Apua kaipailisin :)
Viikonloppuna on ystäväni synttärit, joita olemme menossa juhlistamaan erääseen yökerhoon. Minä en kuitenkaan ole hetkeen ollut yökerhoissa, sillä synnytyksestä on vain muutama kuukausi ja raskausaikana en yökerhoissa käynyt :D. Tästä syystä vaatevarasto ei ole ihan parhaimmillaan tätä tilaisuutta varten, mutta en kuitenkaan viitsisi ostaa mitään uuttakaan. Kaivoin kaapista muutaman vanhan mekon joista pidän, en kuitenkaan osaa valita mikä näistä olisi paras :). Kokosin kuvan vanhoista kuvista joissa minulla on ko. mekot päällä, joten katsokaapa se ja kertokaa mikä teidän mielestä on paras? Vai onko mikään :D...
Kuvaan pääsette tästä linkistä: http://aijaa.com/img/b/00181/13011269.jpg
Kommentit (30)
2. On paras mun mielestä. Kohta tulee vihaista kommenttia kun noin pian vauvan synnyttyä menet viihteelle! :D
Teit tän vaan siksi että pääset leuhottaan missä kunnossa kroppa on muutama kuukausi synnytyksestä.
Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ
ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ
Oho, jollain on oikeassa elämässäkin tuollainen "ammattilais-tukka"?
No, 1. vaihtoehto paras.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:17"]
2. On paras mun mielestä. Kohta tulee vihaista kommenttia kun noin pian vauvan synnyttyä menet viihteelle! :D
[/quote]
Vauvan syntymästä on miltei 3 kuukautta :). En ajatellut mitään kaatokännejä vetää tosiaan, ihan vaan hyvässä hengessä nauttia muutaman ystävän synttäreiden kunniaksi :D. T: Aloittaja :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:18"]
Teit tän vaan siksi että pääset leuhottaan missä kunnossa kroppa on muutama kuukausi synnytyksestä.
Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ
ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ
[/quote]
En tiedä luitko aloitusta miten tarkasti mutta mainitsin siinä kuvien olevan vanhoja :). T: Aloittaja :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:20"]
Oho, jollain on oikeassa elämässäkin tuollainen "ammattilais-tukka"?
No, 1. vaihtoehto paras.
[/quote]
Mikä on "ammattilais-tukka"..? :) T: Aloittaja :)
Kaikki ovat mauttomia. Valitse se, jossa on pisin helma.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:26"]
[/quote]
Minun mielestäni ovat melko perusmekkoja yökerhoa ajatellen, mutta jokaisella on tietysti mielipiteensä ja voi olla että olet hieman vanhempi kuin minä, jonka seurauksena makumme ovat vähän erilaisia kuten tyylimmekkin :). T: Aloittaja :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:26"]
[/quote]
Minun mielestäni ovat melko perusmekkoja yökerhoa ajatellen, mutta jokaisella on tietysti mielipiteensä ja voi olla että olet hieman vanhempi kuin minä, jonka seurauksena makumme ovat vähän erilaisia kuten tyylimmekkin :). T: Aloittaja :)
[/quote]Täällä onkin vaan vanhoja akkoja. Mee kaksplussalle kyselemään, siellä on sun ikäisiä ja tyylisiä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:24"]
Mikä on "ammattilais-tukka"..? :) T: Aloittaja :)
[/quote]
Viittasin seksiteollisuuden ammattilaisiin.
Mauttomia on, saat vielä pisutulehduksen noissa!
T. 24v eli varmaankin sinua hieman vanhempi.
Tuollaisesta tukasta ja mekoista tulee vain tietyt ammattilaiset mieleen...
Mä en pidä vasemmanpuoleisesta, mutta kaksi oikeanpuoleisia on hyviä. Paras keskimmäinen.
Naah, eiköhän nämä kuvat ole taas metsästetty jostain netin syövereistä.
Perustan epäilykseni todella siis tähän vahvaan pro-vaikutelmaan.
1.