Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa oli levyraati... :D

Vierailija
30.01.2014 |

Viisi vuotias poikani halusi viedä sinne ihan välttämättä Skrillexin levyn!! :D

Aamulla, kun vein pojan pk:n, hoitaja kysyi minulta, voiko tällaista "örinää" soittaa lapsille? SIIS MISTÄ KOHTAA SKRILLEX ON ÖRINÄÄ?? Valaisisiko joku mulle, vai onko tosiaan niin, ettei tämä täti

ollut tietoinen muusta, kuin esittäjän ulkonäöstä? 

"Scary monsters and nice Sprites"-kappaleen oli poika soittanut eli sen oman lempparinsa. Kun mieheni oli hakenut pojan iltapäivällä kotiin, niin oli tätien käsitys tästä örinästä hiukan muuttunut.. :D Meillä on kyllä lastenlevyjäkin, Tohtori Orffia ja Hevisaurusta, mutta useammin poika on isänsä levyhyllyllä silti... Millaista musiikkia teidän lapset kuuntelee?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaatisin päiväkodin henkilökunnalle toivotusta tähän päivään. :D

Youtubetin biisin ja basarit huutaa korvissa parhaillaan! örinää, not! 

OMG, että tajuunpa taas muksuja tämän ansioista aavistuksen verran enemmän. Aivan mahtavaa..

Vierailija
42/47 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän 11-v tyttö,on ihan kauhea dubstep fani ja joka päivä kuuluu skrillexin biisejä.Ja mikäs muka Scary monsters and nice sprites biisissä on? Siinähän huudetaan:"YES OH MY GOSH!" Mutta skrillexiltä löytyy vähän rajumpi joka on Kill EVERYBODY samalta levyltä.Ja kun siinä joku laulaa että "I want to kill everybody in  the world" jne.No mutta scary monsters and nice sprites sopii mielestäni kaikille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias vei päikyn diskoon Sannin Että Mitähän Vittua biisin. Hoitaja tuli iltapäivällä kertomaan että lapset olivat halunneet kuunnella biisiä monta kertaa putkeen ja se oli ollut oikea tanssihitti :]

Vierailija
44/47 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en antais lasteni kuunnella Jukka-Poikaa... 

Arvennette syyn... Olen ehkä hiukan ahdasmielinen...

Minäkin youtubetin tuon skrillexin, ei tuo ole viisivuotiaan musiikkia ollenkaan.

Mä en antaisi lapseni kuunnella Cheekiä :D

Vierailija
45/47 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin soi kerran Skrillex päiväkodissa, tosin minun tuomanani. Lapset tykkäsivät kovasti, vanhempi kollegani ei niinkään... Lapset toivoivat siis jotakin "robottityylistä musaa" ja minä toteutin toiveen :D

T: 5-6-vuotiaiden ryhmän ope (nyt kesälomalla)

Vierailija
46/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Vierailija
47/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin päiväkodissa harjoittelussa vuonna -90, siellä järjestettiin levyraati. Voittaja oli Lordin Hard Rock Hallelujah. Siinä sitä todellista "örinää" ja lapset tykkäs! Hyvänä kakkosena taisi tulla Sammy Babitzinin Daa da Daa da, jos oikein muistan. Aika harvalla oli muistaakseni varsinaisia lastenlauluja mukana - ja ne pitivät kyllä listan peräpäätä.

Voitti v. 2006. Päiväkotilaiset olivat aikaansa edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme