Siis käykö täällä enää muita kuin häiriintyneitä ihmisiä??
Kun näitä kirjoituksia lukee, niin ei kyllä muuta voi ajatella. Ehkä 10% teksteistä on positiivissävyisiä, muut ihan kauheita!
Kommentit (17)
Mä alan vähitellen tuntea oloni häriiintyneeksi, sillä tunnen täysin typerää "vastuuta" tämän palstan vastausten tasosta ja koen tarpeelliseksi mennä joukkoon vastailemaan omia tylsiä, ketään kiinnostamattomia asiallisia vastauksiani ihan vain tasapainoksi sille yleiselle sekoilulle ja v****ilulle.
Tämä ei ole tervettä, pitäisi olla vain välittämättä.
Mä en ole häiriintynyt, mutta kirjoitan tänne tosi harvoin :-)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:36"]
[/quote]
ET selkeesti :D
Surkeita ihmisiä tosiaan vastauksineen, läski läski läski, kuin papukaija puun oksalla. Katsovat varmaan neuroottisina itseään peilistä minuutin välein ja jankuttavat läski läski, läski, päivästä toiseen. Pamahdusta odotellessa...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:33"]
Kun näitä kirjoituksia lukee, niin ei kyllä muuta voi ajatella. Ehkä 10% teksteistä on positiivissävyisiä, muut ihan kauheita!
[/quote]
Onhan täällä paljon todella kummallisia aloituksia jos mistä aiheesta. Paljon liikkeellä "palstahäiriköitä " samankaltaisia, jotka töhrivät muuallakin paikkoja. Reppanoita.
Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen, mutta kun tätä palstaa lukee niin en ainakaan tunne olevani "häiriintynyt". Joten jos sitä käytetään synonyyminä mt-ongelmaiselle niin tuntuu aika ikävältä. Suurin osa näistä ihme hillujista kuitenkin terveen papereilla mellastaa.
[/quote]
Itselläni on palstasta käsitys,että porukka ei ole niinkään häiriintynyttä sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihmsillä vain tuntuu olevan tylsää/ei ole sisältöä elämässä,joten täytyy tehtailla toinen toistaan paskempia provoja,ja huudella asiattomuuksia asiallisiinkin avauksiin.
Eihän tätä pidä ottaa edes vakavasti. Kummasti oma olo kohenee, kun pistää vitutuksen kiertämään. Joka muuta väittää valehtelee.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Itselläni on palstasta käsitys,että porukka ei ole niinkään häiriintynyttä sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihmsillä vain tuntuu olevan tylsää/ei ole sisältöä elämässä,joten täytyy tehtailla toinen toistaan paskempia provoja,ja huudella asiattomuuksia asiallisiinkin avauksiin.
[/quote]
Sama käsitys itsellänikin. Minäkin olen usein akateeminen nainen, toisinaan lassukka, joskus fitness-mimmi ja tietysti muitakin rooleja on. Harrastan kyllä myös asiapitoista nettikeskustelua, mutta tällä foorumilla ei sellaisesta tule mitään, ainakaan niin kauan kun rekisteröitymistä ei vaadita.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:17"]
Eihän tätä pidä ottaa edes vakavasti. Kummasti oma olo kohenee, kun pistää vitutuksen kiertämään. Joka muuta väittää valehtelee.
[/quote]
Niin, toisin sanoen vittuilu ja muiden vähättely johtuvat kirjoittajan omasta pahoinvoinnista, jonka hän yrittää panna kiertämään saadakseen edes hetkeksi omaa oloaan paremmaksi (jos et ole huomannut, niin hetkeä pidemmäksi ajaksi se olo ei tällä tavalla kohene - muutenhan sinun ei tarvitsisi vaeltaa vittuilemassa ketjusta toiseen, päivästä toiseen).
Se, jonka elämässä tuo on oikeasti olennainen keino oman mielialan kohentamiseen, saa ainakin minulta osakseen kovasti sääliä ja herättää auttamishaluni. Itselläni on monia niin paljon tehokkaampia tapoja käytettävissä, että en viitsi vaivautua anonyymivittuiluun. Siispä päättelen, että ne jotka siihen vaivautuvat, eivät vain tiedä paremmasta. Huonosti näyttää menevän hirveän monilla, ikävä kyllä. Pahinta on, että kun niin moni voi huonosti, se alkaa vaikuttaa normaalilta elämältä ja ilmeisesti ihmiset kuvittelevat että niin kuuluukin olla.
Jokaisen elämässä on vain yksi ihminen, jonka juttuja on kerta kaikkiaan pakko sietää ihan joka hetki: hän itse. Onnekseni minä en ole kukaan teistä vittuilijoista vaan voin jättää tuon sontanne lukematta ja keskustella itse ystävälliseen sävyyn. ;)
Mä oon ainakin melko häiriintynyt, mutta enimmäkseen kai ihan positiivinen.