Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?
Kommentit (503)
Ei oo deal breaker, mut on turn-off, ku ite oon köyhä työtön. Ei se kivaa olis, jos toine lähtis reissuun ja ite jäis kotiin. En sano et matkustelu olis jotenkin porvarillista, mut on se sitä vähä… M25
Ahaa eli sairas mustasukkaisuus näyttäisi olevan yleisin syy.
*menee lisäämään matkailun tinder profiiliin*
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse matkustelu vaan sen lieveilmiöt. Kotiin tullessa aletaan laskea päiviä seuraavaan matkaan, matkalla räpsitään instakuvia tykkäykset mielessä, puhumattakaan rahanmenosta. Ja joillain vielä se negatiivinen asenne suomeen, täällä kaikki on pskaa ja muualla niin ihanaa.
Tämä. Itse tykkäisin naisesta joka haluaisi matkustella Suomessa.
Koska matkustelu maksaa. Ja vaikka nainen maksaisi matkansa itse, on se raha poissa perheen muusta (tarpeellisesta) kulutuksesta. Lisäksi jos on lapsia niin he eivät välttämättä halua matkustaa mukana (enkä minä). Tästä taas seuraa se että myös naisen lomamatka on pilalla, josta sitten taas kuullaan koko se aika kunnes uutta reissua alkaa suunnittelmaan. Unohtaen tietty kaiken mikä meni pieleen edellisellä reissulla.
Juu ei, seuraavan reissaajan kohdalla ymmärrän jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos profiilissa kertoo etsivänsä miestä jonka kanssa matkustella. Ei siis harrasta mitään tyttöjen reissuja Gambiaan, vaan lähinnä kulttuurikohteita.
Etsii miestä, joka maksaa matkan viulut seuran varjolla.
Ei jatkoon.
Itselle ainakin on turn off, koska minulla ei moiseen puuhaan ole rahaa ja toisaalta ei kauheasti tuollainen jatkuva matkustelu kyllä kiinnostaisikaan.
Harmi kun suurinosa naisista tuntuu olevan näitä matkustelun harrastelijoita
M38
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tuollaista tosielämässä.
T. Matkusteleva nainen
Tinderissä lähes jokainen nainen ilmoittaa harrastavansa matkailua. Sinkuissa ainakin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa kokenut ja omilla aivoilla ajatteleva, ei viihdy keittiössä ja ole miehen ehdoilla
Täysin samaa mieltä! Itse opiskeluaikoinani kävin ulkomailla joko kesätöissä tai opiskelin oppiakseni maan kielen, mistään panopuuhista ei todellakaan ollut kyse (tai edes tarvetta!) ja loput aikaa opiskelin ammattiin Suomessa eli halusin oppia, kehittyä ja kehittää itseäni. Eikös silloisen kämppikseni poikakaveri siihen tokaissut, että "taidat olla reissunainen..." virne naamallaan. Mikä ihme on "reissunainen!? En toki ollut kuten tyttöystävänsä eli kämppikseni, joka lähti kotipaikkakunnalleen joka vkloppu tämän jo teiniaikana löytämänsä poikakaverin luokse, opiskeli amiksessa kunnialliseen käsityöammaattiin, valmistui kolmen vuoden jälkeen säntillisesti, muutti takaisin kotipaikkakunnalleen ja luultavasti pariutui tämän samaisen kaverin kanssa. Happy end heille vaan! Ovatkohan jo eronnee? Joten täysin samaa mieltä kuin ap ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo deal breaker, mut on turn-off, ku ite oon köyhä työtön. Ei se kivaa olis, jos toine lähtis reissuun ja ite jäis kotiin. En sano et matkustelu olis jotenkin porvarillista, mut on se sitä vähä… M25
Matkusta vaikka johonkin Moldovaan tai Ukrainaan niin voit elää herroiksi työttömyyskorvauksellasi siellä. Esim. Ukrainassa 200€ kk-palkka on aika tavallinen ja sun korvaus lienee yli kaksi kertaa ton suuruinen. Muutenkin matkailu on nykyään niin halpaa että työttömyys ei sitä estä ellet ole ihan uusavuton ja varaa jotain pakettimatkaa.
Kyllä. Kiinnostaa
Itseäni kiinnostaisi ja on aina kiinnostanut matkustella. Päädyin vain koto-Suomeen rakastuneen kumppaniksi. Matkoilla on kivaa. Koti-Suomessakin on kivaa. Korona-aikana kaukokaipuuta pitää osata laimentaa
M44
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse matkustelu vaan sen lieveilmiöt. Kotiin tullessa aletaan laskea päiviä seuraavaan matkaan, matkalla räpsitään instakuvia tykkäykset mielessä, puhumattakaan rahanmenosta. Ja joillain vielä se negatiivinen asenne suomeen, täällä kaikki on pskaa ja muualla niin ihanaa.
Puhumattakaan siitä, että kuinka vastustamattomia ulkomaalaiset miehet ovat.
Miksei naiset osaa pitää pikkuhousuja jaloissa matkoilla?
Onko 1-2 kertaa vuodessa mikään matkusteleva ylipäätään. Ajattelin että puhutaan jostain työkseen matkustavasta. Vaimo on reissannut joka kuukausi edellisessä työssä ja ei yhtään vaivannut. Lähdin välillä itse mukaan lomailemaan.
Ei ole 🤔 pidän matkustelusta. Mutta en minnekään Vietnamiin pitämään sylissä huumattua apinaa Instagram-kuvaa varten.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa kokenut ja omilla aivoilla ajatteleva, ei viihdy keittiössä ja ole miehen ehdoilla
Feministi taas haaveilee siellä 😄
Setämies joka pelkää naisia ja kokee maailman uhkaksi kirjoittelee juuri niin kuin sinä.
Mun ex ei juuri tykännyt matkustella, raahasin kuitenkin parin vuoden välein jonnekin. Mulla oli monta paikkaa haaveena missä käydä. No sitten erottiin ja ukko reissas uuden naisensa kaikki mun haavekohteet parissa vuodessa eli 3 reissua per vuosi...
Miehet ajattelee sen niin, että koska he itse voisivat pettää matkoillaan niin nainenkin pettää matkoillaan. Parempi pitää eukko silmissä. Itse voi kyllä matkustella ja jättää kertomatta asioita
Omalta osaltani koska en pidä matkustelusta (ennen koronaa olen joutunut tekemään sitä töiden vuoksi).
Lisäksi pidän vapaa-ajan matkustamista eettisesti arveluttavana monestakin syystä. Yksi on tietenkin ilmasto-näkökulma. Toisekseen koska tällainen matkustelu usein suuntautuu kehitysmaihin, joissa turistirysissä harjoitetaan mm. räikeää ihmiskauppaa. Kolmas on edellisien kohdalla myös alueen luontoon, infrastruktuuriin ja historiallisiin rakennuksiin turismin vuoksi kohdistuva rasitus.
Mulle ei kyllä tule matkustelusta ekana mieleen paikallisten paneminen, niinkuin näkyy miehillä tulevan. Monet matkustaa ihan perheenä!