Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelevasta naisest
a tulee mieleen joku, joka pitää itseään muita parempina, kun on niiiiiin kulturelli, kun on päässyt vierailemaan Colosseumissa. Lisäksi kaikki Suomessa on tietysti takapuolesta ja kaikissa muissa maissa asiat ovat niiiiiiin paljon paremmin ja ihmiset niiiiiiin paljon ystävällisempiä jne. jne.En minä pidä itseäni parempana siksi, että olen nähnyt Colosseumin (senkin vain kerran). Sen sijaan olen todella kiinnostunut historiasta, ja kaikenlaisten raunioiden tutkiminen on minusta ihanaa ja jännittävää. Minulla tuskin olisi mitään yhteistä sellaisen miehen kanssa, jota historia ei kiinnosta lainkaan. Lähtisin seuraavaksi vaikka patikoimaan Hadrianuksen muurille tai katsomaan viikinkihautoja Norjaan ja Tanskaan. Suomessakin olisi monta kivaa kohdetta.
Vaimoainesta! 👍🏻
Jos tämä on sitten sitä niiiiin kyldyrelliyttä, olen elitisti. Sori siitä. N
Tuskinpa kukaan omatoiminen nainen huolii ”vaimoainesta” huutelevaa miestä. Olisin hyvin varuillaan Tinderissä kerta siellä viihtyy täällä käyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kuinka nämä peräkammarinpojat alkavat nyt olla huolissaan luonnosta kun matkailevat naiset lentelevät ympäri maailmaa. Äänestävät varmaan vihreitä seuraavissa vaaleissa että saavat stopin tälle. 😄
Itsehän he eivät matkaile koska se on niin kallista ja rahat on jo käytetty Äetsän paikallisessa tai Corollan spoilerin. Lisäksi ulukomailla pittäis huastella jotain enklantia ja se ei onnistu kun ei taidot riitä oppimaan. Ai niin ja siellä ulukomailla on niitä sosiaalisia ihmisiä jotka saattavat vaikka puhua. Se on sitten kauhiata sellainen turha sosiaalinen kanssakäyminen.
Mikä tämä pakkomielle joillakin on peräkammarin poikiin? Täällä on kerrottu miljoonia syitä miksi matkustelu on turn-off. Heti kun tulee joku täysin normaali syy miksi joku ei pidä matkustelusta niin täytyyhän siihen vastata jollain peräkammarinkortilla kun ei muuta osata sanoa. Miksi te tulette tänne loukkaantumaan? Onko kovat vieroitusoireet kun ette ole matkalla? Olette te matkustuspakkomielteiset kyllä omituista porukkaa.
Se on kun ei enää muuta sanottavaa keksitä niin alkaa oletusten rakentelu. Sama kuin tuokin, että jos ei pidä matkailusta niin se tarkoittaa automaattisesti että naisen pitää olla hellan ja nyrkin välissä kyökkipiikana.
Ahdasmieliset miehet ei kiinnosta.
T. Suomessa viihtyvä nainen
Vierailija kirjoitti:
Matkusteleva nainen olisi muuten ihanteeni - itsekin kun tykkään matkustella - mutta tietäen suomalaisten naisten heikon moraalin, joka reissulla on pantu vähintään yhtä miestä. Ja se on kuvottavaa!
mies 39
Kummallinen oletus. Itse olen suhteellisen viriili nainen, enkä ikinä pohdiskele seksilämäni moraalikysymysten kautta, vaan koen, että jos kaikki osalliset haluaa ja yhdessä on kivaa, niin mitäs tuota pihtailemaan.
Olen jonkin verran matkustellutkin, mutta jännä kyllä, minulla ei koskaan ole ollut "lomaromanssia". En siis koskaan ole harrastanut seksiä lomareissulla, ellei kyseessä ole ollut mukana oleva kumppani (vaikka sinkkunakin on tullut matkusteltua). Lomareissuilla yleensä on niin paljon muutakin tehtävää ja nähtävää, kun taas miehiä löytyy pilvin pimein kotikaupungistani.
Tästä syystä ihmettelen tuota kuvitelmaa, että lomatkoilla nusputeltaisiin ympäriinsä jotenkin normaalia enemmän. Täällä kotimaan loskakeleissä sitä läheisyyttä ja lämpöä tarvii mielestäni enemmän kuin tropiikissa palmun alla.
Persoonattomuus. Samanlaisia 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustavamies kirjoitti:
Siis mikä juttu tämä on että miehiä häiritsee naisten matkustelu? En ole ikinä tollaisesta kuullutkaan ja kuulostaa aivan älyttömältä. Olen mies pääkaupunkiseudulta. Onko tällainen jotenkin yleisempää maaseudun miehillä?
Kyllä mun kaikki miespuoliset kaveritkin tykkää matkustella. Nainen joka ei siitä tykkäisi kuulostaa todella takapajuiselta enkä sellaisen kanssa voisi seurustella.
Ja kuten jo mainittu tässä ketjussa ei matkustus ole kallista nykyään. Ja maatakin pitkin voi matkustaa jos lentäminen ahdistaa. Tallinnasta pääsee bussilla vaikka minne ja Helsingistä vaikka Pekingiin saakka junalla.
Ei varmaan jos on rahaa. Köyhälle kaikki on kallista. Melko elitististä pitää ei matkailevia takapajuisina.
M38
Ihan olen työttömyyskorvauksilla matkustellut välillä. Vaatii toki elämänhallintaa joka voi olla sulle vieras asia.
Kiva juttu, että meidän muiden maksama etuisuus käytetään matkusteluun.
Ei ole kielletty matkustaa työttömänä. Mulle ainakin on ihan sama onko se työtön kotona vai vaikka jossain halpamaassa lämpimässä.
