Mitä lemmikkejä sinulla on?
Meillä on koira ja gerbiilejä. Jos olisin vapaaherratar, jolla ei olisi rahasta pulaa, mulla olisi myös hevosia, lampaita ja kanoja. No, kanoja saattaa olla jossain vaiheessa ilman lottovoittoakin.
Kommentit (11)
Minulla on kaksi hamsteria - eri asumuksissa sillä hamsterit ovat aina erakkoja! Tietyt kääpiöhamsterilajit tulevat vähän paremmin toimeen keskenään, mutta nekin alkavat lähes aina tapella vanhempina.
Hamsterit ovat hyvin väärinymmärrettyjä ja kaltoinkohdeltuja lemmikkejä. Koska ne ovat pieniä, oletetaan etteivät ne tarvitse paljoakaan ja niitä ostetaan etenkin lapsille, vaikka ne eivät oikeastaan sovi lapsille lainkaan. Yöeläimiä, eivätkä pidä leikkimisestä eivätkä kestä ronskia käsittelyä. Kuinka moni hamsteri onkaan kokenut julman lopun tietämättömän lapsen käsissä...
Leppäkerttu, ollut pari viikkoa. Mistä lienee herännyt
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi hamsteria - eri asumuksissa sillä hamsterit ovat aina erakkoja! Tietyt kääpiöhamsterilajit tulevat vähän paremmin toimeen keskenään, mutta nekin alkavat lähes aina tapella vanhempina.
Hamsterit ovat hyvin väärinymmärrettyjä ja kaltoinkohdeltuja lemmikkejä. Koska ne ovat pieniä, oletetaan etteivät ne tarvitse paljoakaan ja niitä ostetaan etenkin lapsille, vaikka ne eivät oikeastaan sovi lapsille lainkaan. Yöeläimiä, eivätkä pidä leikkimisestä eivätkä kestä ronskia käsittelyä. Kuinka moni hamsteri onkaan kokenut julman lopun tietämättömän lapsen käsissä...
Meillä nuo gerbiilit ovat tavallaan lasten lemmikkejä (eli lapset siivoavat niiden terraarion), mutta kyllä aikuisten vastuulla. Otettiin ne vasta, kun lapset olivat mielestämme tarpeeksi isoja käsittelemään gerbiileitä. Aluksi lapset käsittelivät niitä vain aikuisten valvonnassa ja me aikuiset varmistamme myös, että gerbuilla on ruokaa, juomaa ja nakerrettavaa.
Ap
Sängyn alla villakoirakennel ja pannuhuoneessa asuu päästäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuo gerbiilit ovat tavallaan lasten lemmikkejä (eli lapset siivoavat niiden terraarion), mutta kyllä aikuisten vastuulla. Otettiin ne vasta, kun lapset olivat mielestämme tarpeeksi isoja käsittelemään gerbiileitä. Aluksi lapset käsittelivät niitä vain aikuisten valv
Hyvä juttu, varmasti teillä voivat hyvin :). Surettaa vaan niiden pikkulemmikkien puolesta jotka annetaan pikkulapsille leikkikaluiksi :/.
Maatiaiskissa ja Chihuahua. Aina ollut eläimiä. Rottia, lintuja, marsuja, kaneja, hamstereita. En osaisi olla ilman
Koira. Riittää oikein hyvin, en ole kovin hoivaava ihminen.