Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö, mistä tietää, että miehellä on hyvä seks!elämä oman naisensa kanssa?

Vierailija
23.10.2020 |

Siitä, ettei mies flirttaile kassatytölle, vaikka tämä olisi kaunis kuin Miss Venezuela.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa on hyvää seksiä ja paljon. Silti mieheni flirttailee jatkuvasti muille naisille ja vilkuilee muiden naisten perään. Siskollani taas on mies joka ei koskaan ainakaan niin että huomaisi muiden perään katsele ja ei koskaan flirttaile muille naisille vaan keskittyy pitkälti vain siskooni. Seksiä heillä on kuulemma liian vähän tällä hetkellä kiireisen lapsiarjen takia. Eli ei se noin mene mitä ap sanoi. Se on ihmisen omasta luonteesta kiinni ja siitä kuinka tyytyväinen on omaan kumppaniinsa. Näin minä sen ajattelen.

Vierailija
42/45 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus flirttailen jonkun naisen kanssa, niin silloin myös haluan seksiä tämän naisen kanssa. Mitä te naiset luulette, jos joku flirttailee tai hymyilee teille? Ai että muuten vain hymyillään. Tottakai silloin teidän kanssa halutaan seksiä, tai vähintään, että tarjoatte suikkarin (mikä sekin on kyllä seksiä) tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huomaa, että naisella on hyvä seksielämä miehensä kanssa? Ehkä siitä, että on eläväinen, eikä vilkuile muita miehiä?

Mulla on huono seksielämä, en saa seksistä mitään, mitä toivoisin, mieheltäni. Olen siitä puhunut ja kertonut, mutta hän ei vaan kai välitä, mitä minä tarvitsen. Aluksi aloin ihastua muihin miehiin. Nykyään huomaan olevani aika surullinen ja masentunut, jotenkin elämäniloton ja kiuhtuva.

No mutta seksin takia eroaminenhan tuntuu olevan ainakin miesten mielestä hyväksyttävä syy? Jos teidän suhteessanne vain toinen on seksuaaliset tyydytetty ja toinen ei ja asia on johtanut masennuksen tunteisiin, niin jokainen mies lähtisi, varsinkin kun tilanteen korjaantuminen ei ole näköpiirissä. Miksi sinä et?

Eihän seksi ole elämän pääasia, onhan parisuhteessa muutakin, mikä pitää yhdessä. Eikä eroaminen ole helppo päätös. On kiva, kun on joku, jonka kanssa voi esimerkiksi jutella. On yhteisiä lapsia. On yhteinen lemmikkieläinkin.

Vierailija
44/45 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huomaa, että naisella on hyvä seksielämä miehensä kanssa? Ehkä siitä, että on eläväinen, eikä vilkuile muita miehiä?

Mulla on huono seksielämä, en saa seksistä mitään, mitä toivoisin, mieheltäni. Olen siitä puhunut ja kertonut, mutta hän ei vaan kai välitä, mitä minä tarvitsen. Aluksi aloin ihastua muihin miehiin. Nykyään huomaan olevani aika surullinen ja masentunut, jotenkin elämäniloton ja kiuhtuva.

No mutta seksin takia eroaminenhan tuntuu olevan ainakin miesten mielestä hyväksyttävä syy? Jos teidän suhteessanne vain toinen on seksuaaliset tyydytetty ja toinen ei ja asia on johtanut masennuksen tunteisiin, niin jokainen mies lähtisi, varsinkin kun tilanteen korjaantuminen ei ole näköpiirissä. Miksi sinä et?

Eihän seksi ole elämän pääasia, onhan parisuhteessa muutakin, mikä pitää yhdessä. Eikä eroaminen ole helppo päätös. On kiva, kun on joku, jonka kanssa voi esimerkiksi jutella. On yhteisiä lapsia. On yhteinen lemmikkieläinkin.

Avoin suhde? Se saattaisi pelastaa teidät ja jossain vaiheessa palaisitte suljettuun.

Vierailija
45/45 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksinkertainen tallukka voi kuvitella, että asia olisi noin. :D

Toiset on flirttejä luonteita, ei siihen mikään hyvä tai huono seksielämä liity.

Apua, olen nainen ja tykkään puhua kaikille. Sama onko kassalla mies tai nainen. Luokitellaanko tämäkin flirttailuksi?