Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi valittaa noista Other Danish-bokserimainoksista?

Vierailija
23.10.2020 |

Ällöttää, kun niitä tulee jatkuvasti täällä av:lla silmieni eteen enkä halua nähdä mitään puolialastoman läskin miehen kuvaa ruudullani.
Tosissaan inhottaa joka kerta ja ruokahalu menee, kun tulee se mainos eteen.

Body positive on hyvä juttu, mutta ei nyt sentään mainoksiin tarvi niitä tunkea.
Antaa vain huonon kuvan itsestään kyseinen kalsarifirma.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan ihan hakuhistoriastasi, kohdennettua mainontaa. Eli ryhdypä tekemään sellaisista asioista Google-hakuja, joista haluat mainoksia katsella.

Ei kyllä liity hakuhistoriaan. Se mainos vaan pompsahtaa esiin esim Vauvalla ja Hesarissa.

Eli sanoman omistamissa medioissa.

Vierailija
42/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei vissiin ole ihan normaalin kokoinen ihminen?

205cm ja 175kg.

ja 11 cm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne Doven yms. mainokset, missä ne julmetun kokoiset naiset pöyrii alusvaatteissaan.

Joo. Pöyriminen on kamalaa. Lähes pöyristyttävää.

Vierailija
44/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttävät Dresmannnin sliipatut, omahyväisen- ja hintahtavanoloiset äijät ja tietysti myös DNA:n "hauskat" pinkkihirviöt.  Mikä siis kutakin...

Vierailija
45/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei vissiin ole ihan normaalin kokoinen ihminen?

205cm ja 175kg.

Meinasin sitä kääpiötä

Vierailija
46/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttävät Dresmannnin sliipatut, omahyväisen- ja hintahtavanoloiset äijät ja tietysti myös DNA:n "hauskat" pinkkihirviöt.  Mikä siis kutakin...

Oi, dressmann-miehet on just ihania 😍

Vierailija
47/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpuvatsathan ovat oikein suomalaista tyyliä ja muotijuttu.  Jopa jo  parikymmpisillä naisilla on oikein uhkeat rumpumaiset, isot ihratynnyrit edessään.  Ehei, ei raskaana, muuten vaan "kurvikkaita"...

Vierailija
48/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan ihan hakuhistoriastasi, kohdennettua mainontaa. Eli ryhdypä tekemään sellaisista asioista Google-hakuja, joista haluat mainoksia katsella.

Ei kyllä liity hakuhistoriaan. Se mainos vaan pompsahtaa esiin esim Vauvalla ja Hesarissa.

Kyllä ne siihen liittyy. Ja näkyy noilla mainitsemillasi sivuilla, koska ovat maksaneet näille saiteille siitä, että mainoksensa näille sivuille saavat. Miksi, no monet naiset kai huolehtii myös miehensä vaatteiden, varsinkin alusvaatteiden, hankinnasta.

Mitä mainoksia muille mahtuu ilmestyä? Mulla tuossa pyörii pääasiassa joku Juhan auton mainos (oon pyörinyt Nettiautossa kun ostin tässä auton).

Vierailija
49/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tavallisia normimiesten kehoja, mistä kiikastaa? Minusta ne on hyväntuulenmainoksia.

Lihavien miesten kehoja. Sairasta, jos se on sinun mielestäsi tavallista.

Toisaalta tilastollisestihan lihavuus nykyään on.

Vierailija
50/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutmutmut se kehopositiivisuus?

Vierailija
51/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitää välittää jostain? Eikö voisi hyväksyä että maailmassa on vaikka mitä. Onko hyvä olla tiukkapipoinen? Minua ainakin kiristäisi ja ahdistaisi jos olisin ikuinen valittaja ja bestwisser.

Vierailija
52/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dressmanin ukot mainostaa vaatteita eli ovat vaatteet päällä, ei voi verrata.

Muutenkin ovat terveen ja hyvän näköisiä.

Vierailija
53/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALITTAA, ei välittää.

-edellinen

Vierailija
54/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää välittää jostain? Eikö voisi hyväksyä että maailmassa on vaikka mitä. Onko hyvä olla tiukkapipoinen? Minua ainakin kiristäisi ja ahdistaisi jos olisin ikuinen valittaja ja bestwisser.

Kaikki eivät halua nähdä liki alastomien miesten kuvia kun selaavat keskustelupalstaa.

Etenkin, kun ne miesten kuvat on etovia.

Vierailija
55/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin ihan samaa. Lävähtääkö teidän muiden silmille pinkit bokserit? 🤢

Enemmän lävähtää pesuaine, joka puhdistaa tahrat pienen leipurin.

Kaukosäädin kiusaa ja kätkeytyy joka kerta, kun inhotus ilmestyy ruudulle, eli suunnilleen joka kanavalla jokaisella mainostauolla.

Vierailija
56/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja raskaana ja viimeiaikaiset googlaukseni on liittyneet raskauteen, synnytykseen, lapsen tarvikkeisiin ja lapsiaiheisiin blogeihin. Silti mies pinkeissä kalsareissa lävähtää ruudulle useamman kerran päivässä. Onkohan sen mainoksen tarkoitus toimia raskauden jälkeisenä ehkäisynä kenties?

Se on urheilija, Suomen vahvin mies. Voitti just kisat. Ihan symppis ihminen ja siksi tuntuu ikävältä, jos häntä haukutaan. On kuitenkin ihan oikea ihminen.

Ei yllätä, ne vahvimmat miehet on just niitä rumiluksia joilla verisuonet paukkuu ja massaa on ihan liikaa.

Kaikki mainoksissa ja julkisuudessa näkyvät ihmiset on ihmisiä, mutta keskustelupalstalla ei tarvisi moisia kuvia nähdä.

Vierailija
57/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella ole googletellut mitään miehiin liittyvää. Vielä vähemmän miesten alkkareihin liittyvää. Olen sinkku ja elän kuin nunna. Kyllä menee mainostajan rahat harakoille.

Vierailija
58/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni naisilla on joku voidemainos yhtä kauhea .

"Koska sitä kutittaa."

"Sitä"?

Vierailija
59/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua nähdä liki alastomien miesten kuvia kun selaavat keskustelupalstaa.

Etenkin, kun ne miesten kuvat on etovia.

Etkö todellakaan osaa käyttää Adblockeria?

Minulle ei näy mikään mainos missään kun sitä käytän.

Vierailija
60/77 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muitakin kuin se lyhytkasvuinen pullistelija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan