Kumpi tulee kalliimmaksi: vaimo vai prostittuoitu?
Olen tuossa laskeskellut että tulisi halvemmaksi käydä kerran pari viikossa prostituoidun luona kuin ylläpitää vaimoa. Joten annan vaimolle kenkää.
Eikä tarvitsisi kuunnella kaiken maailman käninää ja natkutusta.
Kommentit (77)
Horot ovat myös paljon parempia sängyssä.
Vain A-luokan miehillä on varaa vaimoon (ja perheeseen).
Lassukka uhoaa netissä ja huorittelee naisia, mutta mikään ei muutu ja poikuuskin säilyy, koska tosielämässä näillä ressukoilla ei ole munaa mennä edes huoriin.
No vaimohan se kaikkein kallein huora on,mutta toisaalta yleensä vaimon pitämisen etuihin kuuluu muutakin kuin seksi,kuten kotityöt. Harkitse tarkkaan.
Opettele ensiksi elämään yksin. Olet liian riippuvainen naisista! Naisen voi saada ihan ilmaiseksikin jos olet itse hot!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:10"]
No vaimohan se kaikkein kallein huora on,mutta toisaalta yleensä vaimon pitämisen etuihin kuuluu muutakin kuin seksi,kuten kotityöt. Harkitse tarkkaan.
[/quote]
Huoraa ei tarvitse kuunnella joka päivä eikä edes silloin kun tapaa sen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:11"]
Opettele ensiksi elämään yksin. Olet liian riippuvainen naisista! Naisen voi saada ihan ilmaiseksikin jos olet itse hot!
[/quote]
Niin saa naisen ilmaiseksi, mutta kun se soittelee perään ja kuvittelee kaikkea yhteisestä elämästä. Maksettu nainen ei vaadi muuta kuin sen rahan.
Jos vaimo käy töissä hän on halvempi, muuten ei.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:14"]
[/quote]
Miten hinnoitella vaimosta johtuva henkinen kärsimys?
Jos horo maksaa 200 euroa kerta, niin se on kuukaudessa 800 euroa.
Kyllä vaimo tulee paljon kalliimmaksi.
Meillä huora tulisi kyllä miehelle kalliimmaksi. Terveisin miestään enemmän tienaava vaimo :)
ttervekätinen nyt mittään naista ttarvitse, huoraa ttai vaimoa
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:31"]
Meillä huora tulisi kyllä miehelle kalliimmaksi. Terveisin miestään enemmän tienaava vaimo :)
[/quote]
Poikkeuksiakin tosiaan taitaa olla. Mutta väitätkö tosissasi että maksat miehesi laskuja ja annat hänelle lahjoja sekä seksuaalisia palveluksiakin vielä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:15"]
[/quote]
[/quote]
Kulutetun alkoholin hinnoissa, rauhoittavien hinnoissa, mielialalääkkeiden hinnoissa ja matkojen hinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
Kulutetun alkoholin hinnoissa, rauhoittavien hinnoissa, mielialalääkkeiden hinnoissa ja matkojen hinnoissa.
[/quote]
Tuossa on kyllä aika hyvä määritelmä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja vielä kaiken maailman innohomoilun sisustusideoiden toteuttamisessa.
Rahaa palaa vaimoon....
Riippuu ihan käyttötarkoituksesta. Jos pelkkää seksiä ajattelee niin eiköhän huora silloin tule halvemmaksi. (Jos nyt lähdetään siitä että vaimo ei tuo talouteen rahaa vaan pelkästään kuluttaa sitä. )
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:34"]
ttervekätinen nyt mittään naista ttarvitse, huoraa ttai vaimoa
[/quote]
Hyvä kommentti. En usko että paremmin tienaavat vaimot ostavat miehilleen mitään lahjoja. Mutta paremmin tienaavan miehen tulee kyllä ostaa ja paljon. Muuten ei heru pimpsukkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:30"]
Jos horo maksaa 200 euroa kerta, niin se on kuukaudessa 800 euroa.
Kyllä vaimo tulee paljon kalliimmaksi.
[/quote]
kuka normaali stressitön ja toimiva mies haluaa vaan neljä kertaa kuussa? vaimolta saa yleensä 3-4 kertaa viikossa. Ainakin meillä
Onpas täällä katkeria miehiä. On kai hyväksikäyttäjistä omakohtaista kokemusta, mutta löytyy niitä meistä miehistäkin kusipäitä. Älkää unohtako vaimoa valitessanne miettiä luonneseikkoja tarpeeksi. Liian moni rakastuu ulkonäköön ja sitten kun sekin on mennyttä ja jäljellä enää vittumainen luonne, ei ole liitto hyvä. Ymmärrän että tällainen pelottaa, mutta hyviäkin naisia on. Sellaisia, jotka antavat yhtä paljon takaisin kuin sinä annat heille. Kuten minun vaimoni, joka tuo minulle joka aamu kahvin sänkyyn (rakastelun jälkeen) ja pussailee ja kehuu että oletpas sinä ihana mies. Töistä kun tulen laittaa ruuan pöytään ja siivoaa, illalla tulee köllimään minun viereeni elokuvaa katsomaan. Mielellään maksan vaimolleni siitä, että hänellä on aikaa harrastaa mitä haluaa, minun ja lasten hoitamisen lisäksi. Vaikka lapset on jo teinejä niin vaimoni käy töissä vaan pari tuntia päivässä. Ei mikään kapinen katuhuora voi koskaan antaa sitä samaa lämpöä ja rakkautta kuin oma ihana vaimo. Täytyy vaan löytää sopiva vaimo itselleen.