerta kaupassa käydessäni on syyllinen olo.

Vierailija
7/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, muakin seuraillaan aina kaupoissa. Olen tuo, joka varasti teininä, mutta en todellakaan sen jälkeen ole varastanut, enkä varasta. Mulla on kuitenkin aina pikkuisen hermostunut ja kyräilevä kehonkieli.

Vierailija
8/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin lapsena, ja jäin kiinni jossain vaiheessa. Olen toiminut vartijana sen jälkeen yli 5 vuotta. Kyllä hävettää näin jälkikäteen vieläkin.

Vierailija
9/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana varastin tikkarin kyläkaupasta. Jouduin kassalla laukkutarkastukseen, mutta myyjä ei nähnyt tikkaria, koska sen päällä oli sopivasti omia tavaroita. Säikäytti kuitenkin sen verran, että ei ole myöhemmin tullut mieleen näpistellä. Ehkä tuo oli jotain teini-iän kokeiluja, kun muutoin olen aina ollut yli-kiltti ja rehellinen.

Vierailija
10/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masennus aja ihmisiä tuollaiseen. Löysä moraali se on syynä jos pitää varastaa toiselta.

Vierailija
11/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä alaikäisenä opiskelijana varastettua ruokaa, kun ei kehdannut vanhemmilta enempää rahaa pyytää :D Kiinni en jäänyt koskaan.

Vierailija
12/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, oletko itse ollut vakavasti masentunut ja saanut lääkehoitoa siihen?

Vierailija
13/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin vanhemmilta rahaa kun asuin kotona. Mutta vain koska he eivät ostaneet vaatteita/antaneet rahaa siihen. En saanut edes vko/kuukausirahaa. Koskaan. Toisin kuin sisareni. En jäänyt kiinni, eivät ihmetelleet mitään.

Vierailija
14/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:57"]

11, oletko itse ollut vakavasti masentunut ja saanut lääkehoitoa siihen?

[/quote]

itse asiassa olen, enkä mitään koskaan ole varastanut

Vierailija
15/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sittenhän masennus / lääkitys ei voi aiheuttaa ko. käytöstä KENELLEKÄÄN kun sullekaan ei aiheuttanut.

Vierailija
16/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pöllittiin kaupoista paljonkin esim. karkkia yms.

Kerran sitten pöllin kuumaliimapuikkoja sellaisen pienen paketin ja kassan hälytin alkoi huutamaan. Paikalle tuli varastomies joka käski seuraamaan sivummalle. Kuljin perässä ja työnsin paketin taskustani eräälle hyllylle ohi kulkiessamme.

Yllättäen taskuista ei löytynyt mitään ja sain hyvitykseksi karkkipussin. Varastomies oli vain sitä mieltä että hälytys johtui pilottitakistani kun joskus aiemminkin sentyyppiset takit olivat piippailleet kassalla (joku alumiinisivelykerros välissä?).

Senkin jälkeen tungin hihoihini jotain pientä settiä mutta melko nopeasti vaihe meni ohi. Olipas sekin tyhmää aikaa... :/

Vierailija
17/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:16"]

No, sittenhän masennus / lääkitys ei voi aiheuttaa ko. käytöstä KENELLEKÄÄN kun sullekaan ei aiheuttanut.

[/quote]

eipä lue masennuksen taudinkuvassa että aiheuttaa varastelua..kyllä ne ihan muut ongelmat siihen ajaa

Vierailija
18/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet pikemminkin. Esim ahdistuksen hoitoon käytettävät bebntsodiatsepiinit kyllä voi aiheuttaa.

Vierailija
19/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:07"]Varastin vanhemmilta rahaa kun asuin kotona. Mutta vain koska he eivät ostaneet vaatteita/antaneet rahaa siihen. En saanut edes vko/kuukausirahaa. Koskaan. Toisin kuin sisareni. En jäänyt kiinni, eivät ihmetelleet mitään.

[/quote]olet sairas

Vierailija
20/29 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on vähän kleptomaanin vikaa. Itseasiassa mulla on joskus ollut sellainen kauppakassikin, missä luki "kleptomaani", mutta ehkä joku on pöllinyt sen multa :-D

Pöllin vain sillain, etten piilota tavaraa.