Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin syksyllä 40v ja mulla oli maailman paskimmat synttärit.

Vierailija
29.01.2014 |

Ystäviä ei ole joten päätin sitten juhlia kaksin miehen kanssa. Kerroin anopille ja miehelle että haluaisin taulun lahjaksi ja mieheltä hotelliyön lahjaksi mutta sain anopilta halppislaukut n. 20€ plus kaulahuivin ja pipon ja mieheltä rahaa 50€ plus kukan. Anoppi harvinaista kyllä otti lapsen 2 yöksi yökylään yleensä ei ikinä ota niin ehdotin miehelle että lähdetään isompaan kaupnkiin jonne n 100km hotelliin yöksi ja kierrellään esim terasseja ja ravintoloita. Mies ei halunnut lähteä vaan kotona juoriin viiniä ja laulettiin karaokea. Tuntuu etten ole kenellekkään tärkeä kun eivät viitsi yhtään panostaa synttäreihin kuitenkin oli 40v synttärit. Mitä mieltä olette?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40v synttäreillä ole mitään väliä, ehkä viisikymppisiä on tapana juhlia jotenkin, mutta lapsellista aikuisen ihmisen juhlia jotain välietappeja 30 ja 40.

Vierailija
2/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse pitänyt 40v synttäreitä minään. Olin aamuvuorossa töissä ja illalla syötiin miehen ja lasten kans kakkua.

Ei kyllä edes tullut mieleen, että olis pitänyt odottaa kaikilta jotain välittämistä ja suuria juhlia.

Vasta 50v synttärit on se isompi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestitkö juhlat tai kahvitukset miehelle ja anopille? Minusta sen sijaan, että ilmoitat lahjatoiveesi, olisit voinut itse järkätä jotain - kutsua anopin illalliselle tai sopia läheisten kanssa, että mennään ravintolaan tms.

Vierailija
4/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo järjestin kahvituksen miehelle ja anopille ja appiukolle ja kyllä mä ajattelen että kun pyöreitä täyttää niin sitten niitä voi jotenkin isommin juhlia.

Vierailija
5/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen on vastuussa omista syntymäpäivistään. Tietenkin olisi hienoa, jos mies yllättäisi, toisi aamulla kakun sänkyyn, veisi konserttiin, syömään, toiseen kaupunkiin viettämään hotelliyötä ym ym. Toiset miehet valitettavasti ovat saamattomia, vaikka heille vihjaisi kuinka, puhumattakaan anopeista. Jos haluaa itsensä näköiset synttärit, on parasta itse hoitaa kaikki järjestelyt aina hotellihuoneen varauksesta eteenpäin. Eikös se kuitenkin ole kivaa, että muut muistivat sinua? Taulua on todella vaikea ostaa eli ymmärrän kyllä osittain anoppiasi, että laukku ja huivi ovat parempia lahjavaihtoehtoja, kuin arpapelillä ostettu taulu. Jos taulu olisi Ikeasta, olisitko ollut tyytyväinen vai olisiko taulu pitänyt olla jostain huutokaupasta ostettu? Kyllä karaoke ja viinin juonti oman miehen kanssa kuulostaa ihan kivalta. Jos hotelliyö olisi ollut sinulle tärkeä, mies varmasti olisi lähtenyt, kun olisit kovatempoisesti painottanut, että haluat lähteä piste.

Vierailija
6/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ikävää... Mä olen oppinut näissä tilanteissa sen, että monesti on parempi järjestää itse. Sun tilanteessa homma olisi mennyt näin:

Vihjailen lahjatoiveista, mutta vastakaikua ei tule. Otan asian puheeksi toisen kerran ja jos sillonkaan ei tapahdu mitään, niin lähden varaamaan hotellia itse. Jos sitten siippa olisikin järjestänyt yllätyksen, niin asia tulisi tässä vaiheessa esiin. Jos ei, niin sitten minä olisin varannut sen hotellin. Olisiko sinun mies jättänyt lähtemättä jos olisit varannut hotellin? Meillä ei uskaltaisi :)

Vierailija
7/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:10"]

Ah ikävää... Mä olen oppinut näissä tilanteissa sen, että monesti on parempi järjestää itse. Sun tilanteessa homma olisi mennyt näin:

Vihjailen lahjatoiveista, mutta vastakaikua ei tule. Otan asian puheeksi toisen kerran ja jos sillonkaan ei tapahdu mitään, niin lähden varaamaan hotellia itse. Jos sitten siippa olisikin järjestänyt yllätyksen, niin asia tulisi tässä vaiheessa esiin. Jos ei, niin sitten minä olisin varannut sen hotellin. Olisiko sinun mies jättänyt lähtemättä jos olisit varannut hotellin? Meillä ei uskaltaisi :)

[/quote]

Olisi jättänyt lähtemättä sillä sanoin siitä asiasta useasti ja suoraan ja jopa vielä synttäripäivänä ehdotin että lähdettäisiin hotelliin olisin jopa sen itse maksanut ehdotin sitäkin koska halusin mennä kiertelemään baareja ja terasseja ja näkemään ihmisiä ja kerroin syynkin miksi olisin halunnut lähteä niin eipä mies vaan lähtenyt. Ilmeisesti en merkitse sille mitään.

