Neuvoja! Kuinka päästä irti tällaisesta suhteesta?
Eli rakastan miestä, joka on eronnut vuosi sitten. Hän kuulemma rakastaa minua, muttei ole valmis uuteen suhteeseen vielä. Ei voi luvata, että on koskaan valmis siihen minun kanssani, vaikka omalla tavallaan minua rakastaakin.
Kuinka pystyisin jatkamaan elämääni eteenpäin niin, etten jäisi odottelemaan ja toivomaan. Mielestäni mies tekee raukkamaisesti, kun tavallaan ottaa ja antaa. Tekisi tämän niin paljon helpommaksi, jos vain sanoisi ettei tästä koskaan voi mitään tulla.
Neuvokaa siis, kuinka toimisin, jotta oma elämäni jatkuisi. Joudun näkemään miestä lähes päivittäin ja siksi eron tekeminen on jo muutenkin vaikeaa.
Kommentit (5)
Niin ja mies tuskin koskaan tulee eroa tekemään, sinun on itse otettava vastuu elämästäsi ja onnellisuudestasi.
1. Älä sekaannu työkaveriin, saat pelkkää harmia, ajattele vain itsekkäästi että mies pilaa urasi jos jatkat.
2. Miksi roikut miehen perässä, joka ei ole oikeasti sinusta kiinnostunut. Ei halua kuin seksiä sinulta. Kun löytää naisen jonka haluaa muutoinkin kuin seksin suhteen, jättää sinut. Jätä sinä tuo mies sitä ennen niin et satuta itseäsi.
Kokemukseni mukaan mies joka käyttää sanoja "en ole valmis suhteeseen vielä" ei ole koskaan valmis suhteeseen sinun kanssasi. Se on vain kiertelevä vastaus, jolla halutaan torjua toinen. Eli neuvoni on: move on. Ei kannata jäädä roikkumaan suhteeseen. Mitä enemmän olet tyrkyllä, sitä vähemmän mies sinua arvostaa ja haluaa.
Ota itse vastuu omista tunteistasi ja aloita sisäinen eroprosessi ja surutyö. Hyväksy se tosiasia, ettei mies tunne samoin kuin sinä.
Ei tuo mies ole sinusta oikeasti kiinnostanut, pitää varalla, löysässä hirressä. Mitähän ihmettä tuo "tavallaan rakastaa minua" oikein on? Siis muuta kuin ihan bullshittiä.
Lopeta suhde ja katsele muita.