Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?

Vierailija
23.10.2020 |

Täältä monta kertaa lukenut

Kommentit (503)

Vierailija
41/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelee sen niin, että koska he itse voisivat pettää matkoillaan niin nainenkin pettää matkoillaan. Parempi pitää eukko silmissä. Itse voi kyllä matkustella ja jättää kertomatta asioita

Se on muuten totta että se joka jatkuvasti epäilee toisten pettävän tekee sitä itse.

Vierailija
42/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelee sen niin, että koska he itse voisivat pettää matkoillaan niin nainenkin pettää matkoillaan. Parempi pitää eukko silmissä. Itse voi kyllä matkustella ja jättää kertomatta asioita

Minulla kyllä asia on puhtaasti taloudellinen ja ettei ulkomailla matkustelu monta kertaa vuodessa muutoinkaan ole koskaan kiinnostanut.

Mun puolesta nainen voi matkustella niin paljon kuin haluaa, mutta mitä järkeä moisessa suhteessa on?

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä tykkää katsoa sohvalla telkkua tai pelata vuoden jokaisena päivänä, joten se 1-2 kertaakin vuodessa matkustelemaan raahaava nainen olisi aivan liikaa.

Kummallinen elämänsisältö, jos löhöäminen ja pleikkari keskeisessä roolissa. No näkeehän sen katukuvassa.

M51

44/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä asia on puhtaasti taloudellinen ja ettei ulkomailla matkustelu monta kertaa vuodessa muutoinkaan ole koskaan kiinnostanut.

Mun puolesta nainen voi matkustella niin paljon kuin haluaa, mutta mitä järkeä moisessa suhteessa on?

M38

Eiköhän matkustuksesta tykkäävä nainen usein halua rinnallensa matkustuksesta tykkäävän miehen?

45/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä tule matkustelusta ekana mieleen paikallisten paneminen, niinkuin näkyy miehillä tulevan. Monet matkustaa ihan perheenä!

Veikaisin, että todella harva matkustaa seksin perässä yksin tai kimpassa. Kyllä siinä muut motivaatiot ovat keskeisemmässä roolissa kuten aurinko, vieraiden kultturien kokeminen ja yleensäkin irtiotto harmaasta arjesta.

Vierailija
46/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen matkusteleva mies ja kyllä joku sohvaperuna nainen olisi epäkiinnostavampi kuin matkusteleva.

Tuskin ne kaikki naiset matkustavat vain lutkuttaaksen jonkun luigin mulkkua. Se vain on mielenkiintoisempaa kuin löhötä sohvalla ja kaivella munia. Tai no naisten tapauksessa sitä toista.

Pthyi..valkoritari

47/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kaksinaismoralismia. Nainen halutaan pitää mustasukkaisesti valvonnassa ja jo hänen liittoa edeltävistä suhteistaan kiehutaan, mutta itselleen annetaan erityisvapauksia.

M51

Vierailija
48/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Täh, miten niin "mitä järkeä"? Mitä järkeä on suhteessa, jossa mies esim. harrastaa jotain kaiken vapaa-ajan vievää harrastusta tai urheilua ja on menossa kaikki illat, viikonloput, muut vapaa-ajat ja lomat kavereidensa kanssa töiden ohessa? Olen todistanut tällaisia, naisille niin antoisia parisuhteita paljon...

Vierailija
49/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3087 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Eiköhän matkustuksesta tykkäävä nainen usein halua rinnallensa matkustuksesta tykkäävän miehen?

Jep, kommentoinkin tuohon, että jotenkin reissailtaisiin yksin ne reissut.

M38

Vierailija
50/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3087 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä tule matkustelusta ekana mieleen paikallisten paneminen, niinkuin näkyy miehillä tulevan. Monet matkustaa ihan perheenä!

Veikaisin, että todella harva matkustaa seksin perässä yksin tai kimpassa. Kyllä siinä muut motivaatiot ovat keskeisemmässä roolissa kuten aurinko, vieraiden kultturien kokeminen ja yleensäkin irtiotto harmaasta arjesta.

Mitä kulttuurien kokemista on se, että mennään turistirysiin? Koko paikka on rakennettu turismin ympärille ja kaikki paikallinen "kulttuuri" on keinotekoisesti rakennettua stereotypiaa, jotta kulutettaisiin enemmän.

Vierailija
51/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Täh, miten niin "mitä järkeä"? Mitä järkeä on suhteessa, jossa mies esim. harrastaa jotain kaiken vapaa-ajan vievää harrastusta tai urheilua ja on menossa kaikki illat, viikonloput, muut vapaa-ajat ja lomat kavereidensa kanssa töiden ohessa? Olen todistanut tällaisia, naisille niin antoisia parisuhteita paljon...

En tietääkseni väittänytkään, että tuollaisessakaan olisi yhtään sen enempää järkeä.

M38

Vierailija
52/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin matkustelevan naisen. Vielä en ole löytänyt.

Vierailija
53/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe aa että, olehan tarkempi. Miehesi onnella ei rajoja, jos jättäsit kodin edes hetkeksi. Taas on aika, että nökötät sisällä jatkuvasti. Perse ei tuolista nouse.

Vierailija
54/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa eli sairas mustasukkaisuus näyttäisi olevan yleisin syy.

*menee lisäämään matkailun tinder profiiliin*

Kuten se on jo 90%:lla naisista.

Vierailija
55/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaali vaimoke pysyy kotona ja synnyttää 3-4 mukulaa. Eipähän mene töihin tai pääse lähtemään mihinkään.

Ukot sen sijaan matkailee, mökkeilee, menee jätkien saunailtaan. Akka saa jäädä kotiin 🙄

Vierailija
56/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista tosielämässä.

T. Matkusteleva nainen

Naiset eivät tosielämässä huomaa mitään miesten kriteereitä, koska olette ahdistaneet miehet niin pahasti nurkkaan, että totuutta ette tule kuulemaan, jos se ei ole naisten mieleen. Rehellinen mies on naiseton mies.

Vierailija
57/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin matkustelevan naisen. Vielä en ole löytänyt.

Mee Tinderiin

Vierailija
58/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuka nyt seksistä pitävää naista kelpuuttaisi!!! Kehtaavatkin.

Matkustelu = seksi?

Vierailija
59/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naisilla haarat aukeaa kepeämmin reissussa omillekin...

Vierailija
60/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun samanikäiset pojat ovat armeijassa, tytöt keksivät tämän seksimatkustelun. Kummallakin on tavallaan aikuisuuden siirtymäriitti. Pojat pääsee 6kk-12kk kuluttua pois tytöillä se jää päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi