Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet narsistiäitini viimeisimmästä tempusta.....

Vierailija
29.01.2014 |

on siis aina(41v.) aikana puuttunut elämääni vaatetuksesta, ammatinvalinnasta, kotini sisustuksesta, miesvalinnasta, lasteni kasvatuksesta jne. lähtien. Nyt alkoi painostamaan,että minun pitäisi tehdä jo nyt TESTAMENTTI sillä tavalla, että kukaan ulkopuolinen (lue:ex-mieheni) ei pääsisi vaan hyötymään siitä. Jotenkin nosti karvat pystyyn JÄLLEEN KERRAN. Kai se on oma asiani kenelle testamenttaan, vaikka asunnottomille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan hän oli. Testamentti kannattaa aina tehdä ajoissa, jos haluaa turvata läheistensä hyvin voinnin.

Vierailija
2/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko purnata vastaan?

Taitaa olla sinunkin asenteessa vikaa jos kaikki mitä muut puhuu on arvostelua ja haukkumista? Tuokin testamentista puhuminen: se on käytännössä järkevää että tekee testamentin nuorena ja terveenä. Mutta toki sinä näet sen vinoiluna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se testamentti sitten pitäis tehdä? Kun lapsillehan sun omaisuus menee?

Vierailija
4/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on alaikäisiä sen saa ex-käyttöönsä. Kannattaa suojata perintö

Vierailija
5/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini "käskee" ja "kieltää" minulta kaikenlaista, nyt viimeeksi tatuoinnin. Enää kymmeneen vuoteen en ole jaksanut muistutella, että aikunen nainen ei kysy äidiltä lupaa tai tottele kieltoja mistään. Teen oman pääni mukaan ja jos olen hyvällä tuulella, sanon joo joo, vaikkei ole aikomustakaan noudattaa "komentoja".

Sun tilanteessa sanoisin kyllä sen joo joon. Todennäköisesti hän ei tule sun testamenttia ja sen täytäntöönpanoa näkemään ja jos näin käy, sinä et ole huutoja kuulemassa :-)

(Ja ilman puolien ottamista, niin asia on kyllä oikea. Testamentti kannattaa tehdä, kunhan itse mietit, millaisen. Vaikka sen ex-miehes hyväksi ;-) Mutta ei ole minullakaan, vaikka on tätä uusperhekuviota ympärillä ja olla pitäisi.)

Vierailija
6/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo tuosta varma, kun meillä oli avioehto, joka suojasi minun omaisuuteni ja erosta jo 5 vuotta. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi