Apua kaipailisin :)
Viikonloppuna on ystäväni synttärit, joita olemme menossa juhlistamaan erääseen yökerhoon. Minä en kuitenkaan ole hetkeen ollut yökerhoissa, sillä synnytyksestä on vain muutama kuukausi ja raskausaikana en yökerhoissa käynyt :D. Tästä syystä vaatevarasto ei ole ihan parhaimmillaan tätä tilaisuutta varten, mutta en kuitenkaan viitsisi ostaa mitään uuttakaan. Kaivoin kaapista muutaman vanhan mekon joista pidän, en kuitenkaan osaa valita mikä näistä olisi paras :). Kokosin kuvan vanhoista kuvista joissa minulla on ko. mekot päällä, joten katsokaapa se ja kertokaa mikä teidän mielestä on paras? Vai onko mikään :D...
Kuvaan pääsette tästä linkistä: http://aijaa.com/img/b/00181/13011269.jpg
Kommentit (30)
Laita keskimmäinen ja ota vauva mukaan. Mekossahan on keskellä reikä, josta on helppo imettää.
2 sopii parhaiten, talvi keleille. Pidä hauskaa ja nauti illasta!
Mekot eivät ole tykkyjä, vaan tuo perä pitkällä oleva poseeraus, joka on valkoisessa selkein.
Valitettavasti noi kaikki antaa mun silmissä halvan ja epätoivosen kuvan. :( Ei noita oikein laatupaikoissa näe. En tarkoita olla ilkeä, mutta rehellistä vastausta tulit täältä varmaan hakemaan. Kiiltäviä sukkahousuja en suosittelisi myöskään kenellekään. Kannattaa myös pitää huolta, että asu sopii vuodenaikaan.
Oletko lähdössä etsimään uutta iskää lapselle?
Varmaan 2 paras, jos maha on isompi. Mutta kaikki näyttivät kivoilta :-)
Keskimmäinen olisi mun suosikkini
Keskimmäinen, vaalea sopii enemmän kesään :) Ja mitä ihmettä, ihan hyviä mekkoja yökerhoihin! Saa siellä pukeutua tiukkaan ja niukkaan, ei se tee kenestäkään vielä halpaa. Kaunis vartalo, muistuttaa omaani! ;) Pidä hauskaa! <3
Mitä hittoa te tääl kommentoitte, noi on life of siljan blogista napattuja kuvia.
Kuinka tyrkky haluat olla? Aika tyrkky selkeästi, kun noiden mekkojen välillä tehdään valinta, mutta tyrkyin on keskimmäinen ja vähiten tyrkky on eka. Ja noi hiukset on hirveät! Toivottavasti sinulla ei enää ole tuollaisia.