Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko saanut tänään paljon aikaiseksi???

Vierailija
30.01.2014 |

heräsin klo 5 ja pesin keittiön lattian.

seurustelin ja juttelin 11-vuotiaan koululaiseni kanssa ja saatoin hänet bussiin.

- ostin eläinkaupasta uutta herkkuruokaa marsuille

- tein ruokaostokset Lidlistä

- ostin apteekista laihdutuspirtelön

- ostin vaakaan 5e pariston.

Olin kauan suihkussa ja nyt täällä av:lla.

Vaihdoin myös marsujen purut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, et.

Vierailija
2/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit koululaisen bussiin, siivosit, kävit kaupassa ja apteekissa. Ok, minä heräsin 7.30 ja olen tehnyt samat asiat (paitsi että en käynyt lidlissä kaupassa, en ostanut apteekista laihdutustuotteita ja purun vaihdon sijaan ruokin koiran ja käytin ulkona). Ja vähän enemmänkin, kun on tämä toinenkin lapsi, joka vuoden vanha, eli ei koulussa. Ihan normaali päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun kylpytakissa kahvikuppi kädessä tietokoneella. Silmät turvoksissa eilisesta pms-itkusta, olen syönyt aamupalaksi maitorahkaa. Pesukone hurisee. Koira ruokittu. Mies töissä.

Vierailija
4/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, käytännössä kävit kaupassa. Pitäisikö tuolle nyt taputtaa?

Vierailija
5/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sait aikaan. Kolmen pienen kanssa kotona ja maksimisuoritus on laittaa kaikki ruoat, astianpesukone ja pyykinpesukone päälle jne ja pitää yllä järjestystä. Kaikki muu on ekstraa johon joskys ehdin joskus en. Nyt odotan että lapset syövät.. Jatkamaan siis ;)

Vierailija
6/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin kuudelta. Hoitolapset tuli klo.6.30. Laitoin aamupalaa 2 omalle ja 4 hoitolapselle.1 oma lähti kouluun. Puin ulkovaatteet 4 lapselle (oma pukee itse). Pakkasta -24 joten villavaatteet yms myös. Vietiin omani eskaan. Tultiin takas sisälle. Laitoin pyykit kuivumaan (aamulla siis laittanut koneen pyörimään). Valmistelen lounaan,hopöttelen samalla lapsille. 

Askarrellaan punatulkkuja, siivoan askartelusta tulleet sotkut. Katan pöydän, syötän kaksi pienintä ja kaksi isompaa syövät itse. Pyyhin maidot lattialta, korjaan pöydästä astiat pois.

vaihdan vaipat kolmelle. Luen sadun ja laitan lapset nukkumaan. 

Laitan astiat koneeseen ja pyyhin pöydät.

Nyt istun sohvalla ja surffaan täällä av.lla :).

Lapset herää tuossa 1-1.5 tunnin kuluttua ja sitten laitan väipalaa. Tähän mennessä myös omat lapseni on tulleet kotiin.

sitten taas siivoan keittiötä ja vaihdan vaippoja ja puen lapsia. Kotiin viimeiset lähtehät klo.16.

Vierailija
7/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tärkeää? Siis se, että olet saanut paljon aikaiseksi eli onko paljon touhuaminen, melkein mikä tahansa touhuaminen, tärkeää itseisarvoltaan? Joka tapauksessa hyvä, että olit lapsesi kanssa. Se on varmasti tärkein asia tuolla listalla.

Sori tää hiusten halkominen. Itse olen vain vienyt koiran ulos, juonut kauhean määrän teetä ja järjestellyt töihin liittyviä aikatauluja.

Vierailija
8/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:ssä näitä omien tekemisiensä luettelijoita löytyy myös. Sitten ne muutama sama kamu aina hehkuttavat, kuinka mielettömän tehokas ap on ollut ja kuinka pystyy ja jaksaa aina olla tuollainen tehopakkaus? Säälittävä huomionhakuisuutta ;P

Vierailija
9/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäli oli saavutus, että sairastan vaikeaa masennusta. t.ap

Vierailija
10/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:11"]

sikäli oli saavutus, että sairastan vaikeaa masennusta. t.ap

[/quote]

No sitten tuo on iso saavutus ja voit olla tyytyväinen. Hyvä, että jaksat. Koita pärjäillä. :) Tiedän itsekin, miten vaikeaa joskus on jaksaa tehdä yhtään mitään kun painii pään sisäisten mörköjen kanssa.

Vierailija
11/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut  hyvin aikaa t : toinen aikaansaava

Vierailija
12/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5:25, torkutin ja viimein nousin sängystä 5:45. Laitoin kahvin päälle, paahdoin pari leipäpalaa. Siinä vaiheessa kuopus heräsi. Laitoin hänelle aamupalaa ja lastenohjelmaa. Söin ja meikkasin, pesin hiukset. Herätin koululaiset 6:40. Laitoin koululaisten kanssa yhdessä heille aamupalaa. Kuulustelin läksyn keskimmäiseltä. Vein kuopuksen hoitoon 7:40. Menin toimistolle. Soitin vanhimmalle lapselle kasilta, että lähtee kävelemään koululle. Tein töitä. Soitin keskimmäiselle lapselle ysiltä, että hänen on aika lähteä kouluun. Tein taas töitä. Kävin postissa ja ostamassa lounasta. Tulin takaisin töihin ja tässä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi