Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten maailmankuvan avartaminen matkustelemalla on samassa sarjassa kuin miesten kehittyminen tenniksenpelaajina penkkiurheilemalla.
Oikeasti vain on kivaa kokea elämyksiä ja lipitellä skumppaa, tai katsella urheilua samalla kun maistelee erikoiskaljoja.
Se mikä avartaisi maailmankuvaa tai auttaisi kehittymään urheilijana, ei vain ole yhtä kivaa.
Juuri näin. Valtaosa naisista menee pällistelemään maisemia suu auki ja makailemaan auringossa. Väittävät toki monet kulttuurielämykseksi.
Pahinta on kun valehtelee itselleen. Muille valehtelemiseslla ei niin väliä.
Kyseessä on harrastus. Eihän mekään aina löydetä tryffeleitä. Elämys ratkaisee ja koiran mielestä etsiminen menee elämyksen piikkiin.
Mä luulen, että ne parhaat elämykset tapahtuu siellä pään sisällä ja siihen ei tarvita matkailua, tai stimulanttia.
Mulle ainakin tää korona-aika ei oo tuottanut mitään tuskaa, tai edes haittaa.
Mikä järki missään harrastuksessa on kerta mielikuvitus ajaa saman asian?
Niin, sen kun kuvittelee ajavansa rallia tai soittavansa bändissä. Maratonjuoksukin sujuu helposti ja hetkessä.
Melkoista elämystä saa pelaamalla vaikka ESO:a. Kavereita ja yhteisöllisyyttä ympäri maailmaa.
Eikä rasita ilmastoa juurikaan. Ehkä sähköä menee jotain 300W/h.
Pelaamisen kompastuskivenä tahtoo olla sisälle jämähtäminen :p
Niinhän sitä luulisi. Ei siinä pelissä pärjää, jos ei ole hyvässä fyysisessä kunnossa.
Kaikki liittyy kaikkeen eli holismi.
Vierailija kirjoitti:
Matkusteleva nainen olisi muuten ihanteeni - itsekin kun tykkään matkustella - mutta tietäen suomalaisten naisten heikon moraalin, joka reissulla on pantu vähintään yhtä miestä. Ja se on kuvottavaa!
mies 39
😳 Tein noin 4-5 ulkomaan matkaa vuodessa (ennen Coronaa) ja olen matkustanut yli parikymmentä vuotta. Koskaan, siis koskaan en ole harrastanut seksiä kenenkään miehen (muun kuin oman puolisoni) kanssa matkoilla, en silloin kun olin sinkkuna enkä tyttöjen reissuissa ollessani parisuhteessa. Ja ulkonäköni puolesta oli monta ehdotusta esim. työreissuissa mutta ei koskaan kiinnostanut alkaa säheltämään. Joten älä nyt kaikkia naisia yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska näiden matkojen perimmäinen tarkoitus on jakaa piparia ulkomaalaisille. Se on jo paha että nainen on jakorasia, mutta että siellä rasialla on käynyt ulkomaalaisetkin niin hyi helvetti. Ei ikinä.
Haha! Siis oikeesti? Mites mun pitäisi suhtautua kun mun vaimo on ulkomaalainen ja ei ollut Neitsyt tavatessamme. Hänellä ei ollut mahdollisuutta saada suomalaista munaa kotimaassaan joten joutui tyytymään paikallisiin. Pitäiskö jättää se sika kun ei ole pysynyt suomalaisissa.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turn-off, paitsi josn matkustaminen tarkoittaa vain lentämistä rantalomakohteisiin. Jos nainen tykkäisi Itä-Euroopasta ja junalla matkustamisesta niin olisi minun makuuni.
Täällä! Tykkään tosin bussista enemmän kuin junasta. Ennen korona-aikaa otin usein Tallinnasta bussin ja ajoin sillä Varsovaan, josta matka jatkui minne mieli teki. Ihan parhaita reissuja, tapasin ihan mahtavia tyyppejä ja näin tosi siistejä juttuja.
Olisipa vaan taas pian mahdollista!
LuxExpress oli halpa ja tasokas - no, ehkä vessaa lukuun ottamatta. En tiedä onko enää olemassa :-/
Oli ainakin heinäkuussa. Riikan kautta Klaipedaan. 🙂
Suosittelen jos mahdollista mennä edes Baltian läpi autolla. Ne kylät ja hostellien etsiminen oli parasta. Asiakaspalvelusta puhumattakaan. Sai 50€ yön kolmelle ja aamupalan toiveiden mukaan. Takaisin päin auto hajosi ja Latviassa itärajan lähellä löytyi kyläpahanen jossa autokorjaamo pisti kasaan lähes ilmaiseksi ja vielä neuvoivat missä kannattaa nukkua ja syödä. Pelkkiä hyviä muistoja matkalta.
Me on nyt kolme kertaa reissattu omalla autolla Baltiassa. Edellisillä kerroilla se oli se kesäloman "kakkosmatka", kuluvana vuonna ainao matka. Mutta ehdottomasti parempi kuin ettei käy missään. Hienoja kokemuksia ja todella edullisesti.
Myönnän että minä tein matkani noin kymmenen vuotta sitten kun ei ollut älypuhelinta siellä käytössä ja suunnistettiin perinteisen karttakirjan avulla tietämättä sen enempää kohteesta mihin päädyttiin.
Silti oli sen verran hyvä reissu (menimme Varsovaan asti) että tässä suunniteltu vastaavaa pidemmälle kunhan kaikkien lapset kasvaa.
Mulla rakkaus matkustamiseen on alkanut eri syystä ja jatkunut toisesta syystä, mutta kummatkin syyt ovat sellaisia, jotka eivät takuulla miellytä keskivertomiestä.
Rakkauteni matkustamiseen syntyi siitä, että matkustaminen lapseni ihan niihin tyypillisiin turistirysiin avarsi aidosti mieltäni ja auttoi kyseenalaistamaan sellaista elämäntapaa, normeja ja totuuksia, joihin olin kasvanut. Jo ihan pienenä tajusin, että kreikassa kukaan ei juo maitoa ja perunoita ei syödä kuin ranskalaisten muodossa. 7-veenä siis tajusin, että isovanhemmat elävät harhassa kuvitellessaan, että ihminen pysyy terveenä vain maidolla ja perunalla. Samankaltaiset pikku oivallukset seurasivat toisiaan ollessani lapsi ja nuori, mutta nuo sävärit kyllä loppuivat ollessani parikymppinen.
Mutta kaipuu matkustamiseen jatkui kuitenkin toisesta syystä. Naisen arki on nimittäin perseestä. Siinä on asia, jota en sitten oppinut kyseenalaistamaan, en ainakaan tarpeeksi. Jos perheeni elämää tallennettaisiin videolle, sieltä pääsisi laskemaan, että teen lähes jatkuvasti asioita kodin ja perheen hyväksi. Ne eivät ole isoja suurtekoja, eivät edes mainitsemisen arvoisia, mutta jatkuvia asioita. Ja tekee niitä toki miehenikin. Suhde on vain 1/10 näiden tekojen määrässä. Ja mikä pahinta, se on kuin hengittämistä, en oikein edes osaa lopettaa vaikka vaikka väsynkin. Kotoa poistuminen on siis mulle ainoaa aitoa lomaa. Silloin en tee ruokaa, en pyykkää, en seuraa wilmaa tai päikkyä, en etsi harrastusvälineitä, en allekirjoita lappusia, en tilaa koiralle rokotusta, en lähetä kummilapselle synttärilahjaa... Mieheni osaa rentoutua kotona ja siitä olen kade.
Joten jos naisen matkustaminen merkitsee taitoa kyseenalaistaa ja/tai palvelutason dramaattista romahtamista... no silloinhan se on yksiselitteisesti huono asia?
Matkusteleva? Niinkuin taksinkuljettaja? Läpsystä vaihto!
Mitä väliä sillä on onko nainen pannut ulkomaalaista vai suomalaista? Mua varmaan vituttais enemmän jos naiseni olisi antanut jollekin suomalaiselle juntille kuin ulkomaalaiselle. No okei, joku somali ja pohjanmaalainen ois aika samaa kategoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näiden matkojen perimmäinen tarkoitus on jakaa piparia ulkomaalaisille. Se on jo paha että nainen on jakorasia, mutta että siellä rasialla on käynyt ulkomaalaisetkin niin hyi helvetti. Ei ikinä.
Haha! Siis oikeesti? Mites mun pitäisi suhtautua kun mun vaimo on ulkomaalainen ja ei ollut Neitsyt tavatessamme. Hänellä ei ollut mahdollisuutta saada suomalaista munaa kotimaassaan joten joutui tyytymään paikallisiin. Pitäiskö jättää se sika kun ei ole pysynyt suomalaisissa.?
Ehkä nämä ajattelee että sinun puhdas suomalainen muna "korjaa" vaimosi? Tai siis en itsekään ymmärrä mitä väliä sillä on minkä maalainen sisällä käy mutta oletan että se tuhoaa näiden mielestä sen jotenkin.
Ei kun ei, koska muuten he voisi korjata. En ymmärrä. Ehkä sama kuin että pillu kuluu seksissä eli sitä pitää säästellä?
Suomalaisia miehiä vaan häiritsee kun naiset huomaa että ulkomailla olisi paremmin pukeutuvia, naisia paremmin kohtelevia herrasmiehiä. Oikeesti ei oo mitään väliä onko nainen ollut sängyssä suomalaisten miesten vai italialaisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Ihmiset tykkäävät erilaisista matkakohteista, paljon matkustelevat usein nimenomaan välttelevät turistirysiä, haluavat kokea kyseisen maan kulttuurin aidommin ja monet tykkäävät aktiivilomista, vaelluksesta, retkeilystä, laskettelemisesta jne. Ihmisen junttius paljastuu kyllä siitä, jos kuvittelee matkusteluhalun tarkoittavan viinan- ja seksinhuuruista löhöilyä turistirysässä. Parasta matkustelu on hyvässä seurassa, mieluiten oman rakkaan kanssa. Niin, itse asiassa on aika hyvä junttitutka tuo, että "en tykkää matkustelevista naisista".
Jos laskettelukeskukset eivät ole turistirysiä, niin mitkä sitten ovat? Aika monet vaelluskohteetkin alkavat olla nykyään, löytyy ravintola ja hotellit ja kaikki.
Se että liikut paikasta toiseen kävellen tai teet jotain ei tarkoita ettei kyseessä olisi turistireissu.
Sama pätee kaupunkilomiin. Oikeati siellä kiirrellään ne nähtävyydet, kauppakadut ja ehkä kuuluisa vanhakaupunki. Kaikissa näissä riittää turisteja ja palveluita turisteille. Ne mestat joissa enemmistö porukasta asuu, skipataan suosiolla.
Asun maassa, jossa on paljon näitä turistikohteita. Onhan se nyt tietenkin eri asia olla niissä kuin niissä paikoissa, joissa turistit ei käy.
Mutta silti minusta on joskus tosi kivaa itsekin mennä niihin turistikohteisiin. Tuntuu, että olisi itsekin lomalla, vaikka illaksi palaa kotiin omaan sänkyyn. Se mikä on outoa, on tämä ajatus ettei paikalliset, jotka asuvat näissä kaupungeissa, käy näissä kyseisten kaupunkien ravintoloissa esimerkiksi ja jos turisti sinne päätyy se muuttuu turistirysäksi.
Kyllä käy, lukuunottamatta jotain ihan kunnon turistirantaravintolaa, jossa on ainoastaan joku turistimenu. Monessa maassa oman maan kansalaiset matkustavat siellä omassa maassa aika paljonkin. Lasketaanko se nyt ”pilaantuneeksi” kohteeksi?
Turisti kohteen elämä on monelle ihan sitä tavallista elämää. Aamulla noustaan avamaan se baari tai levittämään se rantatuoli. Toiset paikallisbussien sijaan kuljettaa turistibussia, sekin on ihan heidän arkeaan tai ihan perusarkenaan myy jotain jääkaappimagneettia.Turistikohteiden arki ei ole suomalaisen arjen näköistä, mutta kyllä se on ihan aitoa arkea ja elämää niille, jotka noissa paikoissa asuvat, elävät ja käyvät töissä. Joten voisi sanoa, että jopa siinä kaikkein pahimmassa turistirysässä voi kokea ihan aitoa paikallisten turistirysässä elävien arkea. Jos taas haluaa nähdä jonkun tehdasalueen ja duunarien arkea, niin voihan sen hotellin tietenkin varat jostain lentokentän läheltä ja kierrellä jotain kaupungin ulkopuolisia alueita. Aidoimman kokemuksen arkikokemuksesta voisi saada siinä 7-8 aikaan aamulla ja 17-18 illalla. Jos ihan kunnon arkikokemuksen haluaa maasta, voi odottaa milloin yövuoro pääsee ja ajella sitten heidän perässä johonkin lähiöön tai johonkin pikkupaikkakunnan omakotialueelle ja aamulla käydä jossain paikallisessa Lidlissä hakemassa leipää ja vessapaperia. Niin ja aamulla voi mennä seisomaan jonkun koulun eteen katsomaan kuinka aidosti lapset menevät kouluun.
Matkustamisessa ei ole tärkeintä joku ”aitous”, vaan että oli kivaa ja rahanarvoista. Oli se sitten, että sai koko lomaan kellua uimaltaassa ja tulla ruskeana kotiin tai tyytyväisenä puhelin täynnä kuvia, joita sitten muita kiusatakseen postata koko loppuvuosi instaan kuvia. Tai vaikka sitä, että söi koko viikon ravintolassa kaikenlaista paljon halvemmalla kuin Suomessa,
Ei tarvitse liioitellusti sun kuvaamillasi keinoilla etsiä "arkisia kokemuksia" ulkomailta vaan sen voi tehdö yksinkertaisemmin esim matkustamalla junalla määränpäähän joka ei ole massaturismikohde.
Asun erään myös ( varakkaiden) julkkisten suosimaan lomakohteen lähellä (20 minsaa autolla)jossa käy siis sekä amerikkalaisia ja eurooppalaisia turisteja. Ja kyllähän heitä aina tasaisesti junassa näkyy. Mutta se, että he saapuvat bussilla tai vuokra-autolla ei oikeasta vaikuta siihen miltä se matka sieltä lentokentältä näyttää. Ehkä tuo rautatiekokemus jää väliin, mutta muuten aika sama juttu.
Monesti vaikuttaa, että moni kokee jopa enemmän turistikokemukseksi asioita, jotka oikeasti ovat ihan arkea. Monessa maassa kahvilassa kahvi tarjoillaan pöytiin. Ei se ole joku ”turistijuttu” tai että paikassa on pizzeria tai kebabpaikka. Niin on ihan noissa ei-turistikohteissakin.
Pitää heti käydä lisäämässä Tinderiin että harrastan matkustamisesta niin nämä p.a pulkkiset swaippaa mut samaten vasemmalle😄 Minusta ihmisessä on jotain vikaa jos ulkomainen kulttuuri ja ruoka eivät kiinnosta! En tunne ketään tälläistä joka ei pitäisi matkustamisesta, se taitaa olla vaan näiden köyhien suojamuuri kun oikeasti ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua oikein matkustaa, se on naisten juttu. Mies ei tykkää kokeneesta naisesta, joka selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta.
Hakusessa ulkomainen mies, ne on vähän toista kuin Suomen nyhveröt.Luulen että tuossa saattaa olla aika iso syy siihen etteivät jotkut miehet pidä matkustelusta. He eivät oikein pärjää vierailla mailla, eivät osaa paikallista kieltä tai tunne paikkoja eivätkä halua paljastaa tietämättömyyttään kenellekään kysymällä neuvoa tai opastusta, kaikkein vähiten omalle kumppanilleen. Olisihan se nyt noloa jos vaimo osoittautuisikin etevämmäksi pärjäämään uppo-oudossa paikassa kuin se miehinen mies. Akka pääsisi miehen mielikuvissa henkisesti niskan päälle ja mies tuntisi olonsa hyvin epämiehekkääksi ja nolatuksi ja olisi vihainen. Mitä lomailua se sellainen on. Parempi vaan mennä mökille ja Lappiin joka vuosi niin ei tule tuollaisia kiusallisia tilanteita vastaan.
Ja minä todella tykkään mökkeilystä ja rakastan Lappia, mutta haluan myös joskus käydä omin silmin katsomassa muualla maailmalla paikkoja joista olen esimerkiksi lukenut paljon ja jotka kiehtovat. Jos mies olisi kotona viihtyvää sorttia, matkustaisin sinne yksin tai jonkun tyttökaverin kanssa. Onneksi mieskin tykkää matkailusta. Viimeksi kierrettiin katsomassa toisen maailmansodan aikaisia taistelupaikkoja Euroopassa. Oli uskomattoman mielenkiintoinen loma!
Ehkä näin. Isäni ei ole ikinä oppinut kieliä ja siksi matkusti mielellään minun kanssani jos jonnekin halusi.
Samoin oma mieheni pyytää ennemmin minua kommunikoimaan matkoilla kun ei luota itseensä siinä.
Ehkä se on itsetuntokysymys, hävettää jos ei itse pärjää.Tuo on kuultu ennenkin.
Olen kylläkin asunut neljässä maassa (duunariammatti, rakennusprojekteista ulkomailla maksettiin hyvin).
- ketjuun postaillut mies joka ei välitä matkustelusta
No siksi siinä lukikin että "jotkut miehet" eikä "kaikki miehet jotka eivät pidä matkustelusta". En minä yleistä mutta tuollaisiin on tullut törmättyä ihan lähipiirissäkin. Ei haluta pois omalta mukavuusalueelta.
Hassu kommentti ottaen huomioon että yleensä se on nainen joka vaatii matkoilla niitä mukavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Ihmiset tykkäävät erilaisista matkakohteista, paljon matkustelevat usein nimenomaan välttelevät turistirysiä, haluavat kokea kyseisen maan kulttuurin aidommin ja monet tykkäävät aktiivilomista, vaelluksesta, retkeilystä, laskettelemisesta jne. Ihmisen junttius paljastuu kyllä siitä, jos kuvittelee matkusteluhalun tarkoittavan viinan- ja seksinhuuruista löhöilyä turistirysässä. Parasta matkustelu on hyvässä seurassa, mieluiten oman rakkaan kanssa. Niin, itse asiassa on aika hyvä junttitutka tuo, että "en tykkää matkustelevista naisista".
Jos laskettelukeskukset eivät ole turistirysiä, niin mitkä sitten ovat? Aika monet vaelluskohteetkin alkavat olla nykyään, löytyy ravintola ja hotellit ja kaikki.
Se että liikut paikasta toiseen kävellen tai teet jotain ei tarkoita ettei kyseessä olisi turistireissu.
Sama pätee kaupunkilomiin. Oikeati siellä kiirrellään ne nähtävyydet, kauppakadut ja ehkä kuuluisa vanhakaupunki. Kaikissa näissä riittää turisteja ja palveluita turisteille. Ne mestat joissa enemmistö porukasta asuu, skipataan suosiolla.
No pointti viestissäni oli vastine sille, että ulkomaille mennään lähinnä panemaan. Ja kyllä minun tuntemani paljon matkailevat tyypit viettävät aikaansa nimenomaan niillä paikallisten asumusalueilla. Ei sillä, etteivätkö kaupunkien kuuluisimmat nähtävyydetkin tarjoaisi elämyksiä. Mutta turha tästä on jauhaa. Ei minua haittaa, jos joku ei tykkää matkailusta, mutta älyttömät ennakkoluulot haittaavat (siis, että matkustelevat naiset ovat löyhämoraalisia löhöäjiä, jotka lähtevät paneskelemaan ulkomaille).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua oikein matkustaa, se on naisten juttu. Mies ei tykkää kokeneesta naisesta, joka selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta.
Hakusessa ulkomainen mies, ne on vähän toista kuin Suomen nyhveröt.Luulen että tuossa saattaa olla aika iso syy siihen etteivät jotkut miehet pidä matkustelusta. He eivät oikein pärjää vierailla mailla, eivät osaa paikallista kieltä tai tunne paikkoja eivätkä halua paljastaa tietämättömyyttään kenellekään kysymällä neuvoa tai opastusta, kaikkein vähiten omalle kumppanilleen. Olisihan se nyt noloa jos vaimo osoittautuisikin etevämmäksi pärjäämään uppo-oudossa paikassa kuin se miehinen mies. Akka pääsisi miehen mielikuvissa henkisesti niskan päälle ja mies tuntisi olonsa hyvin epämiehekkääksi ja nolatuksi ja olisi vihainen. Mitä lomailua se sellainen on. Parempi vaan mennä mökille ja Lappiin joka vuosi niin ei tule tuollaisia kiusallisia tilanteita vastaan.
Ja minä todella tykkään mökkeilystä ja rakastan Lappia, mutta haluan myös joskus käydä omin silmin katsomassa muualla maailmalla paikkoja joista olen esimerkiksi lukenut paljon ja jotka kiehtovat. Jos mies olisi kotona viihtyvää sorttia, matkustaisin sinne yksin tai jonkun tyttökaverin kanssa. Onneksi mieskin tykkää matkailusta. Viimeksi kierrettiin katsomassa toisen maailmansodan aikaisia taistelupaikkoja Euroopassa. Oli uskomattoman mielenkiintoinen loma!
Ehkä näin. Isäni ei ole ikinä oppinut kieliä ja siksi matkusti mielellään minun kanssani jos jonnekin halusi.
Samoin oma mieheni pyytää ennemmin minua kommunikoimaan matkoilla kun ei luota itseensä siinä.
Ehkä se on itsetuntokysymys, hävettää jos ei itse pärjää.Tuo on kuultu ennenkin.
Olen kylläkin asunut neljässä maassa (duunariammatti, rakennusprojekteista ulkomailla maksettiin hyvin).
No siksi siinä lukikin että "jotkut miehet" eikä "kaikki miehet jotka eivät pidä matkustelusta". En minä yleistä mutta tuollaisiin on tullut törmättyä ihan lähipiirissäkin. Ei haluta pois omalta mukavuusalueelta.
Hassu kommentti ottaen huomioon että yleensä se on nainen joka vaatii matkoilla niitä mukavuuksia.
Oookeii..... mukavuusalue tuossa viittaa siihen henkiseen laatuun, ei luksussaippuoihin, kuplajuomiin tai uima-altaisiin viiden tähden hotellilla. Ponimaju?
Huoh. Miksikähän edes vaivaudun. Onneksi mulla on jo älykäs mies, muuten menettäisin toivoni kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oookeii..... mukavuusalue tuossa viittaa siihen henkiseen laatuun, ei luksussaippuoihin, kuplajuomiin tai uima-altaisiin viiden tähden hotellilla. Ponimaju?
Huoh. Miksikähän edes vaivaudun. Onneksi mulla on jo älykäs mies, muuten menettäisin toivoni kokonaan.
Eiks sen pitäis olla ponimajesh tai ponimajete jos kysyt ymmärtääkö joku muu? Ponimaju tarkoittaa ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sen pitäis olla ponimajesh tai ponimajete jos kysyt ymmärtääkö joku muu? Ponimaju tarkoittaa ymmärrän.
Hyh. Matkustelevat naiset ovat sivistyneitä ja kielitaitoisia, eivät he alkaisi brassailemaan kielitaidolla ja sitten mokaisi tuollaisessa perusasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei matkustelevassa naisessa mitään vikaa ole. Hyvä että pääsee rentoutumaan välillä etelän lämpöön. Pettämisjuttuja en itse mieti, joka pettää osaa Suomessakin tehdä sen. Toki parisuhteessa itse toivoisin, että naisen kanssa tehtäisiin yhdessä ne ulkomaanreissut yleensä siksi, että olisi yhteinen kokemus, mitä tahansa siellä tapahtuisikin. Tympeätä olisi pidemmän päälle aina erikseen matkustella.
"Etelän lämpöön". Maailmassa on miljoonia kiinnostavampia paikkoja kuin ilmeisesti tarkoittamasi rantalomakohteet. Haluaisin nähdä sen palstamiehen, joka matkustaa kaupunkilomalle ja käy katsomassa taidemuseoita, museoita, musikaaleja tai teatteria nähtävyyksien lisäksi puhumattakaan ravintoloista, jollaisia ei ainakaan omassa kotikaupungissa ole. Suurimmalla osalla miehistä se oma kikkeli on elämän keskipiste, että he kuvittelevat jokaisen naisen kulkevan vain kikkeleiden perässä.
Samat tyypit pelkäävät, että matkustavat naiset törmäävät suuremmalla todennäköisyydellä suuriin blackmamboihin, latinolovereihin ja kuumiin kasvakäsiin. Sen jälkeen nämä naiset nauravat heidän pienille pippeleilleen ja huonoille viettelytaidoille. Siksi naisten matkustaminen on ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
[3quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Ei matkustelevassa naisessa mitään vikaa ole. Hyvä että pääsee rentoutumaan välillä etelän lämpöön. Pettämisjuttuja en itse mieti, joka pettää osaa Suomessakin tehdä sen. Toki parisuhteessa itse toivoisin, että naisen kanssa tehtäisiin yhdessä ne ulkomaanreissut yleensä siksi, että olisi yhteinen kokemus, mitä tahansa siellä tapahtuisikin. Tympeätä olisi pidemmän päälle aina erikseen matkustella.
"Etelän lämpöön". Maailmassa on miljoonia kiinnostavampia paikkoja kuin ilmeisesti tarkoittamasi rantalomakohteet. Haluaisin nähdä sen palstamiehen, joka matkustaa kaupunkilomalle ja käy katsomassa taidemuseoita, museoita, musikaaleja tai teatteria nähtävyyksien lisäksi puhumattakaan ravintoloista, jollaisia ei ainakaan omassa kotikaupungissa ole. Suurimmalla osalla miehistä se oma kikkeli on elämän keskipiste, että he kuvittelevat jokaisen naisen kulkevan vain kikkeleiden perässä.
Samat tyypit pelkäävät, että matkustavat naiset törmäävät suuremmalla todennäköisyydellä suuriin blackmamboihin, latinolovereihin ja kuumiin kasvakäsiin. Sen jälkeen nämä naiset nauravat heidän pienille pippeleilleen ja huonoille viettelytaidoille. Siksi naisten matkustaminen on ehdoton turn off.
Tässä on (vähintään) puolet totta!
Ulkomaalaiset miehet osaavat kohdata ja kohdella naista arvostavasti ja viehättävästi silloinkin kun eivät ole piparin perässä! Hyvä keskustelutaito, älykkyys, aito kiinnostus, pieni pilke silmäkulmassa, hyvä huumorintaju ja vilpitön kohteliaisuus vetoaa kyllä kehen tahansa naiseen. Alallani tapaan näitä jatkuvasti, lipeviä lirkuttelijoita hyvin hyvin harvoin.
Onhan se aina kulttuurishokki palata reissuilta kotiin ja heti lentokentällä kohdata aito suomimies lippis silmillä murahtamassa "pois tieltä" sen sijaan että antaisi hymyillen tietä😂
Minä olen matkustanut ihan vaan ilmaston vuoksi silloin kun täällä on huonoimmat kelit.
Vuokraan huoneiston ja elän ihan tavallista arkea patikoiden luonnossa, syöden hyvin ja rentoutuen.
Ei se näköradio auta sinua jos et oikeassa maailmassa tunne ihmisiä tai puhu heidän kanssa. Luulisit vain että tiedät millaista on murhatutkijan työ Miamissa ja tulisit kertomaan miten sinulla on aurinkolasit eli osaat työn.