Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
olenko ainut, joka inhoaa työtään?
30.01.2014 |
Olen akateeminen ja maisteritutkinnon suorittanut mutta en tee oman alan töitä, sillä niitä ei vain ole tarjolla. En siis tee koulutustani vastaavaa työtä. Minua ja osaamistani ei arvosteta ollenkaan, itse olen turhautunut ja väsynyt työhön, josta en saa mitään, se ei tyydytä lainkaan. Joskus olin kunnianhimoinen ja ammattiylpeys oli huippuluokkaa, vaan eipä ole enää.
Olisi lohdullista kuulla, jos en olekaan ainoa tällaisessa tilanteessa. Koko elämä tuntuu olevan vain viikonloppujen ja lomien odotusta, sillä arkena tunnen itseni todella epäonnistuneeksi ja se vaikuttaa koko elämänasenteeseeni.
Onko muita vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olen, paitsi että olen ihan oman koulutusalani töissä. 15 ekaa vuotta meni niin, että en nyt erityisemmin pitänyt työstä mutten inhonnutkaan, ajattelin että hyvä palkka kompensoi hyvin työn tylsyyden. Nyt vaan alkanut vanhemmiten yhä enemmän ja enemmän INHOTTAA koko työ. Haluaisin jotain ihan muuta. Ei vaan ole mahdollisuuksia nyt nelikymppisenä ja asunto- ja autovelkaisena koulunpenkeille enää lähteä, joten kestettävä on.