Seurustelen miehen kanssa joka ei ole hyvännäköinen
Luonteeltaan todella ihana ja on muutenkin älykäs, mutta ulkonäöllisesti ei mistään komeimmasta päästä. Olenko epäreilu jos jätän pelkän ulkonäön takia, vaikka muuten on täydellinen?
Kommentit (58)
Kyllä kumppanin täytyy miellyttää ulkonäöltään. Miten joku voi seurustella jonkun kanssa, jonka mieltää rumaksi? Eihän se ole oikein kumppania kohtaan. Ei kumppania voi edes haluta koskea, jos kokee hänet rumaksi? En ymmärrä. Vai onko kyseessä pelkästään rahaan perustuva hyötymissuhde?
Älä tyydy! Mieskään ei halua naista, joka tyytyy. Sinä ansaitset parempaa.
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä kaikki tämän miehen ulkonäössä on pielessä?
Onko mies mielestäsi ruma vai eikö hän vastaa "miesihannettasi"/miestyyppiä, joka vetää sinua puoleensa?
En ymmärrä, miten joku seurustelee itselleen ruman kanssa. Kyllä kumppanin ulkonäkö on oltava oman mielen mukainen. Toki nämä gold diggerit, voivat olla vaikka gorillan kanssa, rahan vuoksi. Mutta normaali ihminen valitsee kumppanin omien mieltymyksiensä vuoksi. En ymmärrä, että miten joku voi olla läheisessä kanssakäymisessä, itselleen ruman ihmisen kanssa. Oksettavaa ajatellakin, olla vastenmielisen ihmisen kanssa, rahan vuoksi.
Voit erota. Mies löytää sitten naisen joka ihailee häntä ja hänen ulkonäköään, koska makuja on monia. Olisi kauheaa jos olet väkisin suhteessa ja mies ei saa tarvitsemaansa ihailua /huomiota. Hän ehtii löytämään uuden kumppanin tai hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyllä tosi lapsellista, jos ei voi seurustella ei-niin-hyvännäköisen kanssa. Ymmärrän sen, jos kyse on teini-ikäisistä.
Ymmärrätkö että ulkonäkö voi vaikuttaa aika keskeisesti siihen, kokeeko kumppanin seksuaalisesti haluttavana? Tietysti jos hakee seksitöntä suhdetta, ei asialla liene niin merkitystä. Ulkonäön merkitys vaihtelee ihmiskohtaisesti mutta joillekin se on ratkaisevan tärkeä seikka - ja kyllä, nyt puhutaan ihan aikuisista ihmisistä.
H A L O O ! Jos joku etsii puolisoa, kannattaa olla eri kriteerit kuin jos etsii petikaveria. Kannattaa etsiä fiksu, kunnollinen, hyväkäytöksinen, koulutettu, hyvästä perheestä oleva.
Ei tartte sit ihmetellä kun huomaa olevansa yksinhuoltaja ja persaukinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia häiritsee sinua niin lopeta suhde. Jos ei, niin mikäs siinä ollessa.
Ulkonäkö on oikeasti valtavan tärkeä asia parinmuodostuksessa. Joka muuta mussuttaa, valehtelee.
Onhan se, mutta tärkeintä on että ITSEÄ miellyttää. On mullekin moni sanonut, että miksi oot tuon näköisen miehen kanssa, saisit niin paljon parempaakin. Paskat minä muiden mielipiteistä piittaan. Mies on mun silmissä omalla karulla tavallaan kaunis. Ja se riittää. Ei hänen muiden silmiä tarvitsekaan miellyttää kuin minun. En ymmärrä miksi se asia edes kiinnostaa muita niin paljon, että miltä mun ukko näyttää? En minäkään heidän miehiään arvostele ääneen vaikka monet on mun silmissä luotaantyöntäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyllä tosi lapsellista, jos ei voi seurustella ei-niin-hyvännäköisen kanssa. Ymmärrän sen, jos kyse on teini-ikäisistä.
Ymmärrätkö että ulkonäkö voi vaikuttaa aika keskeisesti siihen, kokeeko kumppanin seksuaalisesti haluttavana? Tietysti jos hakee seksitöntä suhdetta, ei asialla liene niin merkitystä. Ulkonäön merkitys vaihtelee ihmiskohtaisesti mutta joillekin se on ratkaisevan tärkeä seikka - ja kyllä, nyt puhutaan ihan aikuisista ihmisistä.
H A L O O ! Jos joku etsii puolisoa, kannattaa olla eri kriteerit kuin jos etsii petikaveria. Kannattaa etsiä fiksu, kunnollinen, hyväkäytöksinen, koulutettu, hyvästä perheestä oleva.
