Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä tule matkustelusta ekana mieleen paikallisten paneminen, niinkuin näkyy miehillä tulevan. Monet matkustaa ihan perheenä!
Paikalliselle tulee.. siksi suominaisesta saa minimipisteet.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos profiilissa kertoo etsivänsä miestä jonka kanssa matkustella. Ei siis harrasta mitään tyttöjen reissuja Gambiaan, vaan lähinnä kulttuurikohteita.
Kulttuurikohteet kiss my arse, niin kuin yks tuttava joka sanoi aikoinaan lähtevänsä venäjälle kulttuuria katsomaan. No vaimokehan sieltä kainalossa kotiin tultiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tuollaista tosielämässä.
T. Matkusteleva nainenNaiset eivät tosielämässä huomaa mitään miesten kriteereitä, koska olette ahdistaneet miehet niin pahasti nurkkaan, että totuutta ette tule kuulemaan, jos se ei ole naisten mieleen. Rehellinen mies on naiseton mies.
Ajatella, jo ennen kuin mieheni edes tiesi olemassaolostani hän keksi teeskennellä tykkäävänsä matkustamisesta ja todisteeksi siitä matkusteli. Kyllähän minä olen sitä koko ajan epäillyt, että hän vain feikkaa innostustaan aina, kun yhdessä suunnittelemme reissua tai kun hän lähtee reissuun kaverinsa kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä tule matkustelusta ekana mieleen paikallisten paneminen, niinkuin näkyy miehillä tulevan. Monet matkustaa ihan perheenä!
Veikaisin, että todella harva matkustaa seksin perässä yksin tai kimpassa. Kyllä siinä muut motivaatiot ovat keskeisemmässä roolissa kuten aurinko, vieraiden kultturien kokeminen ja yleensäkin irtiotto harmaasta arjesta.
Mitä kulttuurien kokemista on se, että mennään turistirysiin? Koko paikka on rakennettu turismin ympärille ja kaikki paikallinen "kulttuuri" on keinotekoisesti rakennettua stereotypiaa, jotta kulutettaisiin enemmän.
Mikä saa sinut uskomaan kaikkien matkustavan turistirysiin? Niihinhän matkustavat lähinnä lapsiperheet helpolle all inclusive -rantalomalle tai superjuntit maaseudulta, joille jo Ruotsi on eksoottinen vierailukohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa kokenut ja omilla aivoilla ajatteleva, ei viihdy keittiössä ja ole miehen ehdoilla
Feministi taas haaveilee siellä 😄
Setämies joka pelkää naisia ja kokee maailman uhkaksi kirjoittelee juuri niin kuin sinä.
Olen vähän liian nuori sedäksi 😄 Sinun ei kannata ryhtyä meedioksi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos profiilissa kertoo etsivänsä miestä jonka kanssa matkustella. Ei siis harrasta mitään tyttöjen reissuja Gambiaan, vaan lähinnä kulttuurikohteita.
Kulttuurikohteet kiss my arse, niin kuin yks tuttava joka sanoi aikoinaan lähtevänsä venäjälle kulttuuria katsomaan. No vaimokehan sieltä kainalossa kotiin tultiin.
Kuinka monelta tavalliselta ulkomaanmatkalta tuodaan käsittääksesi vaimoke/mieheke mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tuollaista tosielämässä.
T. Matkusteleva nainenNaiset eivät tosielämässä huomaa mitään miesten kriteereitä, koska olette ahdistaneet miehet niin pahasti nurkkaan, että totuutta ette tule kuulemaan, jos se ei ole naisten mieleen. Rehellinen mies on naiseton mies.
Ajatella, jo ennen kuin mieheni edes tiesi olemassaolostani hän keksi teeskennellä tykkäävänsä matkustamisesta ja todisteeksi siitä matkusteli. Kyllähän minä olen sitä koko ajan epäillyt, että hän vain feikkaa innostustaan aina, kun yhdessä suunnittelemme reissua tai kun hän lähtee reissuun kaverinsa kanssa!
Tässä ei ollut kyse miehen matkustelusta, vaan naisen. Aika omituinen oletus, että miehet automaattisesti pitäisivät samoista asioista naisessa kuin mitä itse tekevät.