Vierailija
8/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin varaan ei kannata synttäreitä laskea, miehen olet itse valinnut ja varmasti hänet jo tunnetkin? Ja miksi sinulla ei ole kavereita? siihen vaikutat ihan itse! Luulen, että ne itse synttärit ei ole tässä se ongelma, vaan tyytymättömyys parisuhteessa ja sosiaalisen elämän puute... Tee näille asioille jotain nyt, älä odota seuraavia synttäreitä!

Vierailija
9/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun ollu maailman paskimmat kuitenkaan, mulla ne on. 

Enkä saa mitään lahjoja.

Se on tietty noloa että tulen ne viiskymppisetkin viettämään yksin ryypäten kotona.

Vierailija
10/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:17"]

Anopin varaan ei kannata synttäreitä laskea, miehen olet itse valinnut ja varmasti hänet jo tunnetkin? Ja miksi sinulla ei ole kavereita? siihen vaikutat ihan itse! Luulen, että ne itse synttärit ei ole tässä se ongelma, vaan tyytymättömyys parisuhteessa ja sosiaalisen elämän puute... Tee näille asioille jotain nyt, älä odota seuraavia synttäreitä!

[/quote]

Yleensä mies on osannut hoitaa tuollaiset synttärit erilailla tuntuu vaan niinkuin kaikki tunteet olisivat kuolleet. Ystäviä ei ole en tiedä miksi olen sosiaalinen ihminen ja niitä koko elämäni yrittänyt löytää mutta enpä ole siinä onnistunut.

Vierailija
11/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli vielä paskemmat. Minulla ei ole miestä eikä yhtään ystävää ja sukukin kaukana ja etäistä, joten juhlistin nelikymppisiäni istumalla yksin kotona ja juomalla suruun pullon viiniä.

Vierailija
12/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua?

Sä täytät 40 (!) ja esität jotain lahjatoiveita kuin pikkulapsi? Ziisus, anna mun kaikki kestää. Normaali aikuinen hädin tuskin noteeraa täyttävänsä 40 ja nekin, jotka huomaavat, mieluummin unohtaisivat. 

Vierailija
13/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:21"]

Siis mitä vittua?

Sä täytät 40 (!) ja esität jotain lahjatoiveita kuin pikkulapsi? Ziisus, anna mun kaikki kestää. Normaali aikuinen hädin tuskin noteeraa täyttävänsä 40 ja nekin, jotka huomaavat, mieluummin unohtaisivat. 

[/quote]

Miksi se pitää unohtaa että täyttää 40v? ei mua se haittaa että ikää tulee lisää ja vanhenee kaikkihan kuitenkin vanhenee.

Vierailija
14/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisessa parisuhteessa puoliso antaa syntymäpäivälahjaksi rahaa? Ja vieläpä 50€?

Vierailija
15/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terasseja kiertämään, tammikuussa??

Vierailija
16/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäit odottamaan että muut järjestää, olisit tarttunut tuumasta toimeen ja järjestänyt itsellesi mieleiset kemut

Vierailija
17/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:24"]

Siis millaisessa parisuhteessa puoliso antaa syntymäpäivälahjaksi rahaa? Ja vieläpä 50€?

[/quote]

Miksi ei saisi antaa?

Vierailija
18/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:24"]Terasseja kiertämään, tammikuussa??[/quote]

Syyskuun puolessa välissä.

Vierailija
19/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:25"]

Miksi jäit odottamaan että muut järjestää, olisit tarttunut tuumasta toimeen ja järjestänyt itsellesi mieleiset kemut

[/quote]

Kun mies lupasi järjestää hauskat juhlat niin luotin siihen enkä siksi itse järjestänyt.

Vierailija
20/77 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua. Miehes ei edes voinut sanoa ettei tiennyt mitä halusit, koska olit sen kertonut.

Ehkä miehes on anoppisi vietävissä. Hän katsoi ettei sulle ole tarpeellista ostaa mitään ja ylipuhui miehesi.

Jos mä saisin 50 euroa mun mieheltä lahjaksi, aivan sama vaikka täyttäisin 41, niin taatusti loukkaantuisin.

Tietysti pyöreitä vuosia pitää juhlia! Ja jos ei ole ystäviä, niin sitten juhlitaan siten miten synttärisankari haluaa. Mun mielestä sun miehes käyttäytyi todella typerästi ja mä olisin niin lapsellinen, että mököttäisin tuollaisesta ikuisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä