Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolot tilanteet jotka lihavuuden takia on tullut?

Vierailija
23.10.2020 |

Treffi seura juoksi karkuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole noloa myös, että aikuinen ihminen juoksee karkuun toista ylipainon takia?

Vierailija
2/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun ylipainoa oli se n. 10 kg, niin kyllä mua nolotti monesti, kun lyhyeksi jäänyt paita nousi ja vatsa pullistui esille ja löllöt valui farkkujen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan virkistyspäivässä yhdessä aktiviteetissa oli painoraja. Olin ainoa joka sen ylitti, ja porukassa on sentään aika paljon miehiäkin.

Vierailija
4/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksin teininä karkuun yhtä tosi rumaa tyttöä. Oltii netissä sovittu treffit vilkkaalle paikalle, kuvia ei vaihdettu, tuntomerkit vaan. Siinä odotellessa huomasin kun tuntomerkkeihin sopiva tyttö tulee sieltä eikä vielä ehtiny huomata mua, käännyin ja katosin takavasemmalle. Se lähetteli kiukkusena viestejä ja koitti soitella, mut en mä ikinä enää vastannu sille. Vieläkin huvittaa.

Vierailija
5/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vaan kehtaa mennä uimaan, kylpylään, paljuun tai saunaan muiden kanssa. 10 kg liikaa.

Vierailija
6/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei vaan kehtaa mennä uimaan, kylpylään, paljuun tai saunaan muiden kanssa. 10 kg liikaa.

Ymmärrän, jos on se 30 kg liikaa, mutta 10 kg liikaa estää tuollaiset asiat? En ymmärrä. 10 kg on myös helppo pudottaa.

Vierailija
7/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu täällä. Kaikki vaan arvostelee.

Vierailija
8/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan liikuntapäivää varten oli kysytty painoa, jotta hapenottokyky saatiin laskettua. Ajattelin, että ok, kerron oikean painon, ei sitä muille näy ja saanpahan oikeaa tietoa itselleni. Vetäjäfirma oli sitten tulostanut paperit ja ennen huoneeseen tuloa laittanut pinoon, josta jokainen voi omansa ottaa. Paperissa luki isolla ensin nimi ja paino ja sitten muita tietoja. Tulin epäonnisena viimeisenä tuohon huoneeseen ja näin kun porukka katseli lappuani, siellä se pyöreät sata kiloa komeili isona lukuna ja ihmiset vilkuilivat vaivihkaa toisiaan katselleen kun otin lapun itselleni.

Eikä tämä tietenkään siihen loppunut. Firma veti lopuksi liikuntapäivän tuloksistamme kaikenlaisia laskuja aineenvaihdunnasta, jossa keskeisenä osana paino on mukana. Eli vaikka suoritukseni oli keskitasoa, ellei parempikin, olin aina omassa kategoriassani pisteenä siellä huonokuntoisten lokerossa. Tietysti kaikki sen myös näkivät, että jahas se läski on tuossakin onnistunut noin huonosti. Oli todella inhottava päivä sitten lopulta, vaikka kävelyt, juoksut ja painonnostot olivat mielestäni olleet ihan kivoja ilman näitä tulosten julkistuksia kaikille. Edes koululiikunta ei koskaan ollut noin nöyryyttävää.

Vierailija
9/9 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan liikuntapäivää varten oli kysytty painoa, jotta hapenottokyky saatiin laskettua. Ajattelin, että ok, kerron oikean painon, ei sitä muille näy ja saanpahan oikeaa tietoa itselleni. Vetäjäfirma oli sitten tulostanut paperit ja ennen huoneeseen tuloa laittanut pinoon, josta jokainen voi omansa ottaa. Paperissa luki isolla ensin nimi ja paino ja sitten muita tietoja. Tulin epäonnisena viimeisenä tuohon huoneeseen ja näin kun porukka katseli lappuani, siellä se pyöreät sata kiloa komeili isona lukuna ja ihmiset vilkuilivat vaivihkaa toisiaan katselleen kun otin lapun itselleni.

Eikä tämä tietenkään siihen loppunut. Firma veti lopuksi liikuntapäivän tuloksistamme kaikenlaisia laskuja aineenvaihdunnasta, jossa keskeisenä osana paino on mukana. Eli vaikka suoritukseni oli keskitasoa, ellei parempikin, olin aina omassa kategoriassani pisteenä siellä huonokuntoisten lokerossa. Tietysti kaikki sen myös näkivät, että jahas se läski on tuossakin onnistunut noin huonosti. Oli todella inhottava päivä sitten lopulta, vaikka kävelyt, juoksut ja painonnostot olivat mielestäni olleet ihan kivoja ilman näitä tulosten julkistuksia kaikille. Edes koululiikunta ei koskaan ollut noin nöyryyttävää.

Meillä oli töissä juuri samanlainen liikuntapäivä. En ymmärrä yhtään miks ylipainoisella oli jo lähtiessä selvää että saa huonon tuloksen. Olin kans jopa yli keskitasoa pyöräilen töihin ja liikun muutenkin en oo ihan rapakunnossa ylipainostani huolimatta. Nöyryyttävä päivä mullakin oli