Ei varmaa juu, mutta siihen sitä ei ole tarkoitettu. Jos on varaa pistää tuet matkailuun niin niitä ei pitäisi edes maksaa sellaisille.
Voi niillä toki ostaa kallista ruokaa ja sähköä ja vaatteita Suomessakin. Tiedätkö miten edukkaasti on mahdollista saada lennot, motelli ja safkat jossain eksoottisessa halpamaassa?
Vierailija kirjoitti:
Syrjäkylillä viihtyvä tilallinen onkin huikea persoonallisuus varsinkin jos omaa kylähullun vikaa. Parisuhde ainesta? Nope.
Matkusteleeko naiset muka jotenkin enemmän kuin miehet? Uus juttu mulle.
Tän on pakko olla joku maalaismiesten keksimä ongelma. Ei kukaan Stadissa kelaa jotain noin outoa.
No nyt olette saaneet vastauksia miksi se on turnoff. Miksi se teitä muka edes kiinnostaa, en ole juuri nähnyt naisten ainakaan toimivan sen mukaan mikä miehistä on turnoff
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. En minäkään tajua eroa pleikkaripelien välillä tai joidenkin automerkkien.
Itselleni ei mene kovin helposti läpi nämä selitykset siitä kuinka matkustellaan koska kulttuuri ja historia.
Suuri osa lomakohteista on matalamman elintason maita kuin Suomi. Ei sinne mennä kokemaan paikallista kulttuuria tavan kansan kanssa. Kyllä se majoitus on hotellissa, ja vieläpä aika usein jonkun kansainvälisen ketjun pyörittämäsä sellaisessa. Syöminen tapahtuu hienommassa ravintolassa, ei todellakaan aleta kokkailemaan niitä paikallisten kotiruokia. Ja kaikki muut paitsi turistiystävälliset hienommat kaupunginosat kierretään kaukaa, niiden ohi ei mennä edes bussilla. Kohteet jotka kierretään ovat ne postikorttikohteet jotka on jo nähty kuvissa eli Colosseum, Akropolis, jne. Sen tarkemmin niitä ei tutkita, eikä se olisi turistina mahdollistakaan.
Lopputuloksena maan todellisesta kulttuurista ei saada minkäänlaista kuvaa tai tuntemuksia. Matkan tarkoitus on kokea elämyksiä ja kokemuksia, ja nauttia mukavuuksista. Ei saada tietoa tai oikeasti laajentaa maailmankuvaa, koska silloin edellä mainitut motiivit lähteä matkalle eivät jäisivät puuttumaan. Uutta historiallista tietoa tai käsitystä ei synny; näit Colosseumin, otit kuvia instaan. Et tiedä paikasta sen enempää kuin mitä olisit tiennyt vain lukemalla ja katsomalla netistä kuvia.
Juu, on poikkeustapauksia jotk aoikeasti lähtevät tutkimaan kulttuuria ja oppimaan historiasta. Mutta silloin matkat ovat ihan eri tyyppisiä kuin 99% naisten lomareissuista. Ja siihen ei riitä ettei kyseessä ole rantaloma tai että kuljet paikasta toiseen kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäkylillä viihtyvä tilallinen onkin huikea persoonallisuus varsinkin jos omaa kylähullun vikaa. Parisuhde ainesta? Nope.
On varmasti persoonallisempi kuin matkusteluhullu nainen
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto ja korona. Siksi.
Haista nyt huilu! Eli ennen koronaa ja ilmastoahdistusta naisten matkustelu oli sulle ihan ok?
Ilmaantuivatpa sopivasti noi ongelmat sun agendan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt olette saaneet vastauksia miksi se on turnoff. Miksi se teitä muka edes kiinnostaa, en ole juuri nähnyt naisten ainakaan toimivan sen mukaan mikä miehistä on turnoff
Toisten ymmärtäminen ja uteliaisuus? Mutta nämä tarjoittaa että panee ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä näkyy niin ikään ne iänikuiset keskari, kalastus ja autoselfiet. Kumpikaan ei kuuntele toisiaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä matkustelusta ollenkaan, olen todellinen kotihiiri. Vieraat ympäristöt ja ihmiset suurina määrinä aiheuttavat minulle enemmän stressiä kuin herättävät uteliaisuutta tai innostavat. Olen hyvin introvertti.
Mutta vaikka viihdyn paremmin kotisohvalla kuin matkoilla, olen silti hyvin kiinnostunut ympäröivästä yhteiskunnasta ja maailmasta. Luen paljon, katselen dokumentteja eri aiheista, seuraan aktiivisesti uutisia eri medioista, kuuntelen podcasteja, harrastan - enkä ole konservatiivinen tai nurkkakuntainen ja olen pitkälle kolutettu. Kotityöt eivät ole millään tavalla intohimoisesti lähellä sydäntäni (vaikka kotini siistinä ja viihtyisänä toki pidänkin) sen enempää kuin mahdollisen miehen passaaminen.
Joten luultavasti olisin itsenäisen luonteeni vuoksi näille tässä ketjussa matkustelevia naisia kritisoiville miehille ihan yhtä vastenmielinen kuin jos matkustelisin.
Mistä päättelit, että itsenäinen luonne olisi vastenmielinen? Minusta kuulosti tosi hyvältä tuo kuvauksesi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki naiset matkustaa pyllistääkseen somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä bioboksiin note: vain kylähullut
Se on kun ei enää muuta sanottavaa keksitä niin alkaa oletusten rakentelu. Sama kuin tuokin, että jos ei pidä matkailusta niin se tarkoittaa automaattisesti että naisen pitää olla hellan ja nyrkin välissä kyökkipiikana.