Se on trendiharrastus, ja yleensä liitetään someposeeraus-harrastukseen. Jos ei ole itse kiinnostunut samasta, ei sitä harrastava nainenkaan innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa kokenut ja omilla aivoilla ajatteleva, ei viihdy keittiössä ja ole miehen ehdoilla
Täysin samaa mieltä! Itse opiskeluaikoinani kävin ulkomailla joko kesätöissä tai opiskelin oppiakseni maan kielen, mistään panopuuhista ei todellakaan ollut kyse (tai edes tarvetta!) ja loput aikaa opiskelin ammattiin Suomessa eli halusin oppia, kehittyä ja kehittää itseäni. Eikös silloisen kämppikseni poikakaveri siihen tokaissut, että "taidat olla reissunainen..." virne naamallaan. Mikä ihme on "reissunainen!? En toki ollut kuten tyttöystävänsä eli kämppikseni, joka lähti kotipaikkakunnalleen joka vkloppu tämän jo teiniaikana löytämänsä poikakaverin luokse, opiskeli amiksessa kunnialliseen käsityöammaattiin, valmistui kolmen vuoden jälkeen säntillisesti, muutti takaisin kotipaikkakunnalleen ja luultavasti pariutui tämän samaisen kaverin kanssa. Happy end heille vaan! Ovatkohan jo eronnee? Joten täysin samaa mieltä kuin ap ;)
Ap ei kylläkään mielipidettään tuonut julki.
Kirjoitusvirhe aa että, olehan tarkempi. Miehesi onnella ei rajoja, jos jättäsit kodin edes hetkeksi. Taas on aika, että nökötät sisällä jatkuvasti. Perse ei tuolista nouse ja kateus nousee kattoon asti.
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee sen niin, että koska he itse voisivat pettää matkoillaan niin nainenkin pettää matkoillaan. Parempi pitää eukko silmissä. Itse voi kyllä matkustella ja jättää kertomatta asioita
Nimenomaan kaksinaismoralismia. Nainen halutaan pitää mustasukkaisesti valvonnassa ja jo hänen liittoa edeltävistä suhteistaan kiehutaan, mutta itselleen annetaan erityisvapauksia.
M51
Eipäs, vaan jos ei ite pane reissuilla, niin kai se nyt vituttaa jos nainen on käynyt 30:ssä maassa kairattavana.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee sen niin, että koska he itse voisivat pettää matkoillaan niin nainenkin pettää matkoillaan. Parempi pitää eukko silmissä. Itse voi kyllä matkustella ja jättää kertomatta asioita
Nimenomaan kaksinaismoralismia. Nainen halutaan pitää mustasukkaisesti valvonnassa ja jo hänen liittoa edeltävistä suhteistaan kiehutaan, mutta itselleen annetaan erityisvapauksia.
M51
Eipäs, vaan jos ei ite pane reissuilla, niin kai se nyt vituttaa jos nainen on käynyt 30:ssä maassa kairattavana.
Ei luoja... Neitsyt metsästäjät tuli linjoille
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset osaa pitää pikkuhousuja jaloissa matkoilla?
Kuinka suurta osaa naisista mahdat tuolla tarkoittaa?
Sellaisille varmaan on turn-off jotka ei itse tykkää matkustella. Entä onko itsellesi turn-on jos mies on kertakaikkiaan matkustelua vastaan?
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset osaa pitää pikkuhousuja jaloissa matkoilla?
Kuinka suurta osaa naisista mahdat tuolla tarkoittaa?
Lähtökohtaisesti kaikkia. Voi olla että neljäsosa naisista ei tätä harrasta, mutta he voivatkin sitten syyttää naisten enemmistöä siitä, että joutuvat epäilyksenalaisiksi.
Matkustelu oli minulle jo aikaisemmin turn-off, nykyään se alkaa olemaan ilmiselvistä syistä jo dealbreaker...
Omaan elämäntapaani ei matkailu juurikaan kuulu, joten jos nainen haluaa kumppanistaan seuraa lukuisille reissuilleen, emme ole yhteensopivia.
Jos nainen taas on riittävän itsenäinen matkustaakseen itsekseen tai ystävien kanssa, ei tuo minua haittaa. En haluaisikaan suhdetta, jossa kaikki pitää tehdä yhdessä.
Matkustelu ei kylläkään tarkoita automaattisesti sitä, että on paljon massia. Ihan tavikset ja pienituloisetkin matskustavat koska he säästävät rahaa siihen. Ja tottakai se on silloin hieno ja hehkutettu asia, koska sitä on odotettu ja suunniteltu pitkän aikaa.
Ja ei mulla ainakaan oo koskaan matkoilla ollut mielessäkään mitkään miehet, ei edes sinkkuna ollessa. Olisi suorastaan tragedia ihastua jossain kaukomailla kun siitä tulisi sitten etäsuhde. Täällä taas äijät projisoi omia tunteitaan naisiin koska hehän matkustelee juuri sen takia että pääsee käymään puoli ilmaiseksi hoorissa ja muutenkin kuolaamaan eksoottisia vähäpukeisia mimmejä.
Itsehän keskityn nähtävyyksiin, ruokaan ja luontoon matkoillani.
Kaikenlaisia pelkoja näyttää taas olevan.
Ollaan huomattu. Tasa-arvoon uskova nainen haluaa elämältään muutakin kuin perhe-elämää ja miehen palvontaa. Muistatte muutenkin kerta toisensa perään muistuttaa lompakolla loisimisesta mikä pakottaa takaisin töihin.