Kumpi tulee kalliimmaksi: vaimo vai prostittuoitu?
Olen tuossa laskeskellut että tulisi halvemmaksi käydä kerran pari viikossa prostituoidun luona kuin ylläpitää vaimoa. Joten annan vaimolle kenkää.
Eikä tarvitsisi kuunnella kaiken maailman käninää ja natkutusta.
Kommentit (77)
Eli itse teit jo ratkaisun: älä ota akkaa, tyydy horatsuun!
Häh? Miten muka prostituoitu voi tulla halvemmaksi. Meillä on seksiä kahdesti päivässä. Elli prostituoidulla käyminen maksaisi yli tonnin viikossa.
Lisäksi tienaan saman verran kuin mieheni.
Juu ei kannata hankkia vaimoa, jos ei "keksi sille muuta virkaa" kuin toimia panopuuna. Tuskin saisitkaan.
...toisaalta, kun hankit Vuitton-tyttöystävän, voit päästä sen blogiin! Mainetta ja julkisuutta!
Vaimolta saa ilmaiseksi joten prostituoitu tulee halvemmaksi. Naiselle seksi on kuitenkin aina kalliimpaa kuin miehelle. Raskauden riski yms.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:47"]
Juu ei kannata hankkia vaimoa, jos ei "keksi sille muuta virkaa" kuin toimia panopuuna. Tuskin saisitkaan.
[/quote]
Mitä muuta virkaa vaimolla olisi? Osaan itse siivota yms. Eikä vaimo ole ikinä ystävä vaikka vässy"miehet" yrittävät niin vakuuttaa. Ei vaimon kanssa viihdytä.
Ota vaimo, joka tienaa! Saatat jäädä voitolle. Kun rahaa on riittävästi, voitte kätevästi asua omissa siivissä siellä kartanolinnassanne ja tavata vaikka kerran viikossa. Vaimolta saattaa hyvässä lykyssä saada myös perillisen. Eli ota sellainen rikas ja paljon perivä vaimo, joka pysyy riittävän etäisenä.
Seksi on niin ysäriä. Olet varmaan joku nelikymppinen?
Jos yhtä usein haluaa pukille kuin meikäläinen niin kyllä se vaimo tulee halvemmaksi! Eikä tarvii pelätä mitään tauteja eikä pelleillä kortsujen kanssa! Vaimo voittaa....pienistä henkisistä kärsimyksistä huolimatta ihan kirkkaasti!
Mene töihin ja lopeta valittaminen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:46"]
Eikös naimisiin yleensä mennä kun lastenteko alkaa kiinnostamaan? Maksetaan siis äidistä, siihen ei 2x1h viikossa riitä. Tyttöystävä se sen sijaan kalliiksi tuleekin, puhumattakaan jos pitää useampia. Oletko koiraa ajatellut, tai kultakalaa?
[/quote]
Tai lammasta :D
Ymmärrän pointin. Mä laitoin äijän pihalle kun se tuli niin kalliiksikin; piti osallistua auto, vene, olut ym.kuluihin ja se söikin kuin hevonen. Seksiä saa ihan ilmaiseksi. Kyllä on kivaa olla nainen :)
Eräs muslimituttuni sanoi, että aasi on mukava ja edullinen eikä tarvitse valvoa 24/7.
Minulla vaimo on tullut niin kalliiksi että joutunut hänen takiaan jo melkein ulos ottoon ja kotityötkin suurimman osan pistää tekemään ja joutuu palvelemaan kuin jotakin prinsessaa ja aina kun marisen tästä sanoo vaan älä heittäydy marttyyriks. Noh talvella edessä monen tonnin lomamatka etelään joka opiskelijana pitäs jollain kustantaa.
Mulla tuli ex-mies kalliiksi. Sitä piti elättää ja sen maksut hoitaa. Onneksi lähti toisen naisen matkaan ja yllätys-yllätys joutuu maksamaan elareita! HAH! Eka kerta, kun maksaa mitään lasten kuluja. Ja voi v--tu mitä valitusta.
Ihan oikein, nyt perin kaiken takaisin moninkertaisesti. Tämä vaan esimerkkinä siitä, että miehetkin voi tulla kalliiksi.
Naisvihaa havaittavissa. :) Voi teitä katkeria raukkoja. Tuskin kukaan edes teitä aviomiehekseen haluaisi,( ellei nyt kehitysmaista joku sitten huolisi vrt Viro, Venäjä, Thaimaa, onhan noita) joten turhaapa siinä laskeskelet. Tässä on nyt ikäänkuin vitsillä yritetty leipoa hyvääkin juttua mutta katkeruus ja viha ne sieltä vain alta paljastuvat. Itsevihaa ei pääse pakoon ei sitten millään. :) Ei siinä auta kuin projisoida viha johonkin toiseen ihmiseen.
Eikös naimisiin yleensä mennä kun lastenteko alkaa kiinnostamaan? Maksetaan siis äidistä, siihen ei 2x1h viikossa riitä. Tyttöystävä se sen sijaan kalliiksi tuleekin, puhumattakaan jos pitää useampia. Oletko koiraa ajatellut, tai kultakalaa?