Mihin voi valittaa noista Other Danish-bokserimainoksista?
Ällöttää, kun niitä tulee jatkuvasti täällä av:lla silmieni eteen enkä halua nähdä mitään puolialastoman läskin miehen kuvaa ruudullani.
Tosissaan inhottaa joka kerta ja ruokahalu menee, kun tulee se mainos eteen.
Body positive on hyvä juttu, mutta ei nyt sentään mainoksiin tarvi niitä tunkea.
Antaa vain huonon kuvan itsestään kyseinen kalsarifirma.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adblocker auttaa. Ei mainoksia yhtään.
Eli miten se toimii, mitä pitää tehdä?
Minkä asteinen kehitysvamma sulla olikaan?
Ei minkäänlaista, ennätin jo googlata ja selvittää vastauksen.
Mitenkäs ruma nörtti sinä olet?
Ennen ei ole kyllä mikään mainos ärsyttänyt mutta nämä bokserimainokset v'tuttaa. En halua katsella puolialastomia ihmisiä oli millainen kroppa vaan, lävähtää isona näytölle tällä sivulla koko ajan.
Naapurille? Anopille? Työpaikan luottamusmiehelle?
"Body positive hyvä juttu mutta älkää sentään mainoksiin tulko".
Vähän niinkuin saa olla homo kunhan ei häiritse ketään kertomalla siitä eli "mainosta"?
Ai sulla on vammainen lapsi, ei haittaa mutta pysy sisällä sen kanssa?
Ainoa Other Danish mainos minkä olen nähnyt (televisiosta, kun tietokoneella AdBlocker toimii) sisälsi ihan normaalipainoisen jätkän, joka käsillään peitteli genitaalejaan (ennen kuin sai ne bokserit jalkaan). Nauratti vaan, ei kammottanut tai ällöttänyt.
Mun hakuhistoria tällä koneella (on pitänyt kirjoitusprojekteja varten googletella kaikkea tosi ihmeellistä) on kyllä sellainen etten osaa arvata yhtään mitä Google heittäisi silmille, jos AdBlockeria ei olisi - ne ainoat sivut jotka olen whitelistannut, seuloo sivuillaan näkyvät mainokset tosi tarkasti itse - mutta alusvaatemainoksia tuskin näkyisi...
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei vissiin ole ihan normaalin kokoinen ihminen?
No ei todellakaan ole.
Läskipallo, ja mammoilla menee tunteisiin kun niillä on kotona samanlainen...
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tavallisia normimiesten kehoja, mistä kiikastaa? Minusta ne on hyväntuulenmainoksia.
Sinusta lihavuus on ”hyvän tuulen juttu”?
Kertoo paljon elinpiiristäsi, jos nuo on tavallisia kehoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sitä bodypositiivisuutta tuotaisiin esiin, jos ei mediassa?
Minusta ne ovat sympaattisia mainoksia.
Voisi pitää vaatteet päällä?
Minusta ne on vain ällöttäviä mainoksia, juurikin niiden läskimahojen takia.Miksei voi vain pitää jatkossakin timmit ja hyvännäköiset mainostamassa, niin niihin ei edes kiinnitä huomiota sillä tavalla?
Eli pitäisi tehdän kalsarimainoksia, joissa kalsarimalli on täysissä pukeissa? Olen ymmärtänyt että tuo tavallisten miesten esittely on juuri se juttu, jolla kyseinen merkki erottuu muista alusvaatemerkeistä. He eivät tee kalsareita timmeille tyypeille, vaan kaikenmallisille miehille. En itsekään ole innoissani siitä, että kalsarikalle hyppää silmille palstaillessa mutta muuten tykkään merkin omaperäisestä tyylistä.
Siitä mainostenestoohjelmaa kaikille yleisimmille selaimille, lähtee youtubevideoistakin mainokset sen siliän tien!
Pistää vaan sivustokohtaisesti pois päältä, mikäli haluaa mainokset näkyviin jossain päin internettiä.
Tulee seksuaalisesti hyväksikäytetty olo noista kuvista. Ihan järkyttäviä :x
Kannattaisikohan ottaa pieni aikalisä ja kysyä itseltään että mikä niissä mainoksissa niin tökkii? Pelkäätkö kenties miehiä? Onko sinulla itselläsi jotenkin vääristynyt kehonkuva? Ihan normaaleja ihmisiä ja koska kalsarimainos niin vaatteita on vähemmän.
Ihmettelen, miten voi ihmiskeho "ällöttää" niin paljon. Mikä on saanut sinut niin etäälle todellisuudesta että inhoat tavallista ihmiskehoa?
Jotenkin todella irstaita ja irvokkaita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mihins se kehopositiivisuus hävisi?
Niinpä. Tässäkin on feministien kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni naisilla on joku voidemainos yhtä kauhea .
Juu. Lihavia naisia ja roikkuvaa ihoa. Ihan puistattaa aina kun se tulee tv:stä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sitä bodypositiivisuutta tuotaisiin esiin, jos ei mediassa?
Minusta ne ovat sympaattisia mainoksia.
Voisi pitää vaatteet päällä?
Minusta ne on vain ällöttäviä mainoksia, juurikin niiden läskimahojen takia.Miksei voi vain pitää jatkossakin timmit ja hyvännäköiset mainostamassa, niin niihin ei edes kiinnitä huomiota sillä tavalla?
Eli pitäisi tehdän kalsarimainoksia, joissa kalsarimalli on täysissä pukeissa? Olen ymmärtänyt että tuo tavallisten miesten esittely on juuri se juttu, jolla kyseinen merkki erottuu muista alusvaatemerkeistä. He eivät tee kalsareita timmeille tyypeille, vaan kaikenmallisille miehille. En itsekään ole innoissani siitä, että kalsarikalle hyppää silmille palstaillessa mutta muuten tykkään merkin omaperäisestä tyylistä.
Mä tykkään kans, on virkistävää nähdä erilaisia vartaloita vaikka mieluiten katselen Ronaldoa kalsareissa. Repesin kun löysin mallin ”kommando”, ostan pukinkonttiin nuo yhdelle nudistikaverille. Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti, elämä on helpompaa kun valittamisen sijaan vaikka selaa vaan mainokset ohi.
Minkä asteinen kehitysvamma sulla olikaan?