Ei tartte sit ihmetellä kun huomaa olevansa yksinhuoltaja ja persaukinen.
Ehkä sun mielestä näin ja se on täysin ok. Mutta ehkä tiedät että kaikki eivät hae suhteelta samoja asioita kuin sinä ja joku saattaa pitää arvossa muita asioita. Hänellä on kaikki oikeus myöa etsiä kumppania niiden pohjalta.
Esimerkiksi mulle tunteet toista ihmistä kohtaan ovat kriteeri numero yksi ja siitä en ikipäivänä olisi valmis joustamaan. Sitä tuossa sun listalla ei näyttänyt olevan. Turha maalailla mitään piruja seinille yksinhuoltajuudesta ja persaukisuudesta, kaikki tietävät muutenkin että elämässä voi tapahtua mitä tahansa.
Jos edes mietit kyseisen asian takia eroamista - tee se. Itse olin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka ei sytyttänyt ulkoisesti yhtään. Jossain vaiheessa alkoi jopa yököttämään. Kyllä toista pitää haluta. Se toinen osapuoli ansaitsee olla haluttu.
Jos mies on kiinnostava ja makkarihommat toimii anna ihmeessä mahdollisuus. Mutta jos et halua koskea häneen, suudella tai edetä sänkyyn kannattaa lopettaa suhde alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan päätyisi edes sänkyyn sellaisen naisen kanssa, joka ei ole mielestäni todellinen hottis.
En voi ymmärtää ihmisiä, jotka aliarvioivat fyysisen vetovoiman merkityksen. Sen pitäisi olla ensimmäinen asia, joka natsaa. Sen jälkeen katsotaan, onko aineksia seurusteluun.
Ihmiset on tässä asiassa tosi erilaisia. Itse olen sapioseksuaali, eli tunnen seksuaalista vetoa älykkääseen ihmiseen. Ulkonäkö ei mulle merkitse tuon taivaallista. Mieheni on samanlainen. Ihastuimme toisiimme syvällisten, älyllisesti stimuloivien keskustelujen kautta. Saan siitä samanlaisia kiksejä kuin jotkut ilmeisesti saa hyvästä ulkonäöstä.
Yllättävän monet naiset kuitenkin pystyvät sivuuttamaan toisen ulkonäön tai/ja iän, kun miehestä voi jotenkin hyötyä. Saa rahaa, elätystä, näkyvyyttä ym. Että ei se nyt niin vaikeaa ole. Itse olen epämiellyttävän näköinen, en lihava. Esimerkkinä voin kertoa treffit. Nainen oli treffeillä lähes mykkä, todella tyly ja poistuikin paikalta hyvin pian. Mutta meillä on yhteinen tuttu, joka treffien jälkeen kertoi tälle naiselle totuuden taloudellisesta tilanteestani, siis kertoi sen, että olen merkittävän varakas. Ja kas kummaa, tämä aikaisemmin niin töykeä nainen otti minuun yhteyttä ja oli tosi mukava. Jopa juttunikin olivat muuttuneet hauskoiksi. Sovimme tapaamisen uudelleen. Yllätyksekseni tämä nainen oli tällä kertaa todella kiinnostunut jutuistani ja nauroi vitseilleni. Juttelimme kahvilassa noin tunnin, jonka jälkeen minun piti mennä työhöni liittyvään tapaamiseen. Nainen ehdotti, että tapaisimme uudestaan. Sanoin hänelle vain, että ollaanpa yhteydessä. En tietenkään aio ottaa enää yhteyttä tähän naiseen. Ehkä olisi pitänyt olla reilu ja sanoa, että en ole hänestä kiinnostunut.
Minä seurustelen mieheni kanssa pelkästään luonteen takia. Mieheni ei ole se komein mies, mahaa on ja on lyhyt myös.
Luonne menee kaiken edelle. Pitää tulla toimeen miehen kanssa koska en jaksa mitään riitoja elämässä eikä ole aikaa riidellä. Mieheni on hiljainen hissukka ja rauhallinen luonne. Puhua voi mistä vaan eikä se suutu tai ala väittelee että on oikeassa vaan ymmärtää minua ja mielipidettäni että olen sitä ja tota mieltä ja hyväksyy sen. Mieheni on ollut paljon lihavampi kuin nyt on. Painoi 114 kg mutta laihdutti 30 kg.
Ei säälistä seurustella, eikä naimisiinkaan.
Vetovoimaa, kunnioitusta ja ystävyyttä suhteessa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei säälistä seurustella, eikä naimisiinkaan.
Vetovoimaa, kunnioitusta ja ystävyyttä suhteessa pitää olla.
Tämä !